Witam.
Dzisiaj rano padł po roku akumulator. Na razie stoi zastepczy, stary na przeglądzie. Podczas przekręcania stacyjki przed zapłonem zauważyłem nigdy wcześniej nie występujące siedmiokrotne miganie kontrolki silnika (podczas jazdy już mi się to nie dzieje). Na załączonym filmie widać najlepiej. Jeszcze jedna dziwna sprawa: jak jadę na jedynce silnik zaczyna się dławic a jedzie na 0,5 tys obrotów, daje na jałowy i skacze do 1 tys obrotów bez dławienia się.
Proszę o pomoc.
przydatne informacje:
zatankowałem ostatnio na stacji auchan
za niedługo stuknie 100 tys km na liczniku. świece zapl. nie były wymiane, przeglądy robię co 15 tys km.
pokonuje dziennie co najmniej 50 km
miga kontrolka check engine
Strona 1 z 1
na bazie instrukcji serwisowych – miganie MIL = wypadające zapłony.
Trochę dziwne zachowanie, nie wiem, benzyna to nie moja działka, jak problem po zmianie beny nie minie to możesz spróbować odczytać błędy.
Trochę dziwne zachowanie, nie wiem, benzyna to nie moja działka, jak problem po zmianie beny nie minie to możesz spróbować odczytać błędy.
akostarek napisał(a):na bazie instrukcji serwisowych – miganie MIL = wypadające zapłony.
Trochę dziwne zachowanie, nie wiem, benzyna to nie moja działka, jak problem po zmianie beny nie minie to możesz spróbować odczytać błędy.
dzieki kolego. w instrukcji straszą serwisem jak miga podczas jazdy. u mnie dziwna sprawa bo nie odpalam a miga:) no i plus dławienie sie na jedynce. na starym aku szla na jedynce 1 tys obrotów, przyhamowywać musiałem. teraz 0,5 tys obr i muszę wcisnąć aby nie zgasł. myślę, ze możne ten aku zastępczy może on jest za slaby? kolo mi go dal tylko na jakiś czas aby sprawdzić co z moim aku, który jest ciągle na gwarancji. może wina właśnie w niewłaściwie dobranym aku? no i plus złe paliwko plus inna siła wyższa.
oleG
- Od: 8 cze 2009, 19:30
- Posty: 21
- Skąd: Warszawa
- Auto: mazda3 2.0 benzyna 2008 rok
Akumulator nie ma tutaj raczej znaczenia. Przynajmniej jeśli chodzi o szarpanie na pierwszym biegu.
nie pisałem o instrukcji obsługi, tylko instrukcji serwisowej. Może poczekaj na ten akum, wyjeździj to paliwo i zobacz co będzie dalej, nie wiem, czy będą jakieś błędy.
mam takie pytanie mazda 6 w gazie wymienione świece wraz z instalacja 1,5 roku temu świece irydowe dedykowane do gazy
dziś wywalił mi błąd wypadania zapłonu na drugim cylindrze
domyślam się ze może cewka albo świeca
ale pytanie inne mam
otóż po skasowaniu błędu powrócił od razu po 5 min ale to normalne przy nie usuniętym problemie, pytanie mam takie:
czemu check engine raz świeci ciągle a za kilka minut zaczyna migać i tak na zmianę >>???
dziś wywalił mi błąd wypadania zapłonu na drugim cylindrze
domyślam się ze może cewka albo świeca
ale pytanie inne mam
otóż po skasowaniu błędu powrócił od razu po 5 min ale to normalne przy nie usuniętym problemie, pytanie mam takie:
czemu check engine raz świeci ciągle a za kilka minut zaczyna migać i tak na zmianę >>???
- Od: 19 sie 2011, 22:48
- Posty: 323
- Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
- Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość