DISItune – wykonam chiptuning ECU (Mazda SkyActiv / 3 MPS / 6 MPS / CX-7)

Postprzez koszalin11 » 20 lis 2018, 14:11

Czy była robiona jakaś CX9 ?
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2018, 10:00
Posty: 77 (0/3)
Auto: Mazda CX-9 3.7 AWD + LPG 2011R

Postprzez DISItune » 20 lis 2018, 14:15

koszalin11 napisał(a):Czy była robiona jakaś CX9 ?


Nie i nie będzie robiona, bo moje narzędzia nie uznają jej za Mazdę <lol> ;)
I słusznie poniekąd, skontaktuj się z HDCustoms.pl, Paweł może dłubać Mustangi z tym silnikiem, to może i Mazdę będzie mógł.
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Imbeer » 24 lis 2018, 22:07

Czy ktorys z uzytkownikow Mazdy 3 BM/BN ze skrzynia automatyczna moglby opisac wrazenia po odblokowaniu swojego egzemplarza na @165KM? Da sie odczuc znaczna roznice? Mierzyliscie moze przyspieszenie przed i po modyfikacji?
Forumowicz
 
Od: 3 sie 2014, 22:22
Posty: 333 (47/25)
Auto: Mazda 3 BM, 120AT@174, 2014

Postprzez Riki » 17 gru 2018, 10:51

2.5T w GJcie? :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5586 (4/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez DISItune » 17 gru 2018, 11:48

Soft wspiera, ale ktoś musi być pierwszy ;)
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez DISItune » 18 gru 2018, 15:43

kartka_2018_gora_2.jpg


Szukasz prezentu pod choinkę dla siebie lub kogoś bliskiego kto chciałby podnieść osiągi swojej Mazdy? Od dzisiaj do Wigilii włącznie dostępne są vouchery na wykonanie modyfikacji elektronicznej (chiptuningu) w atrakcyjnej świątecznej cenie – 1000zł brutto modyfikacja na hamowni lub 750zł brutto bez hamowni. Rezerwacje i kontakt w wiadomości prywatnej.
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez termit093 » 2 sty 2019, 17:34

Hello. Nosze się z zamiarem wykonania modyfikacji w mojej mazdzie 3 bn 2.0 120KM. Do Warszawy mam jednak spory kawałek. Może jesteście w stanie polecić jakąś firmę w okolicach poznania która równie profesjonalnie podejdzie do sprawy? Jak nie to pozostaje mi wycieczka i zwiedzanie Warszawy :p
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2018, 06:40
Posty: 45 (0/2)
Auto: Mazda 3 BN 2017 2.0 120KM AT SkyPassion + safety

Postprzez DISItune » 2 sty 2019, 22:16

Zapraszam <czarodziej>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez termit093 » 3 sty 2019, 09:10

Nie znalazłem odpowiedzi w temacie, mimo tego, ze mam obawy, ze dobrze mi się wydaje to zapytam: po modyfikacji gwarancje tracimy? Do 2020 mam trzyletnia gwarancje producenta, a jako że przydała mi się już to nie zaryzykuje utraty <nie>
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2018, 06:40
Posty: 45 (0/2)
Auto: Mazda 3 BN 2017 2.0 120KM AT SkyPassion + safety

Postprzez DISItune » 28 sty 2019, 12:58

Prawdopodobnie pierwsza w Polsce wolnossąca Miata ND z 2ką z przodu <faja> <czarodziej>
Trzecie zmodyfikowane MX-5 na rolkach. Tym razem w skład modyfikacji wchodziły wałki wraz ze sprężynkami zaworowymi BBR GIT, kolektor wydechowy BBR GTI oraz customowa dalsza część układu wydechowego.
Teoretyczna moc zupełnie seryjnego auta to analogicznie jak w przypadku poprzednich 160KM, niestety nie mam pomiarów zupełnie seryjnego auta.
Wynik końcowy po modyfikacji elektronicznej: 203KM i 224Nm
Teoretyczny łączny przyrost mocy od podawanej mocy katalogowej 43KM.

MX_FIN_1920.jpg
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez andrep » 16 lip 2019, 00:33

Witam
Mam pytanie czy w przypadku mojego autka jest sens modyfikacji? , nie wiem jak skrzynia AT zareaguje-zniesie to , no i ile mogę zyskać?, czy jest sens coś robić? Dołączam pomiar przy przebiegu ok 6500 km "fabryczny" teraz przebieg to ok 27500, w firmie która to robiła powiedzmy że nie do końca byłem zadowolony z obsługi , dlatego pytam tutaj :)
No i jaki koszt mniej-więcej? :)
Pozdrawiam
Załączniki
20161209_173303.jpg
Mazda CX3 AWD Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2016, 17:58
Posty: 2521 (79/177)
Skąd: Kraków
Auto: Była/jest...
Mazda CX3 2016,Soul Red, AWD 2.0 154 KM AT,Sky Passion+Pakiet Saffety
Jest
BMW i3 "elektrowóz"2018 (XII) 170KM

Postprzez Mirecsk38 » 16 lip 2019, 07:28

jaka wyszla max. moc na kolach ?
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2013, 11:22
Posty: 237 (2/6)
Auto: Mazda 6 GJ, 2.0 145HP, WGN

Postprzez DISItune » 16 lip 2019, 08:09

Rozumiem że to fabryczne 150KM. Przy CX-3 wiele więcej nie wychodzi, jak zawsze wszystko zależy od egzemplarza. Skrzyni nic się nie stanie ale nie widzę sensu dalszych modyfikacji tego auta.
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Neonixos666 » 16 lip 2019, 08:20

DISItune napisał(a):Prawdopodobnie pierwsza w Polsce wolnossąca Miata ND z 2ką z przodu
Trzecie zmodyfikowane MX-5 na rolkach. Tym razem w skład modyfikacji wchodziły wałki wraz ze sprężynkami zaworowymi BBR GIT, kolektor wydechowy BBR GTI oraz customowa dalsza część układu wydechowego.
Teoretyczna moc zupełnie seryjnego auta to analogicznie jak w przypadku poprzednich 160KM, niestety nie mam pomiarów zupełnie seryjnego auta.
Wynik końcowy po modyfikacji elektronicznej: 203KM i 224Nm
Teoretyczny łączny przyrost mocy od podawanej mocy katalogowej 43KM.


Dociągnijcie do 240 i będzie S2000 w wykonaniu Mazdy :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9495 (52/241)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez DISItune » 16 lip 2019, 08:23

Neonixos666 napisał(a):Dociągnijcie do 240 i będzie S2000 w wykonaniu Mazdy :P


Heh, żeby to było takie proste... <glupek2>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Neonixos666 » 16 lip 2019, 08:48

DISItune napisał(a):Heh, żeby to było takie proste...


prawie 20 lat temu udało się to Hondzie to myślę że w dzisiejszych czasach nie będzie problemu :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9495 (52/241)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez andrep » 16 lip 2019, 09:14

DISItune napisał(a):Skrzyni nic się nie stanie ale nie widzę sensu dalszych modyfikacji tego auta.

Tak fabryczne ,dzięki za szybką odpowiedź :) , jeśli chodzi o koła to nic więcej nie wiem , dostałem kartkę i tyle Panowie bardzo się śpieszyli... (chociaż byłem umówiony) a ja znawcą nie jestem.
Pozdrawiam
Mazda CX3 AWD Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2016, 17:58
Posty: 2521 (79/177)
Skąd: Kraków
Auto: Była/jest...
Mazda CX3 2016,Soul Red, AWD 2.0 154 KM AT,Sky Passion+Pakiet Saffety
Jest
BMW i3 "elektrowóz"2018 (XII) 170KM

Postprzez DISItune » 16 lip 2019, 11:24

Neonixos666 napisał(a):
DISItune napisał(a):Heh, żeby to było takie proste...


prawie 20 lat temu udało się to Hondzie to myślę że w dzisiejszych czasach nie będzie problemu :P


napisz reklamacje do Mazdy że powinni się bardziej postarać
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Neonixos666 » 16 lip 2019, 20:22

DISItune napisał(a):napisz reklamacje do Mazdy że powinni się bardziej postarać


Nie ma co pisać bo sto koni z litra nie jest złym wynikiem, myślę że po konkretnej obróbce głowicy można by był pewnie coś tam jeszcze wykrzesać ale i tak fajnie widzieć takie kreski w Maździe <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9495 (52/241)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez DISItune » 23 lip 2019, 09:33

Tym razem coś z drugiego bieguna mocy i przyrostów. Trochę na zasadzie sprawdzenia czy się da. Da się? <co?> No da <faja>
Mazda 3 BL 2.0 DISI. Seryjnie obiecane 150KM i 191Nm.
Parametry zmierzone: 164KM 198Nm
Po modyfikacji ECU: 174KM 204Nm
Wartość maksymalna momentu zmieniła się wprawdzie o 6Nm, ale w zakresie 2200 – 2750 różnica to ponad 10Nm. Niby nic ale to przecież tylko w pełni seryjne wolnossące auto <czarodziej>

Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Ogłoszenia