Mazda6 GG LF 2007 2.0 (Bakłażan)
@Paweł-Gołembiewski jak na razie jestem zadowolony z wizyty. Telefon z warsztatu był rzeczowy i na temat. Powiedzieli mi co zrobią a czego się nie podejmują (ruda) i wszystko było jasne
Dostałem formularz przyjęcia samochodu co mnie miło zaskoczyło bo odwiedzane do tej pory warsztaty nic takiego nie stosowały.
Aż zastanawiam się czy nie wrócić wkrótce na wymianę kolejnych płynów (chłodniczy, wspomagania) tak dla pewności
Spodobał mi się tez fakt darmowego sprawdzenia za rok z uzupełnieniem ubytków
Dostałem formularz przyjęcia samochodu co mnie miło zaskoczyło bo odwiedzane do tej pory warsztaty nic takiego nie stosowały.
Aż zastanawiam się czy nie wrócić wkrótce na wymianę kolejnych płynów (chłodniczy, wspomagania) tak dla pewności
Spodobał mi się tez fakt darmowego sprawdzenia za rok z uzupełnieniem ubytków
- Od: 12 lis 2016, 23:19
- Posty: 244 (11/3)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 PB 2007
Nareszcie zebrałem się w sobie aby odwiedzić myjnię z aktywną pianą na Parowcowej w Warszawie: https://goo.gl/maps/53C2Dd8ujLM2 naprawdę polecam ją
- Od: 12 lis 2016, 23:19
- Posty: 244 (11/3)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 PB 2007
Wyczyściłem w końcu przepustnicę i problem falujących obrotów zniknął
Przy okazji wymieniłem listwę zgarniającą w drzwiach kierowcy.
Jeszcze muszę przed zimą zmienić uszczelkę przy kierowcy (tą dookoła drzwi) ponieważ już przeżyła swoje najlepsze lata
Pozatym madzia jeździ jak szalona i nabija kilometry. jeszcze niecałe 5tys i będzie 200tys
Przy okazji wymieniłem listwę zgarniającą w drzwiach kierowcy.
Jeszcze muszę przed zimą zmienić uszczelkę przy kierowcy (tą dookoła drzwi) ponieważ już przeżyła swoje najlepsze lata
Pozatym madzia jeździ jak szalona i nabija kilometry. jeszcze niecałe 5tys i będzie 200tys
- Od: 12 lis 2016, 23:19
- Posty: 244 (11/3)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 PB 2007
W poprzednią środę oddałem Madzię na polerowanie szyby czołowej ponieważ chciałem się pozbyć ohydnego czegoś z szyby co pozostawił poprzedni właściciel, nazywał to "niewidzialną wycieraczką" ale objawiało się to jedynie ograniczoną widocznością w trakcie jazdy po zmroku w deszczu (szyba wydawała się jak by tłusta i po każdorazowym przejechaniu wycieraczki bardzo ograniczało widoczność).
Teraz czekam na deszczową pogodę aby pojeździć wieczorem i sprawdzić czy jest lepiej.
Jeśli nie to będzie szykowała się wymiana szyby
Teraz czekam na deszczową pogodę aby pojeździć wieczorem i sprawdzić czy jest lepiej.
Jeśli nie to będzie szykowała się wymiana szyby
- Od: 12 lis 2016, 23:19
- Posty: 244 (11/3)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 PB 2007
Ostatnio spaliła mi się jedna postojówka wiec stwierdziłem że wymienię obie.
Po przeanalizowaniu sytuacji z ledami w postojówkach (w skrócie zgodnie z przepisami nie wolno) wybór padł na żarówki Philips W5W WhiteVision które posiadają certyfikat ECE:
Tutaj porównanie nowej (po prawej) i starej (po lewej) żarówki:
A tutaj jak wygląda to z Xenonami (już po wymianie):
Dodam że z wymianą nie miałem żadnych problemów, nie mam najmniejszych rąk a wymieniłem bez problemu bez odkręcania filtra powietrza
Po przeanalizowaniu sytuacji z ledami w postojówkach (w skrócie zgodnie z przepisami nie wolno) wybór padł na żarówki Philips W5W WhiteVision które posiadają certyfikat ECE:
Tutaj porównanie nowej (po prawej) i starej (po lewej) żarówki:
A tutaj jak wygląda to z Xenonami (już po wymianie):
Dodam że z wymianą nie miałem żadnych problemów, nie mam najmniejszych rąk a wymieniłem bez problemu bez odkręcania filtra powietrza
- Od: 12 lis 2016, 23:19
- Posty: 244 (11/3)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 PB 2007
Miałem takie żarówki, świecą lepiej od zwykłych, ale przy xenonie i tak są żółte. Czemu nie ledowe ?
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Danmazda napisał(a):Miałem takie żarówki, świecą lepiej od zwykłych, ale przy xenonie i tak są żółte. Czemu nie ledowe ?
tylko i wyłącznie z powodu nie posiadania przez żadne ledy certyfikatu ECE, a co za tym idzie w razie upierdliwej stłuczki ubezpieczyciel może odmówić wypłacenia z OC
Dopisano 25 lis 2018, 19:19:
Pare szybkich fotek na brudno po wymianie kół na zimówki
- Od: 12 lis 2016, 23:19
- Posty: 244 (11/3)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 PB 2007
Ze zdjęcia raczej nie wygląda na 4300 a bardziej na 6000K. Jeśli faktycznie tak jest, to również nie jest to legal.
-
makmarc
Wyglądają nawet na 8000K, ale dlaczego twierdzisz, że to jest nielegal? W prawie jest, że mają być białe. Wszystkie obecne LEDy mijania mają z pewnością więcej niż 6000K.
- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
makmarc napisał(a):Jeśli faktycznie tak jest, to również nie jest to legal.
Jak mają homologację to czemu niby? Bosma 6000k ma, jak również i Osram Xenarc Cool Blue Intense.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
E tam, dopiero dotarta Wciąga Ci coś oleju ?
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Przy okazji przeglądania instrukcji obsługi samochodu (wersja PL) znalazłem ten opis odnośnie olejów:
Silnik benzynowy
Olej oznaczony
temperaturze otoczenia od -30°C do +40°C.
Silnik diesla
Olej oznaczony
Z tego wynika że ostatnio polecony mi olej MILLERS OILS EE LONGLIFE 5w30 nie do końca pasuje ponieważ jest ACEA C3.
Poszukuje teraz nowego oleju
Silnik benzynowy
Olej oznaczony
- API SJ, ACEA A1, ACEA A3
o lepkości 5W-30
- API SL, ILSAC GF-III
o lepkości 5W-20.
temperaturze otoczenia od -30°C do +40°C.
Silnik diesla
Olej oznaczony
- API CF, ACEA B1, ACEA B3
o lepkości 5W-30 (przy temperaturze
otoczenia od -30°C do +30°C
- API CF, ACEA B3
o lepkości 10W-40 ( przy temperaturze
do otoczenia od -25°C do +45°C.
Z tego wynika że ostatnio polecony mi olej MILLERS OILS EE LONGLIFE 5w30 nie do końca pasuje ponieważ jest ACEA C3.
Poszukuje teraz nowego oleju
- Od: 12 lis 2016, 23:19
- Posty: 244 (11/3)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 PB 2007
a w czym on taki nie odpowiedni jest? ACEA C3 oznacza że olej jest bardziej przyjazny środowisku bo ma niską popiołowość żeby nowsze silniki spełniały normy emisji spalin. To nie oznacza że jest gorszy.
sloniupl napisał(a):Wciąga od zakupu ok 500ml/1kkm więc nie jest źle
Dear God! Ja wiem, że instrukcja itd., ale dla mnie to nie jest normalne.
Przy moim rocznym przebiegu dolewałbym 17.5 litra oleju.
Ostatnio edytowano 31 gru 2018, 12:49 przez PeKa, łącznie edytowano 2 razy
Neonixos666 napisał(a):a w czym on taki nie odpowiedni jest? ACEA C3 oznacza że olej jest bardziej przyjazny środowisku bo ma niską popiołowość żeby nowsze silniki spełniały normy emisji spalin. To nie oznacza że jest gorszy.
Dzięki Nie wiedziałem co oznaczenia znaczą, po prostu porównywałem
Na stronie czarnepaliwo.pl polecili mi Amsoil Signature Series 5w30 poczytam jeszcze i jeśli nic lepszego nie znajdę to chyba pójdę w ten dla testu
- Od: 12 lis 2016, 23:19
- Posty: 244 (11/3)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 PB 2007
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości