Stelaż oparcia tylnej kanapy – rdza

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez michal_k88 » 6 gru 2018, 23:44

U mnie wyglada to jak z fabryki, jest oczyszczone do gładkiego metalu i zakonserwowane czymś. Jak przejechałem po tym palcami to został mi na nich bardzo delikatny nalot koloru metalicznego – jakaś powłoka położona natryskowo. Zastępcze auto tez sprawdziłem bo bylo z 2018 roku, bylo juz po "naprawie", ale tam to wyglądało jakby nalozyli powłokę bez oczyszczenia, bo była chropowata. W sumie tutaj widać, ze jest to zrobione tak jak sie tego oczekuje, aczkolwiek bede obserwować.
Początkujący
 
Od: 1 gru 2018, 13:40
Posty: 7 (0/1)
Auto: Mazda 3 2017 HB 2.0 120km

Postprzez termit093 » 6 gru 2018, 23:52

HB, skypassion, tapicerka materiałowa. Auto z października 2017, odkupione od salonu miesiąc temu. Ruda tańczy jak szalona, jutro czas na wizytę w ASO.

@edit:
Chyba podziałało, bo działają bardzo szybko. W ciągu godziny od wizyty w ASO dostałem telefon zwrotny ze naprawią, auto zastępcze załatwione przez mazda assistance. Wrzucę zdjęcia po naprawie. <spoko>
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2018, 06:40
Posty: 45 (0/2)
Auto: Mazda 3 BN 2017 2.0 120KM AT SkyPassion + safety

Postprzez krabdul » 7 gru 2018, 15:00

Ja przy okazji oddawania auta do serwisu (tamat choinki na liczniku) również sprawdziłem co u mnie na stelażu słychać. Tragedii nie ma, ale są już pierwsze placki rdzy. Póki co Pan nie znał tematu.
Teraz gdy moje auto zostało zdiagnozowane i czeka na czujnik ABS postanowiłem zadzwonić i zaproponować by w między czasie zabezpieczyli tę powierzchnię, żeby nie trzeba było 2 razy brać auta zastępczego. Chciałem im pójść na rękę, ale niestety serwis Andora w Krakowie zatrzymał się na tej wesołej informacji od Mazdy, że to od wilgoci i że nie jest widoczne... :] i oczywiście tego nie zrobią.
Czyżby Wasze ASO były wcześniej informowane, że problem jest problemem?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2010, 12:07
Posty: 996 (9/62)
Skąd: Kraków
Auto: CX-30 G150 AT AWD
Black Hikari '20

Mazda 3 BM '15
Mazda 6 GG '02
Seat Cordoba SX '96
VW Jetta '87

Postprzez Kritik » 7 gru 2018, 15:16

krabdul napisał(a):Ja przy okazji oddawania auta do serwisu (tamat choinki na liczniku) również sprawdziłem co u mnie na stelażu słychać. Tragedii nie ma, ale są już pierwsze placki rdzy. Póki co Pan nie znał tematu.
Teraz gdy moje auto zostało zdiagnozowane i czeka na czujnik ABS postanowiłem zadzwonić i zaproponować by w między czasie zabezpieczyli tę powierzchnię, żeby nie trzeba było 2 razy brać auta zastępczego. Chciałem im pójść na rękę, ale niestety serwis Andora w Krakowie zatrzymał się na tej wesołej informacji od Mazdy, że to od wilgoci i że nie jest widoczne... :] i oczywiście tego nie zrobią.
Czyżby Wasze ASO były wcześniej informowane, że problem jest problemem?


może w Krakowie jeszcze nikt nie zgłaszał tego.
Ja cały czas zapominam napisać maila do MMPOL-u <glupek2>

myślę ze ASO będzie cos robić z tym tylko po info z MMPOL
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2018, 15:10
Posty: 884 (76/55)
Skąd: Kraków
Auto: Elektryczne
+ VAG TDI

Postprzez termit093 » 7 gru 2018, 15:40

krabdul napisał(a):Ja przy okazji oddawania auta do serwisu (tamat choinki na liczniku) również sprawdziłem co u mnie na stelażu słychać. Tragedii nie ma, ale są już pierwsze placki rdzy. Póki co Pan nie znał tematu.
Teraz gdy moje auto zostało zdiagnozowane i czeka na czujnik ABS postanowiłem zadzwonić i zaproponować by w między czasie zabezpieczyli tę powierzchnię, żeby nie trzeba było 2 razy brać auta zastępczego. Chciałem im pójść na rękę, ale niestety serwis Andora w Krakowie zatrzymał się na tej wesołej informacji od Mazdy, że to od wilgoci i że nie jest widoczne... :] i oczywiście tego nie zrobią.
Czyżby Wasze ASO były wcześniej informowane, że problem jest problemem?


ASO Wache, Baranowo k. Poznania. Byłem pierwszym użytkownikiem który zgłaszał to w tym aso, nie wiedzieli o co chodzi wiec kontaktowali się z Warszawa. W ciągu godziny miałem telefon zwrotny, że Warszawa zdecydowała l, że mino tego, ze to nie przeszkadza zabezpiecza miejsce. Wymiana na nowe nie wchodzi w grę, bo nowe elementy tez przyjeżdzają niezabezpieczone w żaden sposób. Chociaż fakt, jak poszedłem wyjaśniać o co chodzi (zanim zobaczył auto) to tylko padło zapytanie po co tam patrzyłem. :D
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2018, 06:40
Posty: 45 (0/2)
Auto: Mazda 3 BN 2017 2.0 120KM AT SkyPassion + safety

Postprzez luca985 » 7 gru 2018, 17:49

Byłem wczoraj w Bemo Motors w Warszawie to tylko cyknęli fotki tabletem i mam czekać na decyzję.
Jak zapytałem ile odpowiedź padła tydzień/2 tygodnie.
Odniosłem wrażenie, że jestem pierwszy, który to zgłasza. Mogę się mylić...
Początkujący
 
Od: 8 maja 2018, 10:37
Posty: 5
Auto: Mazda 3 HB 2.0 120KM 2018 SkyPassion

Postprzez mxostry » 7 gru 2018, 18:14

Pisać najpierw maila do MMPOl , wtedy nie będzie dyskusji z ASo a poza tym to niech MMPOl dowie się o jak najczęstszych przypadkach tego
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2018, 11:19
Posty: 235 (2/12)
Auto: Mazda CX-30 AT 2023

Postprzez Adrian200 » 7 gru 2018, 18:29

Ile osób z was dostało samochód zastępczy "za darmo" ??
W moim przypadku są problemy .. ASO jak i Mazda assistance mają wątpliwości co udostępnienia takiego auta bezpłatnie. Centrala znów odpowiada ,że to tak naprawde zależy od konkretnego ASO .
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2017, 18:43
Posty: 102 (6/3)
Auto: Mazda 3 2.0 120KM 2018 SKY-PASSION + NAVI

Postprzez termit093 » 7 gru 2018, 19:46

Ja dostałem za darmo. Co prawda na trzy dni, w tym weekend, ale zawsze coś. Pozostaje mieć nadzieje, ze w poniedziałek auto będzie do odbioru.
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2018, 06:40
Posty: 45 (0/2)
Auto: Mazda 3 BN 2017 2.0 120KM AT SkyPassion + safety

Postprzez MichG » 8 gru 2018, 09:44

Cześć.
W mojej jest to samo. Jestem umówiony z serisem na wstawienie auta na jeden dzień. Mają zrobić.
Auta zastępczego nie dają, bo procedura przewiduje naprawę w ciągu jednego dnia.
Serwis Gołembiewscy Warszawa.
Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2016, 09:40
Posty: 142 (0/11)
Skąd: Serock
Auto: Mazda 3 '2024 SDN, 150KM, AT, Zircon Sand.
Była: Mazda 3 '2017 120 KM, MT, SDN, SnowFlake.

Postprzez Moras » 11 gru 2018, 22:27

Yo!
Dzisiaj odebrałem telefon z Mazdy odnośnie usunięcia rdzy. Termin na 8.01, samochód zastępczy za darmo. Jkk Pro Moto KTW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 kwi 2017, 16:59
Posty: 47 (7/1)
Skąd: Śląsk
Auto: Mazda 3 BM, 165KM

Postprzez Adrian200 » 12 gru 2018, 06:34

Wczoraj odebrałem samochód. Zajęło im to uwaga ... 5 -6 godzin.. i komunikat ,że samochód jest już do odbioru . Efekt? Tylny stelaż oparcia zakonserwowany cynkiem . Mam nadzieje ,że się to spisze.
Przez kilka dni pewnie jeszcze będzie w samochodzie nie przyjemny zapach chemii..
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2017, 18:43
Posty: 102 (6/3)
Auto: Mazda 3 2.0 120KM 2018 SKY-PASSION + NAVI

Postprzez Kritik » 12 gru 2018, 14:39

zgłaszaliście to przez formularz na stronie https://www.mazda.pl/forms-v2/kontakt/ ? czy mailem? jeżeli mailem to możecie podesłać adres?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2018, 15:10
Posty: 884 (76/55)
Skąd: Kraków
Auto: Elektryczne
+ VAG TDI

Postprzez mxostry » 12 gru 2018, 17:16

Forumowicz
 
Od: 24 sty 2018, 11:19
Posty: 235 (2/12)
Auto: Mazda CX-30 AT 2023

Postprzez termit093 » 13 gru 2018, 21:39

Auto odebrałem we wtorek. Stelaż pomalowany na czarno, brak nieprzyjemnych zapachów w środku. Auto ładnie umyte. I dodatkowa rysa na drzwiach, ale to zupełnie inna sprawa.
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2018, 06:40
Posty: 45 (0/2)
Auto: Mazda 3 BN 2017 2.0 120KM AT SkyPassion + safety

Postprzez Adrian200 » 14 gru 2018, 06:19

To widze malują czym chcą.
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2017, 18:43
Posty: 102 (6/3)
Auto: Mazda 3 2.0 120KM 2018 SKY-PASSION + NAVI

Postprzez esem » 14 gru 2018, 08:06

Malują obustronnie czy tylko to co widać? Czyli pełny demontaż czy tylko ochlapanie czymś tam :>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2016, 10:24
Posty: 383 (2/9)
Skąd: Breslau
Auto: Mazda3 SkyPASSION, 2.0 165KM, HB, 2016

Postprzez nakama » 15 gru 2018, 09:57

M3 2016 ENSO Meksyk
u mnie wygląda to tak :>
Załączniki
20181210_132956.jpg
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 27 wrz 2016, 15:51
Posty: 23 (0/1)
Auto: Mazda 3 BM 2.0 120KM 2016 ENSO Deep Blue Crystal

Postprzez kobem » 16 gru 2018, 15:27

kobem napisał(a):We Wrocławiu już umawiają na naprawę. 4 Dni sobie na to przewidują. Auto zastępcze twierdzą ze się nie należy bo nie jest to wada unieruchamiająca pojazd :/ termin naprawy pod koniec stycznia


Po zgłoszeniu do MMPOl dostałem maila zwrotnego, ze skróceniem czasu naprawy do 2 dni i dostaniem darmowego auta zastępczego...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2018, 21:33
Posty: 36 (0/3)
Auto: Mazda 3 BN sedan 2.0 SkyPassion

Postprzez MichG » 16 gru 2018, 19:38

U mnie sprawa juz załatwiona. Czas 1 dzień. Wg serwisu farba wiażąca rdzę, na to farba zabezpieczająca.
Ważne, że szybko załatwione.
Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2016, 09:40
Posty: 142 (0/11)
Skąd: Serock
Auto: Mazda 3 '2024 SDN, 150KM, AT, Zircon Sand.
Była: Mazda 3 '2017 120 KM, MT, SDN, SnowFlake.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323