DISItune – wykonam chiptuning ECU (Mazda SkyActiv / 3 MPS / 6 MPS / CX-7)
Czy była robiona jakaś CX9 ?
koszalin11 napisał(a):Czy była robiona jakaś CX9 ?
Nie i nie będzie robiona, bo moje narzędzia nie uznają jej za Mazdę
I słusznie poniekąd, skontaktuj się z HDCustoms.pl, Paweł może dłubać Mustangi z tym silnikiem, to może i Mazdę będzie mógł.
Czy ktorys z uzytkownikow Mazdy 3 BM/BN ze skrzynia automatyczna moglby opisac wrazenia po odblokowaniu swojego egzemplarza na @165KM? Da sie odczuc znaczna roznice? Mierzyliscie moze przyspieszenie przed i po modyfikacji?
Soft wspiera, ale ktoś musi być pierwszy
Szukasz prezentu pod choinkę dla siebie lub kogoś bliskiego kto chciałby podnieść osiągi swojej Mazdy? Od dzisiaj do Wigilii włącznie dostępne są vouchery na wykonanie modyfikacji elektronicznej (chiptuningu) w atrakcyjnej świątecznej cenie – 1000zł brutto modyfikacja na hamowni lub 750zł brutto bez hamowni. Rezerwacje i kontakt w wiadomości prywatnej.
Hello. Nosze się z zamiarem wykonania modyfikacji w mojej mazdzie 3 bn 2.0 120KM. Do Warszawy mam jednak spory kawałek. Może jesteście w stanie polecić jakąś firmę w okolicach poznania która równie profesjonalnie podejdzie do sprawy? Jak nie to pozostaje mi wycieczka i zwiedzanie Warszawy :p
Nie znalazłem odpowiedzi w temacie, mimo tego, ze mam obawy, ze dobrze mi się wydaje to zapytam: po modyfikacji gwarancje tracimy? Do 2020 mam trzyletnia gwarancje producenta, a jako że przydała mi się już to nie zaryzykuje utraty
Prawdopodobnie pierwsza w Polsce wolnossąca Miata ND z 2ką z przodu
Trzecie zmodyfikowane MX-5 na rolkach. Tym razem w skład modyfikacji wchodziły wałki wraz ze sprężynkami zaworowymi BBR GIT, kolektor wydechowy BBR GTI oraz customowa dalsza część układu wydechowego.
Teoretyczna moc zupełnie seryjnego auta to analogicznie jak w przypadku poprzednich 160KM, niestety nie mam pomiarów zupełnie seryjnego auta.
Wynik końcowy po modyfikacji elektronicznej: 203KM i 224Nm
Teoretyczny łączny przyrost mocy od podawanej mocy katalogowej 43KM.
Trzecie zmodyfikowane MX-5 na rolkach. Tym razem w skład modyfikacji wchodziły wałki wraz ze sprężynkami zaworowymi BBR GIT, kolektor wydechowy BBR GTI oraz customowa dalsza część układu wydechowego.
Teoretyczna moc zupełnie seryjnego auta to analogicznie jak w przypadku poprzednich 160KM, niestety nie mam pomiarów zupełnie seryjnego auta.
Wynik końcowy po modyfikacji elektronicznej: 203KM i 224Nm
Teoretyczny łączny przyrost mocy od podawanej mocy katalogowej 43KM.
Witam
Mam pytanie czy w przypadku mojego autka jest sens modyfikacji? , nie wiem jak skrzynia AT zareaguje-zniesie to , no i ile mogę zyskać?, czy jest sens coś robić? Dołączam pomiar przy przebiegu ok 6500 km "fabryczny" teraz przebieg to ok 27500, w firmie która to robiła powiedzmy że nie do końca byłem zadowolony z obsługi , dlatego pytam tutaj
No i jaki koszt mniej-więcej?
Pozdrawiam
Mam pytanie czy w przypadku mojego autka jest sens modyfikacji? , nie wiem jak skrzynia AT zareaguje-zniesie to , no i ile mogę zyskać?, czy jest sens coś robić? Dołączam pomiar przy przebiegu ok 6500 km "fabryczny" teraz przebieg to ok 27500, w firmie która to robiła powiedzmy że nie do końca byłem zadowolony z obsługi , dlatego pytam tutaj
No i jaki koszt mniej-więcej?
Pozdrawiam
Rozumiem że to fabryczne 150KM. Przy CX-3 wiele więcej nie wychodzi, jak zawsze wszystko zależy od egzemplarza. Skrzyni nic się nie stanie ale nie widzę sensu dalszych modyfikacji tego auta.
DISItune napisał(a):Prawdopodobnie pierwsza w Polsce wolnossąca Miata ND z 2ką z przodu
Trzecie zmodyfikowane MX-5 na rolkach. Tym razem w skład modyfikacji wchodziły wałki wraz ze sprężynkami zaworowymi BBR GIT, kolektor wydechowy BBR GTI oraz customowa dalsza część układu wydechowego.
Teoretyczna moc zupełnie seryjnego auta to analogicznie jak w przypadku poprzednich 160KM, niestety nie mam pomiarów zupełnie seryjnego auta.
Wynik końcowy po modyfikacji elektronicznej: 203KM i 224Nm
Teoretyczny łączny przyrost mocy od podawanej mocy katalogowej 43KM.
Dociągnijcie do 240 i będzie S2000 w wykonaniu Mazdy
Neonixos666 napisał(a):Dociągnijcie do 240 i będzie S2000 w wykonaniu Mazdy
Heh, żeby to było takie proste...
DISItune napisał(a):Heh, żeby to było takie proste...
prawie 20 lat temu udało się to Hondzie to myślę że w dzisiejszych czasach nie będzie problemu
DISItune napisał(a):Skrzyni nic się nie stanie ale nie widzę sensu dalszych modyfikacji tego auta.
Tak fabryczne ,dzięki za szybką odpowiedź , jeśli chodzi o koła to nic więcej nie wiem , dostałem kartkę i tyle Panowie bardzo się śpieszyli... (chociaż byłem umówiony) a ja znawcą nie jestem.
Pozdrawiam
Neonixos666 napisał(a):DISItune napisał(a):Heh, żeby to było takie proste...
prawie 20 lat temu udało się to Hondzie to myślę że w dzisiejszych czasach nie będzie problemu
napisz reklamacje do Mazdy że powinni się bardziej postarać
DISItune napisał(a):napisz reklamacje do Mazdy że powinni się bardziej postarać
Nie ma co pisać bo sto koni z litra nie jest złym wynikiem, myślę że po konkretnej obróbce głowicy można by był pewnie coś tam jeszcze wykrzesać ale i tak fajnie widzieć takie kreski w Maździe
Tym razem coś z drugiego bieguna mocy i przyrostów. Trochę na zasadzie sprawdzenia czy się da. Da się? No da
Mazda 3 BL 2.0 DISI. Seryjnie obiecane 150KM i 191Nm.
Parametry zmierzone: 164KM 198Nm
Po modyfikacji ECU: 174KM 204Nm
Wartość maksymalna momentu zmieniła się wprawdzie o 6Nm, ale w zakresie 2200 – 2750 różnica to ponad 10Nm. Niby nic ale to przecież tylko w pełni seryjne wolnossące auto
Mazda 3 BL 2.0 DISI. Seryjnie obiecane 150KM i 191Nm.
Parametry zmierzone: 164KM 198Nm
Po modyfikacji ECU: 174KM 204Nm
Wartość maksymalna momentu zmieniła się wprawdzie o 6Nm, ale w zakresie 2200 – 2750 różnica to ponad 10Nm. Niby nic ale to przecież tylko w pełni seryjne wolnossące auto
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości