Jaką wartość powinien mieć czujnik położenia przepustnicy, bo mam wrażenie że u mnie nie pracuje w pełni zakresu (0,6 – 3,6 V)
A dodatkowo to czy wasza Madzia też fabrycznie nie ma EGR, BARO sensora?
Wartość potencjometru dla TPS
Strona 1 z 1
Tutaj log z FORScana
Ma ktoś jakiś pomysł dlaczego obroty rosną mimo że TPS stoi?
MAF pokazuje zwiekszony przeplyw powietrza, ale czy mozliwe jest samoistne zaciaganie go przez silnik?
E: Udało mi się porównać wartości z MAF z innym silnikiem 1.6 (axer od opla) i tam przy 2000 rpm wartosc powietrza nie przekracza 4,5 g/s a tu od razu wchodzi na 5,5 g/s – stad wniosek ze przepływka przekłamuje. Jest to o tyle dziwne, że raczej powinna zaniżać wartości jeżeli miałoby być coś z nią nie tak. Na niskich obrotach pokazuje normalne wartości ~2g/s
Ma ktoś jakiś pomysł dlaczego obroty rosną mimo że TPS stoi?
MAF pokazuje zwiekszony przeplyw powietrza, ale czy mozliwe jest samoistne zaciaganie go przez silnik?
E: Udało mi się porównać wartości z MAF z innym silnikiem 1.6 (axer od opla) i tam przy 2000 rpm wartosc powietrza nie przekracza 4,5 g/s a tu od razu wchodzi na 5,5 g/s – stad wniosek ze przepływka przekłamuje. Jest to o tyle dziwne, że raczej powinna zaniżać wartości jeżeli miałoby być coś z nią nie tak. Na niskich obrotach pokazuje normalne wartości ~2g/s
Czy zamiast kliknięć w temat mogę prosić o jakieś komentarze?
Wymieniłem przepływkę na jakąś używkę i nie ma już takich skoków napięcia. LTFT troszkę spadła, ale problem samoczynnie wzrastających obrotów pozostał.
Co można zauważyć to, że czas wtrysku na wysokich obrotach jest prawie taki sam jak na jałowych.
Samochód pali od strzała, niezależnie od temperatury silnika. Macie jakieś propozycje? Czy to nie wygląda na zbyt wysokie ciśnienie paliwa? Niestety ale tego parametru nie mam w ECU, mimo że jest ono przez niego sterowane.
PS Do modów – chyba można zmienić temat na "samoczynne wzrastanie obrotów"
Wymieniłem przepływkę na jakąś używkę i nie ma już takich skoków napięcia. LTFT troszkę spadła, ale problem samoczynnie wzrastających obrotów pozostał.
Co można zauważyć to, że czas wtrysku na wysokich obrotach jest prawie taki sam jak na jałowych.
Samochód pali od strzała, niezależnie od temperatury silnika. Macie jakieś propozycje? Czy to nie wygląda na zbyt wysokie ciśnienie paliwa? Niestety ale tego parametru nie mam w ECU, mimo że jest ono przez niego sterowane.
PS Do modów – chyba można zmienić temat na "samoczynne wzrastanie obrotów"
Przy załączaniu się pompy wspomagania (która wydawała się chodzić strasznie słabo, a jako urządzenie wciąga prądu jak głupia) pojawiały się skoki napięcia w instalacji (MAF, a nawet stukowiec wskazywał pobór napięcia – aż pod check engine)
Miejsca połączeń z karoserią do wyczyszczenia
– pod zbiornikiem wyrównawczym
– pętla obok zbiornika wyrównawczego (2 styki)
– 2 połączenia przy prawym reflektorze
– rozrusznik
– obok rozrusznika (trzeba zdjąć "tubę")
– przy listwie wtryskowej, pod obudową filtra
Miejsca połączeń z karoserią do wyczyszczenia
– pod zbiornikiem wyrównawczym
– pętla obok zbiornika wyrównawczego (2 styki)
– 2 połączenia przy prawym reflektorze
– rozrusznik
– obok rozrusznika (trzeba zdjąć "tubę")
– przy listwie wtryskowej, pod obudową filtra
Ostatnio edytowano 6 kwi 2019, 23:04 przez Odrdzewiacz, łącznie edytowano 1 raz
to spoko, bo nie pomogło xD
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości