Mazda 323F BA KL 97r. 11R "deja vu"
W sensie? Polerowanie kanałów czy chodzi Ci o inna niz fabryczna puszke filtra i rura w zderzak?
			
			
		
- Od: 22 sty 2012, 16:09
 - Posty: 1404 (4/6)
 - Skąd: Radom
 - Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL 
I to i to da efekty, ale większe po prostu zrobienie dobrego CAI .
			
			
		- 
					
						
					
						Największy Ścigant
 
- Od: 19 lis 2015, 19:40
 - Posty: 915 (5/8)
 - Skąd: Kalisz
 - Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93 
Na razie naciesze sie tym co mam, musi cos zostac do poprawy zeby bylo co robic w przyszlosci 
			
			
		
- Od: 22 sty 2012, 16:09
 - Posty: 1404 (4/6)
 - Skąd: Radom
 - Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL 
Bez sensu imho, jak wypluje Ci to 170KM to będzie dobrze 
			
			
		- 
					
						
					
						Największy Ścigant
 
- Od: 19 lis 2015, 19:40
 - Posty: 915 (5/8)
 - Skąd: Kalisz
 - Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93 
czyli wiecej niz fabryka 
			
			
		
- Od: 22 sty 2012, 16:09
 - Posty: 1404 (4/6)
 - Skąd: Radom
 - Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL 
KLDE na głowicach kl31 powinien mieć 170KM w serii 
			
			
		- 
					
						
					
						Największy Ścigant
 
- Od: 19 lis 2015, 19:40
 - Posty: 915 (5/8)
 - Skąd: Kalisz
 - Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93 
No i w końcu, jedna z najładniejszych BA doczekała się prawilnego silnika  
  
 z niecierpliwością czekam na hamownie jestem ciekaw ile wyjdzie  
 szacun za pracę  
			
			
		
  
 z niecierpliwością czekam na hamownie jestem ciekaw ile wyjdzie  

- Od: 22 kwi 2014, 17:51
 - Posty: 1846 (8/20)
 - Skąd: Łódź
 - Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
 
półośki jak pożeniłeś?
			
			
		bardzo fajnie się to czytało , teraz  pewnie bedzie walka i szukanie KONI  ?
			
			VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
		Półośki mam od KFa. No zobaczymy ile wypluje obecnie żebym wiedział od czego startuje i dalej się zobaczy 
			
			
		
- Od: 22 sty 2012, 16:09
 - Posty: 1404 (4/6)
 - Skąd: Radom
 - Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL 
Czyli jest w planach hamownia? Auto już złożone rozumiem i jeździ? 
			
			
		- 
					
						
					
						Największy Ścigant
 
- Od: 19 lis 2015, 19:40
 - Posty: 915 (5/8)
 - Skąd: Kalisz
 - Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93 
No głupotą byłoby po wszystkim nie sprawdzić ile zostało mocy w tym KLu 
 Jeszcze wydech muszę złożyć a na tygodniu nie mam możliwości, w weekendy grzebię w aucie. Na razie jedynie odpalałem na próbę ale nie wyjeżdżałem nigdzie.
			
			
		
- Od: 22 sty 2012, 16:09
 - Posty: 1404 (4/6)
 - Skąd: Radom
 - Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL 
Czyli jutro jeździmy już 
 Wydech jaka średnica?
			
			
		- 
					
						
					
						Największy Ścigant
 
- Od: 19 lis 2015, 19:40
 - Posty: 915 (5/8)
 - Skąd: Kalisz
 - Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93 
Taki jak na kolektorach 6-2-1 czyli 2,5 cala. No plan jest jutro wyjechac juz na publiczne drogi 
			
			
		
- Od: 22 sty 2012, 16:09
 - Posty: 1404 (4/6)
 - Skąd: Radom
 - Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL 
Aj szkoda szkoda, za szeroka ta rura rozluźniony wydech zapomnij o dobrych wynikach mocy. 2.25 cala trzeba było zrobić to by była jazda.
			
			
		- 
					
						
					
						Największy Ścigant
 
- Od: 19 lis 2015, 19:40
 - Posty: 915 (5/8)
 - Skąd: Kalisz
 - Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93 
Jeszcze moge zmienic 
 jutro przysiade do tego, policze i sie zobaczy.
			
			
		
- Od: 22 sty 2012, 16:09
 - Posty: 1404 (4/6)
 - Skąd: Radom
 - Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL 
Żartuje oczywiście. Rób jak uważasz, ja mam 2.5 cala, misiak ma 2.5 cala, jeszcze dwóch moich znajomych ma bądź będzie miało tę średnice i jest OK. Więc możesz władowac 2.5 cala możesz zrobić 2.25 cala, jak dla mnie to bez większego znaczenia. Na pewno 2.5 cala nie jest za duży do tego silnika 
			
			
		- 
					
						
					
						Największy Ścigant
 
- Od: 19 lis 2015, 19:40
 - Posty: 915 (5/8)
 - Skąd: Kalisz
 - Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93 
Jako tako złożony do jeżdżenia, aż mi telefon wypadł z wrażenia z ręki 
a dziś pierwsza mała awaria, pęknięty wężyk przepustnicy ale już ogarnięte.

			
			
		a dziś pierwsza mała awaria, pęknięty wężyk przepustnicy ale już ogarnięte.


- Od: 22 sty 2012, 16:09
 - Posty: 1404 (4/6)
 - Skąd: Radom
 - Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL 
Bardzo ładna praca silnika, cicho i bez stuków. Jest nieźle, czekam teraz na jakieś wrażenia z jazdy w porównaniu do Z5  
  media może z przyspieszenia no i oczywiście hamownie 
			
			
		
  media może z przyspieszenia no i oczywiście hamownie - 
					
						
					
						Największy Ścigant
 
- Od: 19 lis 2015, 19:40
 - Posty: 915 (5/8)
 - Skąd: Kalisz
 - Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93 
No zmiana z Z5 na KL jest mocno odczuwalna 
 ale to wina tego, ze Z5 demonem nie jest hehe
			
			
		
- Od: 22 sty 2012, 16:09
 - Posty: 1404 (4/6)
 - Skąd: Radom
 - Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości

