Zbliża się dzień premiery nowej Mazdy 3 więc na życzenie mają darmową przedpremierową reklamę
Stelaż oparcia tylnej kanapy – rdza
Może w końcu kolejny rdzawy problem Mazda potraktuje poważnie bo to co się stało nie przejdzie tylko echem...
Zbliża się dzień premiery nowej Mazdy 3 więc na życzenie mają darmową przedpremierową reklamę
Zbliża się dzień premiery nowej Mazdy 3 więc na życzenie mają darmową przedpremierową reklamę
Praktyka pokazuje, że dużo pojedyńczynch głosów też ma swoją wagę – na początku olewają, potem nie mają wyboru i się przejmują. Na pewno ważne jest, aby każdy, kto doświadcza tego problemu napisał do nich.
Rozdmuchanie jest jak najbardziej właściwą drogą, chociaż nie jestem pewny, czy ten cały balkan to właściwa osoba, bo gościu się już nakręcił i będzie na siłę udowadniał swoją rację. Lepszy byłby chyba Zachar, bo jak robił materiał o zabezpieczeniach w Madzie 6, to wyszło to w sposób stonowany i profesjonalny, ale z drugiej strony nie dał się zbyć byle czym.
Sprawdzmy też inne elementy wnętrza. Zajrzyjcie sobie też do filtra kabinowego czy przypadkiem konstrukcja nośna auta nie zachodzi rudym. Pod kanapę też wypadałoby a i przednie fotele warto. Ja na dniach spróbuję to ogarnąć i podrzucę foty.
child napisał(a):Rozdmuchanie jest jak najbardziej właściwą drogą, chociaż nie jestem pewny, czy ten cały balkan to właściwa osoba, bo gościu się już nakręcił i będzie na siłę udowadniał swoją rację. Lepszy byłby chyba Zachar, bo jak robił materiał o zabezpieczeniach w Madzie 6, to wyszło to w sposób stonowany i profesjonalny, ale z drugiej strony nie dał się zbyć byle czym.
Akurat juz kontaktowalem sie z Zacharem i poinformowal mnie ze tym tematem zajmuje sie juz balkan.
Żeby nie było, że jestem niesłownym kapciem – dzisiaj byłem w salonie, żeby z partyzanta sprawdzić stojące w środku M3...
... okazuje się, że nie ma takiej opcji, bo wszystkie trojki zostały już sprzedane/wycofane i czekają na nowy model ( słowa sprzedawcy ). Tak więc, jeżeli ktoś ma możliwość zajechania do jakiegoś salonu poza woj. Podlaskim, to byłoby fajnie sprawdzić czy M3 żre ruda już w salonach.
... okazuje się, że nie ma takiej opcji, bo wszystkie trojki zostały już sprzedane/wycofane i czekają na nowy model ( słowa sprzedawcy ). Tak więc, jeżeli ktoś ma możliwość zajechania do jakiegoś salonu poza woj. Podlaskim, to byłoby fajnie sprawdzić czy M3 żre ruda już w salonach.
Ludzie. Luzujcie zwieracze! Przecież to jest śmiech na sali.
"Ruda żre nasze auta", "nikt ich od nas nie odkupi", "rdza opanowuje Mazdy" itp. itd. Kurła. Przecież to jest stelaż kanapy z rdzawym nalotem, a panika jakby nie wiem co się działo. Wada jest i trzeba coś z nią zrobić, ale życzyłbym sobie tylko takich... przecież to na nic nie ma wpływu, nawet na estetykę nie, bo zasłania tapicerka. Miną jeszcze dwie dekady zanim w ogóle będzie można się zacząć tym interesować, a wówczas 90% naszych aut będzie już na złomie. To nie progi, to nie podłoga, to nie nadwozie. To niewidoczny element z rdzawym nalotem. Spokojnie.
"Ruda żre nasze auta", "nikt ich od nas nie odkupi", "rdza opanowuje Mazdy" itp. itd. Kurła. Przecież to jest stelaż kanapy z rdzawym nalotem, a panika jakby nie wiem co się działo. Wada jest i trzeba coś z nią zrobić, ale życzyłbym sobie tylko takich... przecież to na nic nie ma wpływu, nawet na estetykę nie, bo zasłania tapicerka. Miną jeszcze dwie dekady zanim w ogóle będzie można się zacząć tym interesować, a wówczas 90% naszych aut będzie już na złomie. To nie progi, to nie podłoga, to nie nadwozie. To niewidoczny element z rdzawym nalotem. Spokojnie.
Dokladnie nie ma co im odpuszczac, bedzie wojna z Mazda Polska jak tak dalej beda olewac klientow.
Czym dluzej zwlekaja z akcja serwisowa tym wiecej ludzi rozpowiada o tym co sie dzieje przez co Mazda w polsce traci duuuuuza ilosc nowych klientow
Czym dluzej zwlekaja z akcja serwisowa tym wiecej ludzi rozpowiada o tym co sie dzieje przez co Mazda w polsce traci duuuuuza ilosc nowych klientow
to mój pierwszy post, witam serdecznie wszystkich.
to tak tylko od siebie dorzucę, Mazda 3, meksyk, wyprodukowana w czerwcu 2017, tapicerka materiałowa, "garażowana" pod chmurką. jedna z kropek różowym mazakiem ewidentnie nałożona na korozję...

to tak tylko od siebie dorzucę, Mazda 3, meksyk, wyprodukowana w czerwcu 2017, tapicerka materiałowa, "garażowana" pod chmurką. jedna z kropek różowym mazakiem ewidentnie nałożona na korozję...
- Od: 28 lis 2018, 13:04
- Posty: 2
- Skąd: śląsk
- Auto: Mazda 3 HB BN (2017) 2.0/165
Mazda 2017 sedan, Meksyk, tapicerka materiałowa, stoi pod chmurką. Na zdjęciu ta węższa część tylnej kanapy. Dalej nie zaglądałem.
mario.rais napisał(a):Mazda 2017 sedan, Meksyk, tapicerka materiałowa, stoi pod chmurką. Na zdjęciu ta węższa część tylnej kanapy. Dalej nie zaglądałem.
Ale tu nie ma zaneczenia czy stało pod chmurą czy nie. Ta rdza powstała jeszcze zanim auto opuściło fabrykę. Zobacz sobie na ślady markerów, które są nad tą rdzą oraz to, że zacieki musiały powstać w pozycji leżącej.
Hejka,
Jak dla mnie to to jest niepostępująca rdza. Pewnie źle przechowywali elementy i trochę rdzy się dostało. Nie wierzę w to, że pójdzie dalej, nie ma warunków do tego w środku auta.
Z jednej strony uważam, że to jest pierda i nie ma wpływu na używanie auta, z drugiej strony jaki to ma wpływ na nasze zdrowie?

Ja dzisiaj odbieram CX-3 z salonu w Sosnowcu. Sprawdzimy jak JP wygląda przed wyjazdem.
Tylko co ja zrobię jak będzie rdza, odbierać? nie odbierać? no kurde, może jeszcze coś się uda wynegocjować.
Jak dla mnie to to jest niepostępująca rdza. Pewnie źle przechowywali elementy i trochę rdzy się dostało. Nie wierzę w to, że pójdzie dalej, nie ma warunków do tego w środku auta.
Z jednej strony uważam, że to jest pierda i nie ma wpływu na używanie auta, z drugiej strony jaki to ma wpływ na nasze zdrowie?
Ja dzisiaj odbieram CX-3 z salonu w Sosnowcu. Sprawdzimy jak JP wygląda przed wyjazdem.
Tylko co ja zrobię jak będzie rdza, odbierać? nie odbierać? no kurde, może jeszcze coś się uda wynegocjować.
- Od: 24 lis 2018, 13:29
- Posty: 8
- Auto: Mazda cx-3 2018 Sky energy, 2.0, manual
U mnie wygląda to podobnie.
Jak już pisałem, auto odebrane w sierpniu 2018. Auto garażowane.
W ASO powiedziano mi, że najpewniej dostawca tej części źle przechowywał materiał.
Moim zdaniem, czy to pierdoła czy nie to kwestia subiektywna, ale nie po to poszedłem do Mazdy i kupiłem ich auto, żeby po 4 miesiącach oglądać takie rzeczy. Podobno Mazda pretenduje to samochodów klasy premium (cokolwiek w ich wydaniu to oznacza), więc zarówno jakość wykonania, jak i podejście do klienta powinno być jak w klasie premium.
Jeśli ASO odrzuci moją reklamację, sprawę prześlę do UOKiK i dopytam prawnika, co myśli o takich praktykach. Ale chyba najważniejsze żeby sprawę nagłośnić.
Jak już pisałem, auto odebrane w sierpniu 2018. Auto garażowane.
W ASO powiedziano mi, że najpewniej dostawca tej części źle przechowywał materiał.
Moim zdaniem, czy to pierdoła czy nie to kwestia subiektywna, ale nie po to poszedłem do Mazdy i kupiłem ich auto, żeby po 4 miesiącach oglądać takie rzeczy. Podobno Mazda pretenduje to samochodów klasy premium (cokolwiek w ich wydaniu to oznacza), więc zarówno jakość wykonania, jak i podejście do klienta powinno być jak w klasie premium.
Jeśli ASO odrzuci moją reklamację, sprawę prześlę do UOKiK i dopytam prawnika, co myśli o takich praktykach. Ale chyba najważniejsze żeby sprawę nagłośnić.
- Od: 28 lis 2018, 09:21
- Posty: 2
Odpowiedź MAZDA POLSKA
"Adrianie, posiadamy skuteczne rozstrzygnięcie tej sytuacji, dzięki któremu nalot zostanie usunięty ze stelaży siedzeń. Oczywiście powiadomimy zainteresowanych Klientów o rozwiązaniu, które zastosujemy na nasz koszt w jak najkrótszym czasie. Jednocześnie zapewniamy, że zgłoszone przez Klientów objawy nie mają wpływu na bezpieczeństwo użytkowania Pańskiego samochodu i może Pan nadal z niego korzystać do czasu ich usunięcia. Jeżeli jest Pan w kontakcie z innymi użytkownikami samochodów Mazda, którzy zaobserwowali podobne zjawiska, będziemy wdzięczni za udostępnienie im tej wiadomości i przekazanie, by skontaktowali się z nami w celu dalszego poprowadzenia sprawy przez nasze ASO na adres mmpol-cac@mazdaeur.com
Czy w twoim aucie zaobserwowałeś podobne objawy? Jeśli tak, będziemy wdzięczni za podanie nr VIN twojego auta. Chętnie też skonatktujemy się z Tobą telefonicznie. Czy w tym celu możesz podać nam numer kontaktowy do siebie?"
A więc będzie akcja "naprawcza" .
"Adrianie, posiadamy skuteczne rozstrzygnięcie tej sytuacji, dzięki któremu nalot zostanie usunięty ze stelaży siedzeń. Oczywiście powiadomimy zainteresowanych Klientów o rozwiązaniu, które zastosujemy na nasz koszt w jak najkrótszym czasie. Jednocześnie zapewniamy, że zgłoszone przez Klientów objawy nie mają wpływu na bezpieczeństwo użytkowania Pańskiego samochodu i może Pan nadal z niego korzystać do czasu ich usunięcia. Jeżeli jest Pan w kontakcie z innymi użytkownikami samochodów Mazda, którzy zaobserwowali podobne zjawiska, będziemy wdzięczni za udostępnienie im tej wiadomości i przekazanie, by skontaktowali się z nami w celu dalszego poprowadzenia sprawy przez nasze ASO na adres mmpol-cac@mazdaeur.com
Czy w twoim aucie zaobserwowałeś podobne objawy? Jeśli tak, będziemy wdzięczni za podanie nr VIN twojego auta. Chętnie też skonatktujemy się z Tobą telefonicznie. Czy w tym celu możesz podać nam numer kontaktowy do siebie?"
A więc będzie akcja "naprawcza" .
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości