Mazda Xedos 6 CA KF < KL-DE 93' Sprzedana. Do zamknięcia
Szkoda, że w tym samym czasie mnie nie było na miejscu byś miał fotkę z moją 626 (chociaż jak na razie to nie ma co robić fot bo trzeba odrdzewić, żeby jakoś wyglądała) i bym się spotkał z kimś z forum przy okazji ;–) Moja też dzielnie w te upały zawiozła i przywiozła nad morze :–)
No to elegancko:) pordzewiała czy nie, każda ma tam jakieś wady, grunt że kawał fajnego auta – wiem bo miałem
jeszcze będzie okazja się spotkać na pewno
a moja Mazda podwójnie dała radę bo w trasie bez uwag, a jak wczoraj po półtorej tyg wyciągnąłem z garażu to ledwo odpalił, a później przygasł na wolnych obrotach i już nie odpalił – aku wysiadł. Naładowałem i to samo. Pewnie alternator albo coś w kablach pogmatwane a miałem tam ostatnio trochę szperane przy montażu halogenów, albo w ogóle losowa sytuacja. Zobaczymy
Grunt, że na wyjeździe się to nie zdarzyło. Na razie auto u wujka, sprawdza elektrykę. Jak nic nie znajdzie to alternator będę musiał wymontować i do regeneracji. Dobrze mieć drugie auto hehe.
Dopisano 17 sie 2018, 20:30:
Dopisano 17 sie 2018, 20:30:
Matthew90 napisał(a):No to elegancko:) pordzewiała czy nie, każda ma tam jakieś wady, grunt że kawał fajnego auta – wiem bo miałemjeszcze będzie okazja się spotkać na pewno
a moja Mazda podwójnie dała radę bo w trasie bez uwag, a jak wczoraj po półtorej tyg wyciągnąłem z garażu to ledwo odpalił, a później przygasł na wolnych obrotach i już nie odpalił – aku wysiadł. Naładowałem i to samo. Pewnie alternator albo coś w kablach pogmatwane a miałem tam ostatnio trochę szperane przy montażu halogenów, albo w ogóle losowa sytuacja. Zobaczymy
Najważniejsze, że na wyjeździe się to nie zdarzyło. Na razie auto u wujka, sprawdza elektrykę. Jak nic nie znajdzie to alternator będę musiał wymontować i do regeneracji. Dobrze mieć drugie auto hehe.
Auto oblukane, jednak bez żadnych złudzeń – winny był alternator. W zasadzie już na wakacyjnym wyjeździe można było odczuć pewne nieprawidłowości, choćby niezapalające się kontrolki przy włączeniu zapłonu, czy spadek mocy samochodu, nieznaczny ale jednak.
Dalszy ciąg pracy
Spy Photo
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Po roku poszukiwań w końcu się udało i to zaledwie 20 km ode mnie.
2.0 136 koni wersja exclusive + LPG bo o to mi chodziło w autku na co dzień, no i sprawna klima.
Brak widocznych oznak korozji, podłoga zakonserwowana.
2.0 136 koni wersja exclusive + LPG bo o to mi chodziło w autku na co dzień, no i sprawna klima.
Brak widocznych oznak korozji, podłoga zakonserwowana.
Matthew90 napisał(a):Podziękował
Spoko, polecam się. Założyłeś już? To Pochwal się.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01

Nie żyje się po to aby pracować!
_____Pracuje się po to żeby żyć.
_____Pracuje się po to żeby żyć.
Tak jest. Kopyto też ma niezłe no i oszczędność. Dokładnie takiej wersji szukałem, koleżanki dla Xedosa. Teraz Yarisek będzie musiał iść na sprzedaż
Wątek już założony, jest w poczekalni.
209800 km – wymiana tarcz i klocków hamulcowych tył ATE, oraz zacisków regenerowanych przez kolegę risto77 – dobra robota 
209900 km – wymiana prawej linki ręcznego, ponieważ pomimo wymiany zacisku koło dalej się blokowało.
Z racji tego, że 4tego stycznia kończy się przegląd podjechałem dziś na SKP, żeby zweryfikować hamulce i od razu zrobić badanie techniczne. Niestety system im padł i nie mógł mnie wpisać, ale autko sprawdził i wszystko wyszło pomyślnie. Niedługo formalnie podjadę z wydrukiem, sprawdzi jeszcze zawieszenie, ale nie spodziewam się jakichś problemów.
Miło usłyszeć dobre słowo od diagnosty na temat prawie 26 letniego samochodu. W moich rękach im starszy tym lepszy, bo jaki był 3 lata temu po zakupie widać na początku tego wątku:)
209900 km – wymiana prawej linki ręcznego, ponieważ pomimo wymiany zacisku koło dalej się blokowało.
Z racji tego, że 4tego stycznia kończy się przegląd podjechałem dziś na SKP, żeby zweryfikować hamulce i od razu zrobić badanie techniczne. Niestety system im padł i nie mógł mnie wpisać, ale autko sprawdził i wszystko wyszło pomyślnie. Niedługo formalnie podjadę z wydrukiem, sprawdzi jeszcze zawieszenie, ale nie spodziewam się jakichś problemów.
Miło usłyszeć dobre słowo od diagnosty na temat prawie 26 letniego samochodu. W moich rękach im starszy tym lepszy, bo jaki był 3 lata temu po zakupie widać na początku tego wątku:)
No nareszcie
Myślałem, że zardzewieją zanim Założysz
Czekały jakoś od lata chyba

Myślałem, że zardzewieją zanim Założysz
Czekały jakoś od lata chyba
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Nowy potworek zawitał dzisiaj w garażu. Piszę to tutaj, ponieważ w związku z tym Xedos w niedługim czasie idzie na sprzedaż. Tymczasem jest tam gdzie dostał nowe życie, czyli w Teklinowie:)
Na na na na ence pence Xedos trafi
ręce pence
Ładnie
Chrysler porobiony
jeździłem tym zwierzem kiedyś modelem 300C i 300M
ryczy jak wściekłe xD Oczywiście nie obyło się bez jazdy legendarnym 5.7 HEMI który pali lacza na 285 oponie przy 20 calach
Odwalone kawał solidnej roboty łapa w górę za to!!!

Ładnie
Chrysler porobiony
ryczy jak wściekłe xD Oczywiście nie obyło się bez jazdy legendarnym 5.7 HEMI który pali lacza na 285 oponie przy 20 calach
Odwalone kawał solidnej roboty łapa w górę za to!!!



Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości