Bmw e36 m50b20 1994r Coupe
Urzekł mnie ten 2jz bo potencjał fajny ma 
Może 166? Ostatnio za 13tys poszła 3.2 V6 2005r. Z polskiego salonu od prezydenta Bielska Białej z przebiegiem 78tys km... Mechanicznie miód, wizualnie do poprawek ale za te pieniądze to i tak ktoś fajnie ustrzelił. I kilka poliftów z V6 za podobne pieniądze już widziałem. Chyba, że przebolałbyś smutną przedliftową mordkę to za dychę już możesz przebierać, ale tam max 3.0
. Miałem kilka przebojów z tym autem (co się dziwić, takie auto tanie w utrzymaniu nigdy nie będzie) ale nic naprawdę grubego a jeżdżę już dwa lata, zrobiłem 55tys km i morda zawsze mi się uśmiecha.
A jak coupe to Volvo C70
A jak coupe to Volvo C70
Z Volvo to myślałem o czymś takim
https://www.olx.pl/oferta/volvo-850-tur ... xu3B3.html
Alfa
https://www.olx.pl/oferta/alfa-romeo-15 ... x48eU.html
https://www.olx.pl/oferta/volvo-850-tur ... xu3B3.html
Alfa
https://www.olx.pl/oferta/alfa-romeo-15 ... x48eU.html
Volvo fajne miałem 2.3 i taki polecam fajniej wstaje, lepszy potencjał. Z tym że większość egzemplarzy to dogorywające trupy (właśnie taki miałem już z 10 lat temu). Myślę że jest niewiele lepiej teraz a może i gorzej.
Stała pod ścianą prężąc kakao
156 też ok (i 2.5 tam jedzie tak samo jak 3.2 w 166, trudno się dziwić jak ta druga jest cięższa) ale jest jeden problem – lubi je rdza. W starszych 166 też się czasem zdarza (szczególnie na początku produkcji) ale generalnie nie ma jakichś wielkich problemów i pod tym względem jest znacznie lepiej jak w 147/156/GT.
850 też spoko, chorowałem na takiego kiedyś (w sedanie) ale jakoś nie wyszło.
850 też spoko, chorowałem na takiego kiedyś (w sedanie) ale jakoś nie wyszło.
Z tymi Saabami to słyszałem takie opinie od kilku już osób min.od JackPl,że jak już to 2gen bo Igen stwarza wiecej problemów,ale jednak Igen jest piękny i to juz trochę klasyk i więcej mu można wybaczyć,zresztą nie problem kupić cos z forum/klubu saaba,co będzie zadbane i pozbawione wad fabrycznych(odma nowszej rewizji itp)
Mi akurat podoba się na równi I gen i II gen w coupe i cabrio.
Jeśli chodzi o Lexa to sam mam opcję na następcę po BA -mianowicie IS200 Igen(choc wizualnie średni mi leży) i dołożyć kompresor.
Akurat FAT żółty Łochunko jest na etapie drutowania kompresora do swojego.Fabrycznie ten motor wychodził z kompresorem (BEAMS) bez strojenia na seeryjnym kompie bierze na klate 0,2-0,3b i generuje 200+hp i dołożenie mu M62 to nie problem.W 4-5 k z kompresorem po regeneracji można się zmieścić,a nawet w mniejszej kwocie.
Najekonomiczniej wbrew loice wyjdzie BMW
Dopisano 03 gru 2018 21:35:
Co do volvo 850 to zawsze chorowałem na tego kloca a 5cylindrów w rzędzie generuje tak przepiękny dżwięk że brak słów.
https://www.youtube.com/watch?v=agQgbwVDJBA
Dopisano 03 gru 2018 21:36:
Przepięknie brzmi też.......
Golf4 V5 (nie wierzę że to piszę xd) ale w relacji osiągi--doznania dżwiękowe--cena to chyba numer jeden.
Dopisano 03 gru 2018 22:05:
Obejrzałem Kickstera,jednak saab to tylko 2gen
Mi akurat podoba się na równi I gen i II gen w coupe i cabrio.
Jeśli chodzi o Lexa to sam mam opcję na następcę po BA -mianowicie IS200 Igen(choc wizualnie średni mi leży) i dołożyć kompresor.
Akurat FAT żółty Łochunko jest na etapie drutowania kompresora do swojego.Fabrycznie ten motor wychodził z kompresorem (BEAMS) bez strojenia na seeryjnym kompie bierze na klate 0,2-0,3b i generuje 200+hp i dołożenie mu M62 to nie problem.W 4-5 k z kompresorem po regeneracji można się zmieścić,a nawet w mniejszej kwocie.
Najekonomiczniej wbrew loice wyjdzie BMW
Dopisano 03 gru 2018 21:35:
Co do volvo 850 to zawsze chorowałem na tego kloca a 5cylindrów w rzędzie generuje tak przepiękny dżwięk że brak słów.


https://www.youtube.com/watch?v=agQgbwVDJBA
Dopisano 03 gru 2018 21:36:
Przepięknie brzmi też.......
Golf4 V5 (nie wierzę że to piszę xd) ale w relacji osiągi--doznania dżwiękowe--cena to chyba numer jeden.
Dopisano 03 gru 2018 22:05:
Obejrzałem Kickstera,jednak saab to tylko 2gen
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
a tak w ogóle to jaki jest budżet? 
B-ądź
M-arce
W-ierny

Szkoda że tylko 2L ale wg mnie najlepsza opcja klasa sama w sobie a że schabowym potem może być ciężko wydaje mi się że sprzedażą, a skoro siedziałeś w tej marce wiesz czego się spodziewać części też zbliżone co e36 chyba że kusi Cię skosztować coś innego
M-arce
W-ierny

Szkoda że tylko 2L ale wg mnie najlepsza opcja klasa sama w sobie a że schabowym potem może być ciężko wydaje mi się że sprzedażą, a skoro siedziałeś w tej marce wiesz czego się spodziewać części też zbliżone co e36 chyba że kusi Cię skosztować coś innego
Im wolniej jedziesz, tym dłużej Cię widza
- Od: 18 cze 2017, 21:26
- Posty: 790 (14/12)
- Skąd: Bytom
- Auto: Mazda6 GH 2.0
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości