
Audi A6 C7 2.0TFSI '12 S-Line Phantom Black @ 270KM // Weelkoo
piękna zajawka- ja dopiero raczkuje i mam 1/10 w/w zestawów, a już mi to sporą szafkę zajmuje no i po bagażnikach w samochodach mam jakieś bzdety. Ty to chyba masz więcej łącznie towaru jak żona ubrań 

Wyszło elegancko i podejrzewam na żywo robi dużo lepsze wrażenie
Jak mówisz ze rewelacja z tym ręcznikiem Silk Dryer od Gyeon to chyba spróbuje bo tak cały czas na Fluffy jadę.
Jak mówisz ze rewelacja z tym ręcznikiem Silk Dryer od Gyeon to chyba spróbuje bo tak cały czas na Fluffy jadę.
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
Dymian napisał(a):Ty to chyba masz więcej łącznie towaru jak żona ubrań
Aż tak to nie ma

motomike6 napisał(a):Jak mówisz ze rewelacja z tym ręcznikiem Silk Dryer od Gyeon to chyba spróbuje bo tak cały czas na Fluffy jadę.
Polecam zdecydowanie, wygląda niepozornie ale osusza rewelacyjnie
PeKa napisał(a):Ile czasu zajmuje Ci wypucowanie do takiego stanu?
To jest standardowe mycie więc bez przygotowywania powierzchni itp. (po powłoce więc nie ma czego przygotowywać, do tego łatwo i przyjemnie się domywa), do tego ogarnięty tylko z zewnątrz (w środku przetarte kurze i szyby wymyte, to w czasie łącznym) więc szybko – jakieś ~2h na mycie auta, opon i felg, osuszenie, mycie szyb, aplikację dressingu na opony a następnie C2 V3 na samochód

- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1177 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Takie tam przykładowe 0-100 z dziś, małżonka kręciła patelnią
Na spokojnie, dwie osoby na pokładzie i pełny bak więc coś pewno można by urwać
Z początku brak jakiegoś ułamka sekundy materiału (za późno rozpoczęte nagrywanie) więc 0,1 czy 0,2s można by dodać do wyniku – i tak chyba przyzwoicie jak na rozmiar, wagę, FWD i MT?
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1177 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
To jak jesteśmy w filmowych klimatach – kropelki na Crystal Serum Light bezpośrednio po myciu
+ na końcu Silk Dryer w akcji 
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1177 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Film 18+ 
Niemiec czy japoniec, paczka od chińczyków musi być
Tym razem wpadł zestaw nakładek na pedały i podstopnica z szczotkowanej stali nierdzewnej, wzorowany na oryginalnym zestawie S-Line, którego koszt to czterocyfrowa kwota – tu zmieściłem się w dwucyfrowej sumie, z pozycji kierowcy różnic w jakości pod butem nie odczuwam
Choć faktycznie ori gumę ma ładniejszą ale przeboleję
W każdym razie montaż zajął 15 minut, spasowanie OK, do tego całość IMO fajnie gra z resztą wnętrza co rzadko się zdarza w przypadku nakładek na pedały














- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1177 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Jak na chinola dobrze wygląda. 

-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Dziś kolejna pozycja z listy "To do" odznaczona – w firmie Navtronic zaktualizowane zostało oprogramowanie MMI wraz z mapami do najnowszej dostępnej wersji (2018.04), do tego aktywowanych zostało kilka funkcji, na których mi zależało – teraz lista zmian w sofcie obejmuje m.in.:
– doświetlanie zakrętów światłami All-Weather
– automatyczne opuszczanie lusterka pasażera do zdefiniowanej pozycji po wrzuceniu wstecznego
– funkcja Start/Stop została odwrócona, tj. domyślnie jest wyłączona
– aktywowano wybór urządzenia do odbierania/wykonywania połączeń (teraz karta SIM w aucie odpowiada tylko za transmisję danych, telefony podpięte pod BT tylko za połączenia)
– aktywowany test zegarów przy uruchomieniu auta (needle sweep)
– VIM (Video-In-Motion tj. odtwarzanie filmów podczas jazdy)


– doświetlanie zakrętów światłami All-Weather
– automatyczne opuszczanie lusterka pasażera do zdefiniowanej pozycji po wrzuceniu wstecznego
– funkcja Start/Stop została odwrócona, tj. domyślnie jest wyłączona
– aktywowano wybór urządzenia do odbierania/wykonywania połączeń (teraz karta SIM w aucie odpowiada tylko za transmisję danych, telefony podpięte pod BT tylko za połączenia)
– aktywowany test zegarów przy uruchomieniu auta (needle sweep)
– VIM (Video-In-Motion tj. odtwarzanie filmów podczas jazdy)


- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1177 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Ot, takie japońskie ciekawostki dziś dotarły – Soft99 Wash Mist i Prostaff CC Water Gold
będziemy testować czy faktycznie tak dobre jak piszą




- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1177 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
motomike6 napisał(a):Jak mówisz ze rewelacja z tym ręcznikiem Silk Dryer od Gyeon to chyba spróbuje bo tak cały czas na Fluffy jadę.
Jako zamiennik nie ustępujący Gyeon-owi polecę Work Stuff Monster Drying Towel. Robi tak samo dobrą robotę, a parę $$ zostaje w kieszeni na inne detailingowe zakupy
Zbliżamy się do 88000 przebiegu a więc zarazem do 10000 km od ostatniej wymiany oleju, w związku z lekturą ciekawych źródeł informacji o olejach i rozszerzeniu posiadanej wiedzy postanowiłem zmienić Millersa LongLife EE 5W40 na coś w pełni syntetycznego (jak się okazuje "pełny syntetyk" w przypadku Millersa to również nadużycie
tu polecam lekturę oil-club.de i oil-club.ru i ich analiz olejów ). W wyborze pomógł zaufany sprzedawca tj. czarnepaliwo i tak oto tym razem silnik zalany zostanie olejem Ravenol RUP (Racing Ultra Performance) 5W-40 – syntetyczna baza (PAO i estry czyli IV i V grupa), dodatek wolframu, molibdenu (MoDTC-3), boru i magnezu, pakiet ZDDP, wysoki HTHS, niska odparowalność a do tego bardzo dobra pompowalność w niskich temperaturach – w przeciwieństwie do wielu innych olejów "wyczynowych" świetnie powinien się sprawdzać w cywilnym aucie, na krótkich odcinkach itp.

Wraz z olejem do kompletu zakupiłem standardowo filtr Knecht/Mahle oraz dodatek do paliwa Archoil AR6400-P MAX


Wraz z olejem do kompletu zakupiłem standardowo filtr Knecht/Mahle oraz dodatek do paliwa Archoil AR6400-P MAX

- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1177 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Archoil AR6400-P MAX zaaplikowany przy ostatnim tankowaniu, olej wymieniony w sobotę przy przebiegu 87 796 km a więc 9 871 km od ostatniej wymiany – w tym czasie wskaźnik poziomu oleju w MMI zszedł o dwie działki (z ośmiu bodajże) a więc szacuję, że znikło jakieś 200~300ml raptem także pod tym względem jest bardzo dobrze
Gorzej, że w serwisie w którym ogarniali mi ostatnimi czasy auta od strony mechanicznej podczas wymiany oleju przelali mi go o prawie 0,5l, bo pracownik nie miał pojęcia jak się obsługuje bagnet serwisowy
Skończyło się na odessaniu nadmiaru a więc stracie 0,5l bardzo dobrego oleju tylko dlatego, że wiem ile oleju ma wchodzić, ile weszło ostatnio i jak bagnet się obsługuje
Ktoś nieświadom samochód by odebrał i tyle... Chyba muszę poszukać innego serwisu...

Tymczasem w weekend było dodatkowo gruntowne mycie przed tegoroczną wyprawą wakacyjną – lakier, szyby, opony i felgi został solidnie wymyte, wnętrze odkurzone a plastiki wyczyszczone z użyciem Soff99 Wash Mist. Na lakier na końcu wleciała kolejna warstwa Gtechniq C2 V3 – także w piątek przed samym wyjazdem zostanie przepłukanie auta z kurzu, osuszenie i aplikacja dressingu na opony


Z zakupów bieżących – miejsce zestawu naprawczego w bagażniku zajęło oryginalne koło dojazdowe w rozmiarze 145/65R20




Tymczasem w weekend było dodatkowo gruntowne mycie przed tegoroczną wyprawą wakacyjną – lakier, szyby, opony i felgi został solidnie wymyte, wnętrze odkurzone a plastiki wyczyszczone z użyciem Soff99 Wash Mist. Na lakier na końcu wleciała kolejna warstwa Gtechniq C2 V3 – także w piątek przed samym wyjazdem zostanie przepłukanie auta z kurzu, osuszenie i aplikacja dressingu na opony


Z zakupów bieżących – miejsce zestawu naprawczego w bagażniku zajęło oryginalne koło dojazdowe w rozmiarze 145/65R20

- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1177 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Pozdrowienia z Chorwacji, gdzie leci nam już drugi tydzień pobytu – po pobycie w Brodaricy teraz odpoczywamy w Breli na Riwierze Makarskiej
Droga przebiegła bezproblemowo i komfortowo jak nigdy – trzeba się pilnować jedynie na autostradach by nie przesadzić i nie przywieźć w pamiątce zdjęcia bo prędkości nie czuć a A6 idzie przy każdej prędkości żwawo do przodu
Do tego spalanie w drodze na miejsce wyszło wręcz śmiesznie niskie – teraz gonię ją bez oszczędzania po górach i średnie spalanie szybko wzrasta więc jest szansa, że na koniec średnie wyjdzie podobnie jak w GH
Kilka fotek w międzyczasie


W Brodaricy, odpoczywa po trasie z PL



Gdzieś na Makarskiej Riwierze





c.d. po powrocie

Kilka fotek w międzyczasie



W Brodaricy, odpoczywa po trasie z PL



Gdzieś na Makarskiej Riwierze





c.d. po powrocie

Ostatnio edytowano 7 sie 2018, 23:35 przez Weelkoo, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1177 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Jak zwykle, co dobre szybko się kończy i niestety już jesteśmy z powrotem w kraju. Urlop jak i sama droga przebiegły bezproblemowo a auto spisało się wręcz wzorowo. Jak wspominałem pierwszy tydzień spędziliśmy w miejscowości Brodarica, drugi z kolei spędziliśmy w Breli. Jeśli chodzi o spalanie to każda z dróg w całkiem innym charakterze pokonana – w drodze do jak wspomniałem spalanie wyszło zaskakująco niskie. Trasa z Polski przez Słowację, Austrię, Słowenię i Chorwację prowadziła na odcinku 700km autostradami pokonywanymi głównie na tempomacie z prędkością (realną) ok. 140 kmph, pozostałe 400 km to drogi krajowe (w tym trochę terenów zabudowanych) również z prędkościami +10~20 kmph względem ograniczeń. Samochód pełny (5 osób wraz z bagażami). Spalanie z całej trasy – niecałe 7,7l średnio, gdzie na odcinku 300 km od Karlovac do Brodaricy (pokonywany poza autostradą, starą drogą krajową nr 1) spalanie wynosiło nawet 7,1l.
Zachęcony tak niskim spalaniem od tego momentu nie zwracałem większej uwagi na wskazania komputera – drogę do Breli i samą jazdę po okolicy (a więc po górach Biokovo) określiłbym mianem dynamicznej, powrót z kolej to w dużej mierze bardzo dynamiczny przejazd
Autostradami pokonałem tym razem ok. 1000 km, pozostałe 200 km to drogi lokalne. Na autostradzie w Chorwacji prędkości przeważnie w okolicach ~180 kmph nie licząc 40 minut postoju w korku przed tunelem Sveti Rok, Austria i Słowacja – tempomat na 150 kmph (poza odcinkami z pomiarem odcinkowym i poza kilkoma odcinkami, gdzie się trochę pogoniłem z innymi kierowcami
). Spalanie w takich warunkach to 9,1l średnio.
Średnie spalanie z całego wyjazdu – 8,5 l. Jak się ma to do GH? Nie wiem do końca, bo tak "żwawo" jeszcze nie wracałem
Ale ostatnie spalanie z podobnej trasy z Cro pokonanej zauważalnie wolniej to 8,15l, nawet gdyby to były podobne prędkości średnie (a nie były) to różnica IMO śmiesznie mała jak na różnicę w gabarytach i osiągach
Na porównanie pozostałych aspektów nie będę się nawet silił bo nie ma sensu. Tak komfortowo, cicho, szybko jeszcze nigdy na wczasy jako kierowca nie jechałem – czyli było dokładnie tak jak chciałem
No a teraz "mały foto" spam, zdjęcia co prawda dopiero wczoraj zgrałem więc przebieranie i obróbka zajmie mi pewno co najmniej kilka dni (jeśli będzie czas) ale na szybko wybrałem kilka przykładowych widoczków, z autem było prościej bo nie było tego dużo więc poniżej mała galeria po szybkiej wstępnej obróbce
Gdzieś na riwierze Makarskiej, podczas przejazdów jadranską magistralą






Przed tunelem Sveti Ilija biegnącym przez masyw Bikovo

Z trasy powrotnej, postój w Austrii





Widokówki itp.













Moje ulubione, nocne



Zachęcony tak niskim spalaniem od tego momentu nie zwracałem większej uwagi na wskazania komputera – drogę do Breli i samą jazdę po okolicy (a więc po górach Biokovo) określiłbym mianem dynamicznej, powrót z kolej to w dużej mierze bardzo dynamiczny przejazd

Średnie spalanie z całego wyjazdu – 8,5 l. Jak się ma to do GH? Nie wiem do końca, bo tak "żwawo" jeszcze nie wracałem

No a teraz "mały foto" spam, zdjęcia co prawda dopiero wczoraj zgrałem więc przebieranie i obróbka zajmie mi pewno co najmniej kilka dni (jeśli będzie czas) ale na szybko wybrałem kilka przykładowych widoczków, z autem było prościej bo nie było tego dużo więc poniżej mała galeria po szybkiej wstępnej obróbce
Gdzieś na riwierze Makarskiej, podczas przejazdów jadranską magistralą






Przed tunelem Sveti Ilija biegnącym przez masyw Bikovo

Z trasy powrotnej, postój w Austrii





Widokówki itp.













Moje ulubione, nocne



- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1177 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Fajne auto, fajny urlop, fajne foty.
Fajnie.
Fajnie.

-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość