bpwiniu zaloz turbo VJ44 (przed liftem oznaczenie R2AC po lifcie oznaczenie R2BH) oraz komputer silnika R2AC i masz w serii 185KM.
Jak było pisane wczesniej wtryski sa zawsze te same niezależnie od mocy.
Jak Ci się znudzi możesz dmuchnąc pozniej moc (jesli motor jest zdrowy) pod 220KM.
Nie rob chipa na tej turbo co masz, bo turbo Twoje nigdy nie wstanie tak wcześnie jak VJ44. Sprawdzone na wielu R2AA.
Komputer allegro 200PLN, turbo zdrowe 600-800PLN i masz 185KM a potem ew program.
Jak zrobisz chip na tym co masz to zdrowe max dla DPF bedzie ok 190KM bez mozliwosci dalszej modyfikacji mocy a pieniadze te same. Swoje turbo zawsze mozesz sprzedac

Aby dpf zył to nie celuj wiecej jak 200KM
Jesli DPF jest ok to nie ma sensu go wycinać
zwróc uwagę po modzie czy nie wypala się za często
przy 220KM dpf umrze smiercia naturalna dosc szybko – nie da sie przy tej mocy zachowac odpowiedniego stosunku dawek powietrza i paliwa i auto zwyczajnie kopci jak batory.
powodzenia
w razie pytań – pisz śmiało.