VW Phaeton – najdroższy chrupek w historii automobilizmu. 2-letnie egzemplarze wracały na gwarancji bo zawieszenie się biodegradowało. Najlepsza ocena wśród VW...

www.mazdaspeed.pl
Płomień napisał(a):Z tej tabelki korzystałbym raczej w formie ciekawostki, a nie wyznacznika. Opel Omega ocenione na "3"? No prosze Cie, chyba Omegi nie widziałeś na żywo
mad_man napisał(a):Z niektórymi wpisami można się nie zgodzić, samochody na inne rynki mogą być inaczej zabezpieczane.
ArteK86 napisał(a):Co do ocynku to miernik i testy w laboratorium nie są żadnym wyznacznikiem, wszystko i tak weryfikuje codzienne użytkowanie. Nawet jeśli ten ocynk jest to nie znamy szczegółów technologii "nakładania" i nie mamy porównania do tego jak wygląda to w innych markach.
talk_about85 napisał(a):Sami oceńcie co o tym myślicie:
https://www.youtube.com/watch?v=2pBoadBvimo
kontra stanowisko Mazdy Polska:
https://www.youtube.com/watch?v=OeC2XiS ... e=youtu.be
ArteK86 napisał(a): więc jeśli ktoś tylko jeździ i nie kontroluje stanu blacharki to nie dziw, że potem rdza szaleje.
KrzyzakMitsu napisał(a):talk_about85 napisał(a):Sami oceńcie co o tym myślicie:
https://www.youtube.com/watch?v=2pBoadBvimo
kontra stanowisko Mazdy Polska:
https://www.youtube.com/watch?v=OeC2XiS ... e=youtu.be
wkleiłem to stronę wcześniej...
KrzyzakMitsu napisał(a):Tak dla porównania dodam, że mój Leon 2018 ma grubość powłoki lakierniczej 150um – ponad 2x więcej niż mazda z filmu... Ale mam specjalny lakier 3 warstwowy, jedyny metalizowany, najdroższy z palety...
Maniekvip napisał(a):Mazda też ma 3 warstwowy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości