Po 323f,xedos 9 przyszedł czas na M6 z jedynym słusznym silnikiem czyli 2,5pb

Szkoda ze nie vka bo dźwięku mi naprawdę brakuje po przesiadce z X9 ale za to wynagradza osiągami.
Wyposażenie jeszcze nie wiem dokładnie ale jest:
– światła bixenonowe z doświetlaniem zakrętów
– światła LED tylne.
– półskórzana tapicerka, kierownica.
– system BOSE ze zmieniarką na 6 płyt + Mp3
– czujniki parkowania przód i tył
– czujnik deszczu
– czujnik zmierzchu
– elektryczne szyby z domykaniem z pilota
– elektryczne, podgrzewane i składane lusterka zewnętrzne
– podgrzewane fotele niestety zapomnieli elektryki założyc
– fabrycznie przyciemniane szyby
-Aux In
-Bluetooth
-18'' koła zima
-dwukolorowe zegary
– TMPS – aktywny system pomiaru ciśnienia w kołach (czujniki w kołach letnich i zimowych),
– elektryczne ogrzewanie postojowe DEFA.
-hak
Auta widać nikt pod kocem nie trzymał tylko jeździło,stad trochę pracy trzeba będzie włożyć żeby wyglądało tak jak na M6 przystało.
Plan jest także byle do wiosny
Na początek eksploatacja,filtry płyny lpg.Ciekawostka pierwszy termin w GAZparts na marzec,pozycja na liście oczekujących nr 60
Naprawy/wymiany:
12.12.2018 wymiana filtra kabinowego
20.012.2018 / 188495tys
-wymiana paska wielorowkowego Continental Conti-V Multirib 6PK 2285 oraz rolek
13.02.2019 / 190250km
-montaż instalacji LPG Stag
-wymiana świec zapłonowych ngk
-wymiana filtr powietrza knecht
25.02.2019 / 191000km
-wymiana akumlatora Yuasa XBX3030 70Ah/570