byłem wczoraj zrobić zbieżność kół, niestety diagnosta stwierdził, że nie zrobi bo trochę wymian mnie czeka w aucie
do wymiany mam:
– sworzeń wahacza strona prawa (nie mam napisane czy tył czy przód, ale kopał w przednie prawe koło i "huczało" więc zapewne przód)
– łączniki stabilizatorów przód x2 (lewe i prawe? czy jedno koło ma dwa łączniki?)
– simerbloki wahaczy tylnych (przednie, strona lewa oberwany) – czy z tyłu występują simerbloki tylne i przednie w jednym kole?)
– popuszczenie śrub do regulacji zbieżność tyłu (ew. nowe)
– wahacze górne tylne x2
i prawdę mówiąc w ogóle się na tym nie znam. Wahacz składa się z simerbloku (tulei) oraz dwóch łączników? Szukałem w internecie jakiegoś schematu, ale nie mogę znaleźć do mazdy.
Co by się najbardziej opłacało kupić? W takim sensie, że wole to zrobić raz a porządnie, niż za 3 miesiące znów coś wymieniać.