Zakup nowego auta: Mazda3 BP (2019-nadal)

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez popielasty » 21 gru 2018, 17:24

Francuzi też mają dobre diesle, tylko czemu nikt nie chce tymi autami jeździć? Bo są miernie wykonane, brzydkie, byle jakie? :) Jakoś na ulicach nie widzę zalewu Fiata, francuzy się przewijają, ale przodują niemieckie i japońskie.
Avatar użytkownika
 
Od: 16 lip 2017, 22:43
Posty: 205 (1/4)
Skąd: WWL
Auto: Mazda CX-5 2.2 SkyActiv-D AT AWD, SkyPassion, 2014r

Postprzez Neonixos666 » 21 gru 2018, 17:34

I jak widać na przykładzie Fiata czy Kia/Hyundai nie trzeba być premium żeby osiągnąć sukces, ważniejsze moim zdaniem jest to żeby auto było jak najbardziej dostępne dla ludzi zarówno z grubym jak i nie portfelem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez piwo » 21 gru 2018, 20:00

KrzysiekWPR napisał(a):
piwo napisał(a):kto jezdzi fiatem wie jaki to zlom. wiec akurat porownanie z pupy. w fiacie szybka zmiana biegow nie istnieje, serwis dno z prlu, jakosc materialow smieszna plastikowa, silnik zenada (glosne, nie wkrecajace sie, psujace). ja bym bardziej porownywal czy to do hondy civic czy np vw golfa. ogolnie najmocniejsza wersja 182 konna ma cene w miare. kwestia tego ze ta najtansza wersja jest za droga.


Akurat silniki to FIAT ma jedne z lepszych na rynku.. jej, zanim coś napiszecie może troszkę więcej wiedzy na ten temat. Np. 1.4 T-JECT jest o niebo lepszy od TSI z tamtych okresów bo: nie pada łańcuch, nie ma problemów z głowicą, nie bierze oleju i nie ma bezpośredniego wtrysku (bardzo dobrze współpracuje z gazem), kolejny przykład? proszę bardzo.. 1.2, 1.4, 1.6 wolnossące – oczywiście, nie są nowoczesne ale nie psuje się prawie nic.podejrzewam że mit o bezawaryjności tych aut wynika z tego że auta te tak jak i skody kupują głównie dziadkowie co poruszają się z prędkościami dwukrotnie mniejszymi od użytkowników BMW, alf, audi.

Zgoda, że jakość wykonania słaba, ale w ostatnich modelach zncznie lepiej.. to inne marki się stoczyły VW Golf 2,3,4 to były auta nie do zajechania a teraz? 3-4lata to jeździ i po 100tys zaczynają się BIG Broblems


Wiesz pisze z autopsji bo jeżdżę fiatem Punto 1,4 fabryczny LPG od nowości, obecnie 50 tys. Silnik od nowości rzezil a po przebiegu 15tys zawór się zamknął i silnik wymagał regulacji płytek zaworowych. Biegi zawsze zgrzytały i ciężko było wbić bieg nie wysprzeglajac conajmniej przez 1s. Obecnie przy zmianach biegów z 4 na 5 zgrzyta skrzynia zawsze. Materiały tragedia. Jedyne co jest ok to zawias pozwalający na zabawę choć z salonu auto wyjechało na ciśnieniach opon 3 bary i chciałem oddać auto tak źle się prowadziło ale po spuszczeniu na 2,2 przód i 2,0 tył jest ok. Przy 30 tys silnik znów nierówno pracujowal i znów wymagał regulacji zaworow. Po prostu silniki fiata są wspaniałe i kochaja lpg.juz widzę jakie są super są wysilone silniki turbo.
Co do dieslowskich renault to można rzec nic gorszego. Brat 4 razy wymieniał turbiny w przeciągu dwóch lat w megance 1,9dci a teść w kangoo 1,5dci wymienił chyba wszystko, wtryski, pompę i turbo. Oba auta dużo poniżej 200tys km.
Ostatnio edytowano 21 gru 2018, 21:16 przez piwo, łącznie edytowano 1 raz
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Neonixos666 » 21 gru 2018, 20:46

Ja tylko napiszę że eksploatowane przez Piwo auta są w warunkach ekstremalnych mocno różniących się od normalnych dlatego nie mogą być brane pod uwagę jako wzorzec <lol>

piwo napisał(a):Brat 4 razy wymieniał turbiny w przeciągu dwóch lat w megance


Można i 10 razy wymieniać jak CI co wymieniają nie mają o tym pojęcia i nie można tu winić silnika to bo sam z siebie raczej nie zabija swojego osprzętu. Wymiana turbo to nie naprawa bo trzeba określić przyczynę i zbadać parę rzeczy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez piwo » 21 gru 2018, 21:18

Może. Działo się to w UK, a tam mechanicy może jacyś nie ogarnięci. Nie wnikam. Fakt faktem że sprzedał Meganke, kupil toyote gt86 i jeździł trzy lata zadowolony.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez piotrekkk1985 » 21 gru 2018, 21:56

Dokladnie tak. Przyklad 1.6hdi od PSA. Przewod olejowy z turbiny lubi sie zatkac po czym turbina sie zaciera bo nie ma smarowania. Super mechanicy wymieniaja turbine a za chwile turbina znowu do kosza hahaha
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2010, 22:13
Posty: 843 (1/6)
Skąd: Brzozów
Auto: Mazda 6 GJ 2.2 SH SPORT NAV

Postprzez Neonixos666 » 21 gru 2018, 22:07

piotrekkk1985 napisał(a):Dokladnie tak. Przyklad 1.6hdi od PSA. Przewod olejowy z turbiny lubi sie zatkac po czym turbina sie zaciera bo nie ma smarowania. Super mechanicy wymieniaja turbine a za chwile turbina znowu do kosza hahaha


bardzo dobry przykład tak samo jest w 1.75 Tbi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez piwo » 21 gru 2018, 22:14

Gdyby producent zrobił dobry osprzęt czytaj zamontował dodatkową pompę wody która chłodzi turbinę po zgaszeniu silnika ( coś co ma np audi 80 1,6tdi z roku 90tego) to olej by się nie skawalal w turbo i odpływ byłby drożny. Więc to typowy błąd producenta i nie można zwalać winy na warsztaty. Nie każdy czyta setki stron for by się dowiedzieć co może być przyczyną. Albo robi się dobre auto bez wad albo g.wniane.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez piotrekkk1985 » 21 gru 2018, 22:22

Zmien po prostu mechanika. Bo to wymieniacz a nie mechanik. Nie szuka przyczyny tylko usuwa usterki. Pozatym to nie zadna wada. I dodatkowe chlodzenie nic tu nie da jak nie ma smarowania. A ludzie jezdza na jednym slabym oleju po 50tys i wiecej a potem placz ...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2010, 22:13
Posty: 843 (1/6)
Skąd: Brzozów
Auto: Mazda 6 GJ 2.2 SH SPORT NAV

Postprzez child » 22 gru 2018, 01:12

KrzysiekWPR napisał(a):– Alfa Gulia jest wykonana tylko niewiele godzej od BM-ki, mówie o jakości środka – naprawdę niewiele odstaje.


No bez żartów – jak w niej usiadłem, to dosłownie pierwszą rzeczą przeze mnie zauważoną po dotknięciu czegokolwiek była beznadziejna jakość przycisków. Może plastiki i były ok, ale sterowanie – tragedia.

– Alfa jest po prostu fajniejsza, z duszą..


To jest podstawowy argument alfiarzy – i tak się tylko zastanawiam, czy to rzeczywiście ta "dusza" tak powala, czy też standardowe aspekty oceny samochodu są na tak niskim poziomie, że trzeba się uciekać do pisania o duszy ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2013, 19:27
Posty: 1820 (56/126)
Skąd: Brzezina
Auto: ND '18
b: NB '00
b: BM '13
b: EC '97
b: BK '07

Postprzez Neonixos666 » 22 gru 2018, 01:36

piwo napisał(a):Gdyby producent zrobił dobry osprzęt czytaj zamontował dodatkową pompę wody która chłodzi turbinę po zgaszeniu silnika ( coś co ma np audi 80 1,6tdi z roku 90tego) to olej by się nie skawalal w turbo i odpływ byłby drożny. Więc to typowy błąd producenta i nie można zwalać winy na warsztaty. Nie każdy czyta setki stron for by się dowiedzieć co może być przyczyną. Albo robi się dobre auto bez wad albo g.wniane.


to nie chodzi o spływ a za silanie na którym jest sitko, jeśli nie wymieniamy oleju lub nie jest dobrze wygrzany i zawiera sporo wilgoci to zakleja to sitko po jakimś okresie. Majster wymienia turbo a przewody dalej zostają nie drożne i można wtedy co kwartał sobie turbo wymieniać. To samo ze spływem, nie drożny będzie zwiększał ciśnienie w turbo i srał olejem w dolot. Żeby olej nie zapiekał się w turbo wcale nie musi mieć chłodzenia po zgaszeniu, wystarczy zastosować się do podstawowych zasad przy użytkowaniu auta z turbosprężarką.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez sevecc » 22 gru 2018, 08:40

Łomatko jaki OT się tu zrobił :| :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2016, 10:08
Posty: 404 (65/16)
Auto: Była:
Mazda 3 2.0 HB '17
Skypassion + safety
180KM by DiSi
Jest:
Mazda CX-30 100th Anniversary edition
Mazda CX-5 '19 skypassion

Postprzez piwo » 22 gru 2018, 10:58

child napisał(a):
To jest podstawowy argument alfiarzy – i tak się tylko zastanawiam, czy to rzeczywiście ta "dusza" tak powala, czy też standardowe aspekty oceny samochodu są na tak niskim poziomie, że trzeba się uciekać do pisania o duszy ;)

http://mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic ... ead#unread
zacytuje o alfie giuli:
"Zależało mi na aucie tylnonapędowym z automatem, ale takim, które daje kierowcy więcej satysfakcji z jazdy niż pozostali konkurenci z tego segmentu.
Samochód ma trzy tryby jazdy , ale tak naprawdę ma dwa oblicza. W trybie Advanced Efficiency skrzynia i silnik robią wszystko, żeby zachęcić do leniwej i spokojnej jazdy. Po przełączeniu na Dynamic charakterystyka zmienia się znacznie – czuć zdecydowanie te niutonometry i automat zmienia biegi błyskawicznie, a układ kierowniczy jest chirurgicznie precyzyjny.
Naprawdę nie sądziłem że bazowa wersja tego auta będzie tak wspaniale wpasowywać się w zakręty. Brakuje tylko całkowitej dezaktywacji ESP (jedynie w wersji Q jest to możliwe).
Wnętrze wykonane ogólnie dobrze, miejscami przeciętne materiały, ale bardzo ładne i po prostu przyjemnie się tu przebywa."
" Giulia to sportowy sedan którym chce się jeździć, na autostradzie też, ale najbardziej po winklach. Skrzynia w Alfie działa super, zarówno w trybie auto jak i manualnym, układ kierowniczy jest bardzo precyzyjny i bezpośredni, samochód ma bardzo dobry balans, nadwozie mało się wychyla w łukach. Kia jest dużo większa i cięższa, co się wyraźnie czuje podczas jazdy, nie ma tej zwinności i przyjemności z prowadzenia co w Alfie. "
"Zrobione niecałe 6000 km. Największe plusy? Układ kierowniczy, automat ZF, świetny silnik 2.0 Turbo o bardzo dobrych osiągach i kokpit w nieco w stylu lat 90-tych, bez tabletów i bez dotykowych ekranów...no i te metalowe łopatki, jak to pięknie działa i wygląda :poklony:
Największe minusy? Brak możliwości dezaktywacji ESP (możliwe jedynie w Quadrifoglio po przełączeniu w tryb Race), niedoróbki w wykończeniu/detalach, dźwięk kierunkowskazów, żenująca jakość obrazu z kamery cofania.

Ogólnie za tą kasę ciężko o auto o lepszych osiągach i prowadzeniu, a to były dla mnie priorytety.

Spalanie średnio 9,3 w cyklu mieszanym."

Neonixos666 napisał(a):Żeby olej nie zapiekał się w turbo wcale nie musi mieć chłodzenia po zgaszeniu, wystarczy zastosować się do podstawowych zasad przy użytkowaniu auta z turbosprężarką.

tak wystarczy nie jezdzic.
bez przesady. auto ma byc bezawaryjne w kazdych warunkach a nie ze mam sie z nim cackac. jak trzeba sie z nim cackac znaczy jest spitolone. producent ma tak je zaprojektowac by bylo glupioodporne. ktos nie zmienil oleju blokuje odpalenie silnika wyswietla kluczyk koniec jazdy. kierowca zgasil silnik pompa wody dalej krazy w obiegu. zimny silnik, odcinka sama sie przesuwa na 4000obrotow. kierowca nalal zle paliwo stukowy opoznia zaplon itd itd.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez schumi83 » 22 gru 2018, 12:16

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lis 2018, 19:11
Posty: 30 (0/7)
Auto: Mazda 3 BN Sedan 2017 2.0 120KM SoulRed

Postprzez Neonixos666 » 22 gru 2018, 15:03

piwo napisał(a):ak wystarczy nie jezdzic.
bez przesady. auto ma byc bezawaryjne w kazdych warunkach a nie ze mam sie z nim cackac. jak trzeba sie z nim cackac znaczy jest spitolone. producent ma tak je zaprojektowac by bylo glupioodporne. ktos nie zmienil oleju blokuje odpalenie silnika wyswietla kluczyk koniec jazdy. kierowca zgasil silnik pompa wody dalej krazy w obiegu. zimny silnik, odcinka sama sie przesuwa na 4000obrotow. kierowca nalal zle paliwo stukowy opoznia zaplon itd itd.


To takie utopijne trochę, jedni oczekują że wszystko auto zrobi za niego a drudzy nie chcą żeby się ktoś wtrącał. Każdy sprzęt ma jakieś zasady jego użytkowania i tyle.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Dmb_T » 22 gru 2018, 15:55

Zgadzam sie z Neo. Każdy sprzęt wymaga pewnych zasad w użytkowaniu. Samochód również, szczególnie, że działają tutaj prawa fizyki: to tona albo półtorej tony żelastwa w ruchu. Masa plus prędkość daje określone oddziaływanie, prawda? To nie jest pralka stojąca spokojnie w łazience. Pralkę zresztą też obsługiwać należy wedle pewnych ramowych chociaż zasad.
Sprzęty powinny być łatwe w obsłudze ale nie oznacza to, że można robić z nimi wszystko i kompletnie bezmyślnie. Turbina jest tego przykładem. Owszem, stosuje się układy podtrzymujące obieg oleju po wyłączeniu ale uzyskanie efektu stuprocentowej skuteczności nie jest w tym przypadku technicznie możliwe. Trzeba co nieco wiedzieć i trzeba myśleć.

Inna sprawa, że poziom niektórych wpisów w tym wątku jest żenująco niski. Momentami ma się wrażenie, że to piszą jakieś dzieciaki wychowane na smartfonach, bez cienia zarówno wiedzy o świecie jak i kultury dyskusji. Oczywiście ta uwaga dotyczy jedynie wybranych dyskutantów a których to można sobie ocenić samemu.

Moim zdaniem rola moderatorów na tym forum powinna być nieco większa.

Dopisano 22 gru 2018, 15:03:

child napisał(a):
KrzysiekWPR napisał(a):To jest podstawowy argument alfiarzy – i tak się tylko zastanawiam, czy to rzeczywiście ta "dusza" tak powala, czy też standardowe aspekty oceny samochodu są na tak niskim poziomie, że trzeba się uciekać do pisania o duszy ;)


Nie musisz kupować alfy, skoro uważasz, że to taki niski poziom. Pojęcia "duszy" nie rozumiesz ale rozumieć nie musisz. Są ludzie, dla których istnieją wartości, jakich Ty nawet nie tyle się nie domyślasz ale i nie masz o nich pojęcia. I to nie jest zarzut: świat ma wiele barw i odcieni, również różne skale wrażliwości.
Podobnie to, co podoba się masom, nie musi oznaczać, że to coś jest albo szczególnie dobre albo ma szczególną wartość. Upraszczając: więcej ludzi pożera buły z kotletami w MacDonaldzie niż zasiada do kolacji w klimatycznych restauracyjkach. Więcej ludzi słucha niewyszukanej muzyki, lansowanej przed stacje radiowe z komputera, niż chodzi na ciekawe koncerty muzyki, której w radio nie usłyszysz.

To samo dotyczy motoryzacji. Ktoś tu wyżej pisał o fatalnych przyciskach i z tego wysnuwał wnioski o jakości auta. Dyskusja na takim poziomie nie ma sensu i lepiej takie argumenty zachować na rozmowy podwórkowe. Przepraszam, że tak piszę, ale to jest dobre forum i starajmy się ten poziom utrzymać.

Wracając do mazdy i nowej trójki: myślę, że pomysłodawcy takiego a nie innego cennika wyszli z założenia, że firma nie musi sprzedawać kotletów od MacDonalda, tak jak robi to skoda, czy inny VW ale chce trafić właśnie do pewnej grupy klientów, której auto nieco inne będzie odpowiadać. To widać zresztą choćby w unikaniu downsizingu czy nieprzeładowywaniu auta bajerami rodem ze smartfonów czy kompów. Jechałem niedawno autem, w którym nawet klima była sterowana z poziomu ekranu dotykowego. To idzie w stronę absurdu, moim zdaniem.

Pytanie czy mazda się na tym cenniku nie przejedzie. Moim zdaniem zdecydowanie przesadzili i nie rozważam już wymiany obecnie posiadanej Trójki na nową wersję. A rozważałem to na poważnie. Pytanie ilu takich klientów będzie w skali globalnej, bo zdaje się, tylko w takiej można cokolwiek analizować.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2018, 18:22
Posty: 173 (2/4)
Auto: mazda 3, 2018, 2.0

Postprzez KrzyzakMitsu » 22 gru 2018, 16:30

to fakt, że francuzi w kwestii diesli poszli mocno do przodu, jednak pamiętam czas, gdy koło pasowe w grupie PSA rozpadało się co 60 tkm...
Forumowicz
 
Od: 1 paź 2018, 19:44
Posty: 456 (17/14)
Auto: Mazda 5, Galant E32 i EA5, Leon 5F

Postprzez KrzysiekWPR » 22 gru 2018, 18:29

child napisał(a):
KrzysiekWPR napisał(a):– Alfa Gulia jest wykonana tylko niewiele godzej od BM-ki, mówie o jakości środka – naprawdę niewiele odstaje.



To jest podstawowy argument alfiarzy – i tak się tylko zastanawiam, czy to rzeczywiście ta "dusza" tak powala, czy też standardowe aspekty oceny samochodu są na tak niskim poziomie, że trzeba się uciekać do pisania o duszy ;)


Kolego.. to było trochę złośliwe. Czy tak trudno uwierzyć, że dla pewnych osób jest coś takiego jak "auto z duszą", argumentów za Alfą jest więcej, o kilku napisałem. Ale przecież nie będe przekonywał fanów Audi Czy BMW do Włoszki. Choć osoby które są.. powiedzmy w rozterce i się zastanawiają co kupić mogą się skłonić do Alfy. Ja też miałem okazję tym jeździć, wg mnie: montaż, jakość plastików jest na poziomie BMW lub minimalnie niższym, właczniki i przyciski ok gorzej.
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2018, 20:42
Posty: 114 (0/4)
Auto: Mazda 3 2.0 165 MT 2014 Skyactiv

Postprzez darrecki » 22 gru 2018, 19:42

Nie wiem co żeście chłopaki się przyczepili do tej Giulii – wg mnie to klasa wyżej niż BM. W UK wystarczy spojrzeć na ceny. Wypas BN kosztuje 25k funtów, Giulia jaka mi się podoba 40k, a to nie jest jeszcze top...
Nie wiem, nie jechałem póki co żadną (nie chcę się zbytnio napalić) ale po BM będzie to moje następne auto – Veloce 2.0T.
Niestety Mazda nie ma teraz nic co by się jako tako rozpędzało. I zapewne mieć nie będzie...
Avatar użytkownika
Moderator Globalny
 
Od: 14 cze 2006, 01:01
Posty: 3138 (49/162)
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D

Postprzez piwo » 22 gru 2018, 20:17

A gdzies już podano przyspieszenia dla wersji z kompresorem? Myślę że powinna przyspieszać do 100 w około 7,5s
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Moto

cron