Turbo dziura na niskich obrotach

Postprzez pavlolp » 3 wrz 2018, 08:31

tak sztanga na pewno jest wyregulowana bo zaraz po regeneracji auto śmigało zaworek tez raczej ok bo gdy podepnę turbo bezpośrednio do vacum to nie ma różnicy
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2013, 10:55
Posty: 36 (0/1)
Auto: Mazda 6 sport active+ 2006 2.0 143km

Postprzez matios0001 » 3 wrz 2018, 16:48

Czyli ogólnie sytuacja wygląda tak, że po regeneracji było dobrze, a teraz jest gorzej?
są jakieś błędy w komputerze?
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2018, 14:41
Posty: 43
Auto: Mazda 5, mzr cd 2.0 143 km, 2008r.

Postprzez DooOminO » 3 wrz 2018, 18:21

Sprawdź wakuometrem jakie jest podciśnienie, przeplywka też do sprawdzenia.
Ostatnio edytowano 3 wrz 2018, 23:01 przez DooOminO, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2015, 15:43
Posty: 446 (17/5)
Skąd: Sanok
Auto: Mitsubishi Lancer 2008

Postprzez pavlolp » 3 wrz 2018, 22:13

Przepływki podmieniane na każdej to samo, auto pali nawet mniej mam dpf wiec nie widać czy kopci ,wtryski się kalibrują więc ok maja tez nowe podkładki, po odpaleniu widać jak sztanga się rusza i przy dodaniu gwałtownie gazu tez lecz gdy patrze w parametry to ciśnienie się nie zwiększa a wymagane wtedy jest 0.9 bara plus atmosferyczne a dmucha może 0.2. dane z przepływki tez są o połowę mniejsze niż wymagane dopiero przy jeżdzie gdy przekroczę 2200 obrotów zaczynają się dane pokrywać .Zauważyłem tez ze im mam wyższy bieg to zbiera się wcześniej ,np na 3 przy 2200 ,na 4 2100 ,na 5 od 2000 obr. Jutro jeszcze podepnę zegar przy samej pompie vacum i sprawdzę ciśnienie na szynie jakie pokazuje.
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2013, 10:55
Posty: 36 (0/1)
Auto: Mazda 6 sport active+ 2006 2.0 143km

Postprzez DooOminO » 3 wrz 2018, 23:07

Druga część mojej wypowiedzi w której sugerowałem małe spalanie nie miała być do tego tematu, pomyliłem wątki <lol>

No to już dużo wiemy zadane ciśnienie nie pokrywa się z rzeczywistym – tu dalej najbardziej pasuje za słabe podciśnienie które steruje turbiną koniecznie je sprawdź i przy teście naciśnij trzy razy hamulec i zobacz co się dzieje. Czujnik ciśnienia doładowania jest raczej sprawny bo pokazuje małe ciśnienie które się różni od tego zadanego – czyli teoretycznie gdyby zaniżał by pomiar komputer zlecił by bardziej agresywne położenie zmiennej geometrii w celu dopompowania – u ciebie jest zupełnie odwrotnie, silnik chce ale nie może uzyskać zadane doładowania – przeplywka odpada przez to, że zadane ciśnienie jest większe czyli przesyła pprpwwne informacje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2015, 15:43
Posty: 446 (17/5)
Skąd: Sanok
Auto: Mitsubishi Lancer 2008

Postprzez pavlolp » 4 wrz 2018, 22:05

sprawdziłem dziś podciśnienie i tak na wyjściu zaraz z vacum jest -1.2 po wpięciu się w elektrozaworek na wolnych obrotach tez od razu jest -1.2 co dziwne po dodaniu gazu rośnie nawet do -1.7 . Sprawdziłem tez ciśnienie na szynie i klape ale te parametry pokrywają się z wymaganymi.
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2013, 10:55
Posty: 36 (0/1)
Auto: Mazda 6 sport active+ 2006 2.0 143km

Postprzez DooOminO » 5 wrz 2018, 06:58

Niby wszystko w normie a nie pompuje doładowania? Może przepustnica jest zablokowana w pozycji prawie zamkniętej ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2015, 15:43
Posty: 446 (17/5)
Skąd: Sanok
Auto: Mitsubishi Lancer 2008

Postprzez pavlolp » 5 wrz 2018, 08:59

Przepustnica jest ok działa i pokrywa się z parametrami w kompie. A nie wydaje Ci się ze podciśnienie po wyjściu z zaworka jest za wysokie ?
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2013, 10:55
Posty: 36 (0/1)
Auto: Mazda 6 sport active+ 2006 2.0 143km

Postprzez DooOminO » 5 wrz 2018, 11:07

Szczerze nie pamiętam jakie powinno być ale gdyby było za wysokie to by przeładowywało, turbo by za bardzo pompowało
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2015, 15:43
Posty: 446 (17/5)
Skąd: Sanok
Auto: Mitsubishi Lancer 2008

Postprzez pavlolp » 6 wrz 2018, 17:12

Już nie mam pomysłu co by tu jeszcze sprawdzić prócz wyciągnięcia turbiny
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2013, 10:55
Posty: 36 (0/1)
Auto: Mazda 6 sport active+ 2006 2.0 143km

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6