Android Auto – wersja nieoficjalna
USB ma swoje plusy – ja np kupiłem kabel magnetyczny, wkładam telefon do trzymaka, na ślepo przykładam końcówkę kabla i magnes ładnie przyciąga. Tyle z czynności, bo AA włącza się po chwili samo, nic nie muszę w telefonie klikać.
Wifi było by fajne, gdyby to telefon łączył się z MZD a nie odwrotnie. Tak to muszę włożyć telefon do trzymaka, albo przynajmniej z kieszeni wyjąć, odblokować, włączyć tethering. Wrzód na zadzie.. Więcej czynności do wykonania
Wifi było by fajne, gdyby to telefon łączył się z MZD a nie odwrotnie. Tak to muszę włożyć telefon do trzymaka, albo przynajmniej z kieszeni wyjąć, odblokować, włączyć tethering. Wrzód na zadzie.. Więcej czynności do wykonania
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3098 (46/156)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
Kabel kupiłem wsken mini 2, uchwyt to jakiś badziew do kratki wentylacyjnej. Najlepszy byłby również magnetyczny, tyle że używam ładowania bezprzewodowego więc musi "rozciągliwy"
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3098 (46/156)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
Forys napisał(a):Ciekawe jak w Polsce będą kształtowały się te ceny? No i sterowanie tylko pokrętłem może być dość przykrym ograniczeniem.
Wg mnie jeśli AA nie jest wspierane w PL, to nie będzie możliwości oficjalnego dokupienia w/w dodatku. Zupełnie jak w przypadku ruchu drogowego w pierwszych wersjach Skyactiv 6 i CX5.
W obecnej, nieoficjalnej wersji bez odblokowania dotyku nie da się w pełni korzystać z nawigacji, wystarczy oddalić / przybliżyć mapę i już

Poza tym muszę przyznać, że oficjalne mapy mają lepszy interfejs – wszystko jest jakby bardziej przejrzyste i dużo łatwiej się steruje pokrętłem.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3098 (46/156)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
Faktycznie – zapomniałem, że appka na telefon też nieoficjalna!
Google mogłoby ten temat pociągnąć do końca.
Interfejs to zawsze subiektywne odczucie. Z oficjalnymi mapami miałem styczność gdy dostałem auto zastępcze, ale jakoś nie zapadły mi pozytywnie w pamięci.

Interfejs to zawsze subiektywne odczucie. Z oficjalnymi mapami miałem styczność gdy dostałem auto zastępcze, ale jakoś nie zapadły mi pozytywnie w pamięci.
darrecki napisał(a):Wg mnie jeśli AA nie jest wspierane w PL, to nie będzie możliwości oficjalnego dokupienia w/w dodatku. Zupełnie jak w przypadku ruchu drogowego w pierwszych wersjach Skyactiv 6 i CX5.
Tyle że Car Play zdaje się działa w Polsce, a obsługiwane jest przez ten sam moduł. Z resztą już na FB Mazda Polska w komentarzach oficjalnie mówią że będzie dostępne za kilka miesięcy. Czyli na sierpień bym nie liczył, ale pewnie w tym roku będzie.
Co do sterowania pokrętłem to mam nadzieję że jakoś to ogarnęli programowo i ze będzie ono miało ręce i nogi.
Myślę, że takich "niespodzianek" może być b dużo. U mnie było wszystko super , a teraz nie wiem już sam , dlaczego zaczęło wszystko fiksować?
Praktycznie AA nie do użytku. Szkoda, bo byłem bardzo zadowolony
Teraz czekam na wersję oficjalną, ale też zobaczymy ... co tam będzie..?
Praktycznie AA nie do użytku. Szkoda, bo byłem bardzo zadowolony
Teraz czekam na wersję oficjalną, ale też zobaczymy ... co tam będzie..?
Czy w mapach gogle można jakoś wyłączyć ten fragment po lewej z manewrami, bo zajmuje prawie pół ekranu.
No i niestety u mnie nie mogę zwalczyć dlaczego nie mogę odbierać i kończyć rozmów z kierownicy. Mam to w każdej wersji AA. Może jakieś ustawienie w aucie lub w telefonie?
No i niestety u mnie nie mogę zwalczyć dlaczego nie mogę odbierać i kończyć rozmów z kierownicy. Mam to w każdej wersji AA. Może jakieś ustawienie w aucie lub w telefonie?
Z tym akurat jest odwieczny problem i raczej nic się nie da w tej kwestii zrobić. Z kierownicy to pół biedy, najgorsze jest to, że nie da się nawet pokrętłem odebrać bo blokuje. Jak ktoś do mnie dzwoni w momencie kiedy działa mi AA to po prostu odbieram z komórki a po zakończeniu wracam do aplikacji
Pojawiła się nowa wersja Mazda AIO Tweaks 2.8 (https://mazdatweaks.com) ze wsparciem dla Android Auto Headunit App v1.09 w/ Wifi Support
Instructions For Android Auto WiFi: 0. Before you start: Activate Android Auto developer mode by going to about and tapping the title bar until it says you are a developer 1. From Android Phone: Create Hotspot 2. From Vehicle: Turn on Wifi, connect to phone hotspot 3. Phone: In Android Auto app go to about screen menu and start headunit server 4. Android Auto will start automatically, if it does not or you get a black screen you can open Android Auto from the applications menu.
Instalowałem ale nie do końca jestem zadowolony – miałem mało czasu na testowanie bo miałem wyjazd ale:
1. Za pierwszy razem zawiesiło mi się na logu po instalacji i dopiero za drugim razem poszło
2. speedometer zawiesza mi wszystko przy uruchamianiu
3. Android Auto nie zadziałał na kablu ale jak pisałem może czegoś nie zrobiłem z pośpiechu
1. Za pierwszy razem zawiesiło mi się na logu po instalacji i dopiero za drugim razem poszło
2. speedometer zawiesza mi wszystko przy uruchamianiu
3. Android Auto nie zadziałał na kablu ale jak pisałem może czegoś nie zrobiłem z pośpiechu
Dziś odebrałem swoją cx 5 z salonu. Pierwsze co mi zaproponowano to wzbogacenie wyposażenia o android auto lub Apple car Play które od 6 sierpnia dostępne jest w każdym salonie za 1299 złoty. Więc dobra niespodzianka. Wymieniają cały moduł chyba wifi plus instalacja fabryczna aplikacji. Doczekaliśmy się ?
Propleja napisał(a):Wymieniają cały moduł chyba wifi plus instalacja fabryczna aplikacji. Doczekaliśmy się ?
Nie moduł WiFi tylko USB, z wyższym prądem ładowania, bo te fabrycznie montowane nie dają rady ładować. I nie będzie działać po WiFi, tylko kabel.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość