
Aktualizuję: forscan pokazywał średnie ciśnienie na biegu jałowym około 50 000kPa czyli jeszcze wyższe.
A tak przespałem temat (bo walczyłem do późna...)
A z tym EGR-em to oczywiście nie był mój pomysł, ale nie wiedziałem już gdzie szukać to szedłem podsuniętym tropem.

Auto stało, ale głowicę zrzuciłem tylko na kilka dni.
Czyli przez te 6 m-c stania, może jakieś parafiny albo coś w tym rodzaju się odłożyło??

Dopisano 26 cze 2018, 08:56:
No i jeszcze wersja oprogramowania siedzi ta: SW-RFYFEB000.HEX
Ma dawać 141 kucyków
Dopisano 26 cze 2018, 17:27:
Pierwsza płukanka wtrysków nic nie dała – bo za mało było płynu czyszczącego.
Zaraz będą robił drugą.
Dopisano 26 cze 2018, 19:26:
Po drugiej płukance już jest trochę lepiej.
Silnik jest bardzo słaby na niskich obrotach, dopiero powyżej 2000 może coś zdziałać, ale bardzo daleko mu do 141 kucyków
Ale już da się jeździć.
Zastanawiam się. Przegonić trochę teraz to auto z resztkami płynów czyszczących w baku? Czy rozbierać wtryski? Nie mam myjki ultradźwiękowej i klucza trójrzpieniowego, dlatego się wstrzymuję z demontażem.

Płukankę pierwszą wykonałem Liqui Moly Pro-Line Diesel-System-Reininger
a drugą: Liqui Moly Diesel-Spulung
Na biegu jałowym przy rozgrzanym silniku ciśnienie na szynie paliwowej dalej waha się pomiędzy 48000kPa a 50500 kPa.
Czekam na sugestie...