Benzyna vs Diesel – Co wybrać?
1, 2
To zależy jak dbał o silnik, co ile wymieniany był olej. Ja osobiście słyszałem nie za dobre opinie na temat tego silnika.

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Ogólnie po analizie anglojęzycznych forum zdecydowałem się na 2.0 w benzynie 
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Dobry wieczór Panowie, niestety muszę sprzedać swojego diesla i kupić benzynę cholerne Niemcy i problemy z wjazdem do miast od przyszłego roku. Posiadam 2,2 D 2011 na wymiany oleju ze względu na mobilitätsgarantie i naprawy wyłącznie w serwisie dostawałem zastępcze benzyniaki za free mające po kilka tys. przebiegu i jest problem bo przecież gaz do dechy a "toto stoii w miejscu" w porównaniu do diesla. Interesuje mnie tylko model 6 nie starszy niż 2012 i na prawdę dobry mocny silnik. Proszę o pomoc jeśli ktoś ma doświadczenie z tą serią. Jaki polecacie? Dzięki za pomoc Pozdrawiam.
- Od: 20 maja 2014, 18:55
- Posty: 49
- Auto: Mazda 6 2.0 2003
Diesel z DPF
Mazda GH 6 2.2 2011.11
Diesel, Kombi 163
czy ktos jeszcze sledzi ten temat?
ktos moze mial problem z dpf? ponoc olej go zalewa po niedokonczonym procesie wypalania filtra...
gdzie moge znalezc opis diesla mazdy? zatety i wady tego silnika?
czy ktos zna problem?
dzieki za ewentualna odpowiedz.
ktos moze mial problem z dpf? ponoc olej go zalewa po niedokonczonym procesie wypalania filtra...
gdzie moge znalezc opis diesla mazdy? zatety i wady tego silnika?
czy ktos zna problem?
dzieki za ewentualna odpowiedz.
Mam pytanie o żywotność turbiny w GJ liftowej po 2015, która była już w jakimś stopniu regenerowana?
W zasadzie pytanie dotyczy się ogólnie żywotności turbin w GJ. Proszę o te informacje i wskazówki odnoście wypalania DPF-a – czy to jest uciążliwe w eksploatacji?
W zasadzie pytanie dotyczy się ogólnie żywotności turbin w GJ. Proszę o te informacje i wskazówki odnoście wypalania DPF-a – czy to jest uciążliwe w eksploatacji?
- Od: 1 lut 2019, 20:42
- Posty: 2
- Skąd: West Pomeranian
- Auto: BJ 101 KM
kopilem juz trzecią szóstke i nadal tylko diesel
– po pierwsze jezdzilem testowo benzyną 2.0... no coz, jazda jest powolna (silnik 2,5 jest okej)
– po drugie to moj kolejny diesel w Mazdzie (a chyba siodmy w domu juz po kolei licząc) i w zadnej z poprzednich mazd nie bylo ani jedengo problemu, nawet z DPFem, nic, a auta mialem zchipowane...
– po trzecie skoro nowsze diesle spelniają Euro V orz VI to w czym problem...
– nie widze zadnych roznic w eksploatacji – rozrzad na łancuchu to sie go nie robi, paliwo kosztuje tyle samo (ale diesel pali mniej!), oleje i filtry czy inne rzeczy eksploatacyjne kosztuja dokladnie tyle samo.

– po pierwsze jezdzilem testowo benzyną 2.0... no coz, jazda jest powolna (silnik 2,5 jest okej)
– po drugie to moj kolejny diesel w Mazdzie (a chyba siodmy w domu juz po kolei licząc) i w zadnej z poprzednich mazd nie bylo ani jedengo problemu, nawet z DPFem, nic, a auta mialem zchipowane...
– po trzecie skoro nowsze diesle spelniają Euro V orz VI to w czym problem...
– nie widze zadnych roznic w eksploatacji – rozrzad na łancuchu to sie go nie robi, paliwo kosztuje tyle samo (ale diesel pali mniej!), oleje i filtry czy inne rzeczy eksploatacyjne kosztuja dokladnie tyle samo.
- Od: 14 sie 2012, 21:19
- Posty: 10
- Auto: Szostka Kombi
Podepnę się pod temat, bo ....ano właśnie. Robię trasy krótkie, ok 7km w jedną stronę. Często jazda po mieście, kilka razy w roku robię odcinki po 400km w jedną stronę. Rocznie do 15tys robię.
Zawsze miałem benzynę lub benzynę z gazem obecnie. Zero problemów itp. Ale planują zmianę samochodu albo m6 II lub accord VIII widzę, że ceny autek na gnojówkę są sporo niższe niż benzyna.
Głowa podpowiada benzyna i montaż gazu. Ale ceny i portfel powodują zastanowienie się nad dieslem.
Czy słychać głowy czy portfela?
Zawsze miałem benzynę lub benzynę z gazem obecnie. Zero problemów itp. Ale planują zmianę samochodu albo m6 II lub accord VIII widzę, że ceny autek na gnojówkę są sporo niższe niż benzyna.
Głowa podpowiada benzyna i montaż gazu. Ale ceny i portfel powodują zastanowienie się nad dieslem.
Czy słychać głowy czy portfela?
przerabialem gaz, widze u znajomych – to jest po prostu niefajne...
lepiej kupic diesla + zawirusowac i cieszyć się jazdą, ktora w tym wypadku bedzie bardzo przyjemna.
skoro robisz krotkie odcinki, olej zmieniac ciut czesciej, a w razie czego odpalenie czyszczenia DPF mozna samemu uruchomic pod domem jak by co – to tez nie problem.
lepiej kupic diesla + zawirusowac i cieszyć się jazdą, ktora w tym wypadku bedzie bardzo przyjemna.
skoro robisz krotkie odcinki, olej zmieniac ciut czesciej, a w razie czego odpalenie czyszczenia DPF mozna samemu uruchomic pod domem jak by co – to tez nie problem.
- Od: 14 sie 2012, 21:19
- Posty: 10
- Auto: Szostka Kombi
Tak zapytam nieśmiało... nagrzeje Ci się w ogóle ten grzechotnik na krótkich odcinkach?
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...

1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6