mazda626,1991,2.0 benz. GD 12v
Wyciek płynu chłodniczego – GD
yyyyy zaraz zaraz powolutku
:P
Grzyby napisał(a):(po lekturze postów na ten temat) że w GE raczej nie działa zasysanie z wyrównawczego
Działa, działa, mi tam zassało już dwa razy to widziałem... :–)
Pozdrawiam, Rafał
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
stuk napisał(a):Działa, działa, mi tam zassało już dwa razy to widziałem...
napisałem "raczej nie działa", a poza tym sam kiedyś pisałeś że dolewałeś bezp. do chłodnicy

Grzyby napisał(a):napisałem "raczej nie działa", a poza tym sam kiedyś pisałeś że dolewałeś bezp. do chłodnicy
Tak dolewałem bo w wyrównawczym było sucho jak na pustyni, coś tam ledwie majaczyło na dnie
Jasne, że przy dolewaniu lepiej bezposrednio, niemniej co nie wlazło od razu, to zostało dossane z wyrównawczaka

Pozdrawiam, Rafał
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
Ja tam tylko mówię, jak było... 
Pozdrawiam, Rafał
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
<i>Używasz wygaszacza ekranu? Musisz mieć ten program! <a href="http://www.scrlock.republika.pl" target="_blank"><b><font color="orange">www.ScrLock.republika.pl</font></b></a></i>
Jeżeli układ chłodzenia jest nieszczelny, to zasada pobierania płynu chłodzącego ze zbiorniczka wyrównawczego może się nie sprawdzać. Wtedy zamiast płynu ze zbiorniczka do układu dostaje się "lżejsze" powietrze z zewnątrz – przypadek sprawdzony.
Pozdrawiam
..::GofNet::..
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Witam , jak wiecie nie uporałem się jeszcze z jedną awarią a już jest nastepna była pewnie wcześniej lecz dziś dopiero ją dostrzegłem otóż odpaliłem silnik chodził na wolnych obrotach póżniej jak depłem kilka razy pedał gazu pod silnikiem zrobiło się mokro i gdzieś w granicach filtra oleju [podkreślam że to przypuszczalnie] cieknie płyn chłodniczy który skapuje po łączniku metalowym rury wydechowej i teraz mam pytanie , jeżeli spróbuje wsypać proszek uszczelniający i przykładowo bedzie ok nie bedzie wycieku to póżniej mozna zmienić płyn chłodniczy czy musi zostac już tan co był przy wsypywaniu proszku , a tak na marginesie to jak przypuszczacie skąd wycieka płyn dzieje się to tylko wtedy jak zwiększam obroty silnika , na wolnych obrotach niema ani kropli .
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Trochę dziwny tekst jak na JEDNO ZDANIE!
Jedyny sposób na znalezienie wycieku to zabawa w 2 osoby.
Wytrzyj wszystko do sucha i oglądaj skąd kapie.
Takie doraźne uszczelnianie jest niestety właśnie doraźne! Nie rozwiąże to problemu.
Jedyny sposób na znalezienie wycieku to zabawa w 2 osoby.
Wytrzyj wszystko do sucha i oglądaj skąd kapie.
Takie doraźne uszczelnianie jest niestety właśnie doraźne! Nie rozwiąże to problemu.
Jutro wezmę mazde na podnośnik i będziemy ogladać , napedzili mi stacha znajomy powiedział że nawet glowica może byc pęknieta
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Rekin napisał(a):jeżeli spróbuje wsypać proszek uszczelniający
Nie syp, bo zasyfisz cały układ i będzie lipa.
o kurna ja wsyoalem ale jak narazie jest ok
- Od: 16 lut 2006, 21:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
Skuteczny to on jest, ale osadza się w układzie, powodując mniejszą wydajność chłodzenia, ponoć też potrafi zatykać kanały w układzie.
Tak. Jeżeli wyciek powróci (w co wątpię), to operację ponawiasz.Rekin napisał(a):jeżeli spróbuje wsypać proszek uszczelniający i przykładowo bedzie ok nie bedzie wycieku to póżniej mozna zmienić płyn chłodniczy
Niekoniecznie.Takie doraźne uszczelnianie jest niestety właśnie doraźne!
Jak wsypie pół kilo, to pewnie tak...Nie syp, bo zasyfisz cały układ i będzie lipa.
Preparaty tego typu nie zagrażają silnikowi. Zwróćcie uwagę, że to są drobne granulki lub proszek, a kanały układu chłodzenia nie mają średnicy szpilki. Poza tym uszczelnianie polega na tym, że preparat po wymieszaniu z płynem chłodzącym niweluje nieszczelność podczas wydostawania się cieczy przez dziurę. Sukcesywnie ścianki dziury są odbudowywane i zasklepiane. Natomiast wewnątrz układu preparat krąży wraz z płynem będąc ciągle w ruchu i zmieszany z płynem nie doprowadza do przytkania kanałów układu.Waluś napisał(a):osadza się w układzie, powodując mniejszą wydajność chłodzenia, ponoć też potrafi zatykać kanały w układzie.
Pic cały polega na tym, że jak się wydostaje płyn z preparatem, to na krawędziach dziury płyn odparowuje a preparat się osadza i zabudowuje nieszczelność. Tak to wygląda. Wewnątrz układu płyn nie ma prawa odparować!
Bez obaw. Ja jeżdzę półtora roku i też jest OK. Wskazówka temperatury nie przekracza poziomu sprzed zasypki, silnik się nie przegrzewa a wycieku nie ma. Wcześniej (po kolizji) dolewałem jedną szklankę dziennie płynu, aby nie doprowadzić do poważnego zagrożenia przegrzaniem.max napisał(a):o kurna ja wsyoalem ale jak narazie jest ok
Pozdrawiam
..::GofNet::..
PS. Zerknij na obudowę termostatu. Może stamtąd są wycieki, gdyż niekiedy uszczelka tam egzystująca struchlała i zakończyła swoją bezwarunkową współpracę. Szukaj wycieku tak długo, aż znajdziesz. Dopiero jak nie uda Ci się tego zrobić (w co wątpię), to wtedy zasyp uszczelniacz. Po co się stresować... Pamięta jednak, iż tego typu preparaty stosuje się do uszczelniania chłodnic. Inne wycieki mogą nie zostać wyeliminowane.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Dziś juz była pierwsza próba odnalezienia wycieku niestety bez skutku cieknie gdzieś w okolicy nad rozrusznikiem co przeszkadza właśnie rozrusznik w odnalezieniu nieszczelnośći, mechanik podejzewa zaślepke bloku lecz to tylko wiadomo przypuszczenia ale jeżeli prognoza się utrzyma koszt to około 500pln za wyciągnięcie silnika i dokonanie naprawy nieszczelnośći ścieło mnie to z nóg
ps. gdzie znajduje się ta obódowa termostatu

ps. gdzie znajduje się ta obódowa termostatu
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Otóż w instrukcji do mazdy GC i GD napisane jest tak:
..::GofNet::..
PozdrawiamInstrukcja Obsługi napisał(a):Termostat jest umieszczony w głowicy pod pokrywą, która stanowi jednocześnie króciec podłączeniowy przewodu chłodnicy. Termostat daje się wyjąć po spuszczeniu płynu z chłodnicy i odkręceniu pokrywy.
(...)
Termostat należy zawiesić na drucie i całkowicie zanurzyć w wodzie. Podobnie umieścić termometr. Stopniowo podgrzewać wodę, kontrolując jej temperaturę. Termostat powinien się zacząć otwierać w temperaturze około 88ºC. Całkowite otwarcie termostatu powinno nastąpić w 100ºC. Zawór termostatu musi zostać uniesiony przez rozprężający się termostat. Wielkość uchylenia zaworu jest dosyć istotna, gdyż decyduje o stopiu przepływu płynu chłodzącego przez duży układ chłodzenia. Po wymianie termostatu pokryć masą uszczelniającą obydwie strony nowej uszczelki. Termostat należy włożyć tak, aby trzpień był sierowany do góry. Założyć pokrywę, dokręcić śruby mocujące. Sprawdzić i ewentualnie uzupełnić poziom płynu chłodzącego.
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
GofNet napisał(a):Otóż w instrukcji do mazdy GC i GD napisane jest tak:Instrukcja Obsługi napisał(a):[i]Termostat jest umieszczony w głowicy pod pokrywą, która stanowi jednocześnie króciec podłączeniowy przewodu chłodnicy. Termostat daje się wyjąć po spuszczeniu płynu z chłodnicy i odkręceniu pokrywy.
]Pozdrawiam
..::GofNet::..
Czy chodzi o pokrywe klawiatury >?
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6