Witam Koleżanki i Kolegów,
Po przeczesaniu forum wiem, ze istnieje możliwość skasowania luzu na maglownicy w mojej Madzi 6.
Niestety, nie znalazłem konkretów jak to zrobić.
Czy mógłby ktoś z Was nakreślić mi to?
Byłbym serdecznie wdzięczny.
Pozdrawiam
gregory_z
Luz na maglownicy w M6_jak skasować?
Strona 1 z 1
Cześć,
W sobotę chciałem sprawdzić, czy nie mam luzów na końcówkach drążka kierowniczego.
Okazało się, ze nie ma niemniej jednak od kręcenia kierownicą można było wyraźnie usłyszeć i wyczuć stukanie i luz na drążku kierowniczym który wchodzi do maglownicy. Zresztą, diagnozę postawił mój Szwagier, którego zna się na rzeczy.
No i teraz szukam w necie i na forum czy ktoś miał coś podobnego i czy udało się skasować ten luz.
Daj znać czy słyszałeś o takiej możliwości...alb o inie.
Pozdrawiam
Grzegorz
W sobotę chciałem sprawdzić, czy nie mam luzów na końcówkach drążka kierowniczego.
Okazało się, ze nie ma niemniej jednak od kręcenia kierownicą można było wyraźnie usłyszeć i wyczuć stukanie i luz na drążku kierowniczym który wchodzi do maglownicy. Zresztą, diagnozę postawił mój Szwagier, którego zna się na rzeczy.
No i teraz szukam w necie i na forum czy ktoś miał coś podobnego i czy udało się skasować ten luz.
Daj znać czy słyszałeś o takiej możliwości...alb o inie.
Pozdrawiam
Grzegorz
- Od: 16 gru 2012, 00:12
- Posty: 28
- Skąd: Świdnica
- Auto: Mazda 6 (vel. Foczka) 2003 rok sedan 141 km Gaz + LPG ESGI II
U mnie występuje bardzo mały opór na kierownicy przy delikatnych ruchach lewo-prawo, nie ważne czy jadę czy stoję w miejscu z wyłączonym silnikiem. Uczucie jest jak by był luz na maglownicy, ale podczas jazdy te delikatne ruchy są wyczuwalne, że auto skręca. Ostatnio podczas wymianu oleju się temu przyjrzałem i okazało się, że na postoju przy tych delikatnych ruchach przesuwa się cała maglownica. Zastanawiam się czy tuleje gumowe w maglownicy nie są już zużyte przez co pojawia się ten jak by luz a u Ciebie stuki.
Zobacz czy nigdzie z magla nie cieknie.
U mnie trzeba było robić regenerację maglownicy (delikatnie stukało i ciekło)
U mnie trzeba było robić regenerację maglownicy (delikatnie stukało i ciekło)
Witam potrzebuję informacji na temat luzu w układzie może ktoś się spotkał z takim przypadkiem .
Do sedna po wymianie drążków i końcówek które były zepsute ustały stuki podczas jazdy , lecz gdy wyłączę silnik i kręcę kierownica strasznie mocno puka dalej. Wycieków przy maglu nie ma wspomaganie chodzi jak dawniej płyn pod max , już ręce opadają . Z góry dziękuje za pomoc
Do sedna po wymianie drążków i końcówek które były zepsute ustały stuki podczas jazdy , lecz gdy wyłączę silnik i kręcę kierownica strasznie mocno puka dalej. Wycieków przy maglu nie ma wspomaganie chodzi jak dawniej płyn pod max , już ręce opadają . Z góry dziękuje za pomoc
- Od: 28 mar 2017, 09:33
- Posty: 5
- Auto: Mazda 6 2.0 b
A czy to nie jest przypadkiem tak, że luzu się nie sprawdza na wyłączonym silniku?
W końcu nie ma ciśnienia oleju i układ nie pracuje w swoim normalnym trybie.
Luz jak jest, to widać przy uruchomionym silniku, a bez uruchomionej pompy to ja bym nie diagnozował ewentualnej usterki.
W końcu nie ma ciśnienia oleju i układ nie pracuje w swoim normalnym trybie.
Luz jak jest, to widać przy uruchomionym silniku, a bez uruchomionej pompy to ja bym nie diagnozował ewentualnej usterki.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6