Renault Laguna III GT GrandTour 2.0 dCi 2010 (Aktualizacja fot str. 9)
W papierach niby Dynamique, ale ma to co w Privilege. Na razie walczę z głośnym drganiem deski na D, gdy hamulec jest wciśnięty. Widzę, że jakieś poduszki były wymieniane, ale problem występuje. Ty masz ph2, więc pewnie problem wyeliminowany
Ja nie mam PHII. 2010r., więc końcówka PH I i początek PH II. GT w PH II ma już taki sam przód jak nonGT.
Deska drży prawie każdemu Ale jest na to sposób. U mnie zastosowany i jest spoko. W wolniejszej i cieplejszej chwili muszę jeszcze wyciszyć plastiki konsoli środkowej, co jest proste, tylko jakoś czasu brak.
A prócz tego co w linku podrzuciłeś coś więcej jest? Ktoś przy zakupie coś dołożył ponad standard Privilege, co miało często miejsce?
Deska drży prawie każdemu Ale jest na to sposób. U mnie zastosowany i jest spoko. W wolniejszej i cieplejszej chwili muszę jeszcze wyciszyć plastiki konsoli środkowej, co jest proste, tylko jakoś czasu brak.
A prócz tego co w linku podrzuciłeś coś więcej jest? Ktoś przy zakupie coś dołożył ponad standard Privilege, co miało często miejsce?
to samo mieliśmy z zaciskiem w Vivaro trzeba było ręcznie kijem stukać w zacisk żeby ręczny odpuścił.
u ciebie zaciął się w pozycji neutralnej a u nas zacinał się w roboczej.
I xenonik dzisiaj padł. Miałem w bagażniku dwie sztuki, które były przed Bosmą, którą wrzucił poprzedni właściciel.
Od pasażera stary Philips Xen Start, od kierowcy Bosma 6000k.
Od pasażera stary Philips Xen Start, od kierowcy Bosma 6000k.
Ostatnio edytowano 16 gru 2018, 19:30 przez PeKa, łącznie edytowano 1 raz
Ile wytrzymał Bosma?
mi prawy ciągle myga ale koloru nie zmienia.
Nie wiedziałem, że kupno D1s jest tak upierdliwe. Podróbek od groma. Jak już znalazłem w Warszawie, to w żaden sposób nie były mi po drodze. Finalnie kupiłem, choć średnio chętnie, ale w zaprzyjaźnionym sklepie, Einpartsy 5000k. Niechętnie, bo jednak celowałem w Osrama lub Bosme. W sklepie tym nie raz i nie dwa robiłem zakupy i chłopaki nie wciskają kitu, a są dystrybutorami Einpartsa. Zobaczymy, z gwarancją w razie czego nie zrobią mi problemu, a po założeniu muszę powiedzieć, że teraz to jest jasno w porównaniu do Bosmy 6000k.
Miałem problem z prawidłowym włożeniem od strony kierowcy, więc wytargałem akumulator.
Miałem problem z prawidłowym włożeniem od strony kierowcy, więc wytargałem akumulator.
Po czym rozpoznawałeś podróbki? Ja w sumie jedyne co to ominąłem allegro i kupiłem w dużej hurtowni. Cholera wie czy oryginał. Miałeś kiedyś problem z drganiami ksenonów? Wymieniłem tą poduszkę hydro przy rozrządzie (500zł...), popołudniu będę miał auto, ciekawe czy pomogło.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości