Problemy z Silnikiem, Obrotami – Temat Zbiorczy
U mnie jak zaczął padać moduł najpierw przestał działać obrotomierz, później silnik gasł (a nie przerywał) w najróżniejszych okolicznościach znienacka, po czym bez problemu go odpalałem, aż wreszcie zdechł zupełnie
Także raczej stawiał bym na syf w baku, identyczne objawy miałem kiedyś w Daihatsu, skończyło się na płukaniu baku i czyszczeniu układu zasilającego
Pozdrawiam 
Wytłumacz mi to łopatologicznie
Co to za moduł i gdzie tego szukać
może Jaksa Ci to wytłumaczy bo ja się aż tak dobrze nie znam
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
Z modułami tak bywa .... najpierw zyje pozniej kaszle , traci moc i zdycha....taka to przypadłosc
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Ja miałem podobnie – okazało sie że to wina paliwa – musiałem zlać całe to świństwo z baku (nie nadwało sie juz nawet do wąchania
), wymiełme filtr, przeczyściłem układ i od razu lepiej 
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
Jaksa napisał(a):Z modułami tak bywa .... najpierw zyje pozniej kaszle , traci moc i zdycha....taka to przypadłosc
Cześć zmieniłem ostatnio cały dolot od patryka i zapłon silniczek ten przy filtrze powietrza i nicccccccccccc to samo szarrrpippipipieeeee kul........już nie wiem ale jest przez chwile lepiej jak zresetuje komputer ale to na jakieś 2, 3 min NIE WIEM CO ROBIĆ MOZE TO SADA???????? POMOCY
Mniam GTR
1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
Ej,
Powiedzcie mi taką rzecz, ten aparat zapłonowy co trzyma Dizzi w ręku wygląda jak od modelu gaźnikowego, albo BP...
W każdym razie wydawało mi się, że z Dizzim mamy takie same silniki i wg książki mam aparat zapłonowy zgodny z silnikiem 1,3, tymczasem na zdjęciu jest coś innego.
I rzekłbym lepszego bo jak chcę wymienić moduł to z całym aparatem a u Dizziego się wykręca moduł i już.
Zatem czy można do silnika z wtryskiem 1,3 zastosować jakiś inny aparat zapłonowy??
Albo czy jest jakaś technika ratowania modułu w aparacie z "niewymiennym" modułem??
Powiedzcie mi taką rzecz, ten aparat zapłonowy co trzyma Dizzi w ręku wygląda jak od modelu gaźnikowego, albo BP...
W każdym razie wydawało mi się, że z Dizzim mamy takie same silniki i wg książki mam aparat zapłonowy zgodny z silnikiem 1,3, tymczasem na zdjęciu jest coś innego.
I rzekłbym lepszego bo jak chcę wymienić moduł to z całym aparatem a u Dizziego się wykręca moduł i już.
Zatem czy można do silnika z wtryskiem 1,3 zastosować jakiś inny aparat zapłonowy??
Albo czy jest jakaś technika ratowania modułu w aparacie z "niewymiennym" modułem??
Witam!
Jestem szczęśliwym posiadaczem Mazdy 323 BF, rocznik 89, z silniczkiem 1.3. Zastanawiałem się ostatnio co mocniejszego można by zamiast niego wstawić.
Byłbym wdzięczny za jakieś rady, informacje:)
Jestem szczęśliwym posiadaczem Mazdy 323 BF, rocznik 89, z silniczkiem 1.3. Zastanawiałem się ostatnio co mocniejszego można by zamiast niego wstawić.
Byłbym wdzięczny za jakieś rady, informacje:)
- Od: 13 cze 2004, 16:00
- Posty: 180
- Skąd: Gdynia/Toruń
- Auto: była: 323 BF 1.3 LPG 1988r.
jest: MX-5 NBFL Unplugged 1.6 2004r.
ja bym radził sprzedać i kupić od razu z wiekszym silnikiem ponieważ tzw. SWAP wyniesie około 5 tyś zł.
pozdrawiam
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
Sprzedawać nie chce, mam w niej nowe hamulce, nowe amortyzatory i sportowy wydech:) I średnio by mi się to wszystko opłacało:) O kosztach się pomyśli, mnie ciekawi co mógłbym tam włożyć:)
- Od: 13 cze 2004, 16:00
- Posty: 180
- Skąd: Gdynia/Toruń
- Auto: była: 323 BF 1.3 LPG 1988r.
jest: MX-5 NBFL Unplugged 1.6 2004r.
Ja też .... zawracanie gitary...ja bym radził sprzedać i kupić od razu z wiekszym silnikiem ponieważ tzw. SWAP wyniesie około 5 tyś zł
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
http://www.chojnacki.com.pl zapraszam wobec tego do niego on jest jednym z najleprzych. Powie Ci co i jak ...
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
Tak, ale sprawdzicie jeszcze z ktorego roku jest Mazda Darka. Mysle, ze ma zupelnie inny rozdzielacz i modul zaplonowy niz slawetny wynalazek z silnikow klasy "K".
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
the right man in the wrong place...
Darek_B napisał(a):adam626 napisał(a):wygląda na kopoty z paliwem
a jak u Ciebie z odpowietrzeniem zbiornika
zobacz czy problem nie znika po otworzeniu wlewu
AA jak tak syczy jak sie odkteca korek os baku to znaczy ze jest zapowietrzony?????Bo mi ta syczy

Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
- Od: 29 cze 2004, 12:09
- Posty: 1033
- Skąd: Krakow
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość