Czateria... 2021
Beny napisał(a):Chyba Ci słownik coś przekrecil
Ale że mi? Chyba jest napisane to, co chciałem
A co do zużycia... ile ja przejadę? 100 km? 200? Myślę, że to nie jest istotne.
W poniedziałek siedzę w domu, dwa dni będę w delegacji, ale to już mnie nie interesuje jakie opony ma samolot. Chyba nie będę się martwił o opony
Z tego co wiem to opony upala się do drutów a tu jeszcze tyle mięsa że Mietek handlarz puścił by je jako nówki.
Cóż, to jest normalne auto do wożenia dzieci, więc trochę jednak inaczej traktuję sprawy bezpieczeństwa 
Mięsa mają dużo, ale są tak twarde, że nawet nie piszczą. Jak jest mokro mogę jechać mając 100 na blacie, a auto jedzie zgodnie z przepisami – po prostu koła tylne kręcą się dwa razy szybciej, a samochodem nawet nie miota na boki
. Opony są chyba z 2011 lub 2012, więc chyba im starczy. Jak było ciepło, to kleiły świetnie, ale jak temperatury spadły, to przestało być bezpiecznie. I wydaje mi się, że to przez nie auto drży przy wyższych prędkościach.
Tysiąc pincet już nie moje w przyszłym roku przez to.
Mięsa mają dużo, ale są tak twarde, że nawet nie piszczą. Jak jest mokro mogę jechać mając 100 na blacie, a auto jedzie zgodnie z przepisami – po prostu koła tylne kręcą się dwa razy szybciej, a samochodem nawet nie miota na boki
Tysiąc pincet już nie moje w przyszłym roku przez to.
Panie jak twarde to na dłużej starczą i nie trzeba kupować nowych
Niestety to tak jak z zimówkami mięsa sporo ale guma już nie ta i nie trzymają jak świeże.

Niestety to tak jak z zimówkami mięsa sporo ale guma już nie ta i nie trzymają jak świeże.
że też jeszcze się nie wzięli zieloni za drifting i tworzenie przez palenie opon smogu. 

no nie wiemnemi napisał(a): Beny napisał(a):
Chyba Ci słownik coś przekrecil
Ale że mi? Chyba jest napisane to, co chciałem.
nemi napisał(a):Czy ktoś potrzebuje do wściekania?
Jak słabo kleją to ani słowa wiadomo bezpieczeństwo najwazniejsze.
Ale jak na nie patrze to ja bym to na allegro wstawił a patrzac po biezniku to ze 250zł to na luzie za nie weźmiesz
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8675 (86/81)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Miałem na BJ twarde stare letnie, nie dało się jechać w deszcz, mała kałuża powodowała uślizg. Z drugiej strony nie do zdarcia opony były 

PeKa napisał(a):Ale nemi dba o bezpieczeństwo innych i nie sprzeda
Ja swoje stare letnie w podobnym stanie opyliłem, koleś przyjechał Mazda 6 GH i był wniebowzięty
Białą z czarnym dachem?
Nemi znalazłeś już ukryte menu komputera z temp cieczy?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Ja w ukrytym menu sprawdzam napięcie na aku czy nie spada za bardzo przy rozruchu.
Neonixos666 napisał(a):Ja w ukrytym menu sprawdzam napięcie na aku czy nie spada za bardzo przy rozruchu.
A temperatura cieczy przy obecnych temperaturach nie wzrasta pół godziny po rozruchu

Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
roxygenium napisał(a):A temperatura cieczy przy obecnych temperaturach nie wzrasta pół godziny po rozruchu
Rozgrzewa się normalnie bo nie włączam ogrzewania od razu po uruchomieniu silnika, atrapę górną mam pełną więc też jest lepiej, jakoś w dieslach mi nie przeszkadza dłuższe rozgrzewanie bardziej to że do rozruchu potrzebuje sporo prądu i przy krótszych trasach trzeba doładowywać zimą aku jak się nie chce mieć niespodzianki przy -20. Ojciec w Pulsarze rozładował aku bo nie dość że ma start/stop to jeszcze krótkie odcinki, aku jest wielki jak w dieslu a to benzyna 1.2
roxygenium napisał(a):A temperatura cieczy przy obecnych temperaturach nie wzrasta pół godziny po rozruchu
Najfajniejsze było jak się stało na mrozach w korku i widziałeś jak temp cieczy spada

Miałem tak w Toyocie Gówris. Razem z tym badziewiem zaje****li mi kilka kocy, bo dzecko trzeba było owijać. Ogrzewanie silnika szybko mi się popsuło, przy pierwszych mrozach.
Focus nagrzewał się normalnie i temperatury nie tracił, a BMW rozgrzewa się szybciej niż golf – mały i wydajny silnik nie chce emitować ciepła
Focus nagrzewał się normalnie i temperatury nie tracił, a BMW rozgrzewa się szybciej niż golf – mały i wydajny silnik nie chce emitować ciepła
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości