Wysokie obroty po wyczyszczeniu przepustnicy (TA KL)
1, 2
Witam po kilku dniach przerwy. Podaję link do filmiku z odczytem kodów. https://www.easypaste.org/file/yhN7OeiQ ... p4?lang=pl .No i wygląda to tak, że dopóki auto jedzie w trasie, to jest ok. Podczas postojów w korkach temp. wzrasta i wiatrak chyba załącza się za późno. Po przejechaniu 30-40 km. i wrzuceniu na P/N obroty podwyższone (ok.1800). Po wyłączeniu zapłonu i ponownym starcie – kicha-nie chce odpalić (kręci jakby się krztusił). Proszę o pomoc w interpretacji błędów i ew. rady.
- Od: 11 paź 2018, 15:08
- Posty: 5
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda xedos 9,2,5 l,24v, 1999 TA; Wysokie wolne obroty, nie odpala na ciepłym silniku
Czegoś tu nie rozumiem, sprawdzasz kody błędów silnika za pomocą kontrolki ABS? Zwora w złączu diagnostycznym ma być między pinami TEN i GND, diodę LED wpinasz między +B i FEN, wtedy można odczytać kody błędów silnika. To co pokazałeś to są kody układu ABS nr 17 i 82. Z opisu angielskiego wynika że oba mogą być powiązane ze zbyt wysokim obrotami silnika, lub są to jakieś stare nieskasowane wcześniej błędy.
Druga sprawa, czy poprawnie podłączyłeś węże układu chłodzenia do przepustnicy? Jesli są niepodłączone to silnik pracuje właśnie z takimi mniej więcej obrotami. Dłuższa jazda w takich warunkach-przy wysokich wolnych obrotach- może doprowadzić do uwalenia skrzyni.
Druga sprawa, czy poprawnie podłączyłeś węże układu chłodzenia do przepustnicy? Jesli są niepodłączone to silnik pracuje właśnie z takimi mniej więcej obrotami. Dłuższa jazda w takich warunkach-przy wysokich wolnych obrotach- może doprowadzić do uwalenia skrzyni.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości