Leasing ?
Czateria... 2021
Jak się trochę pojeździ hybrydą to się zaczyna zauważać jak to ukulturalnia napęd i jak poprawia komfort.
Jeśli osiągi są dla Ciebie akceptowalne to będzie Pan zadowolony![usmiech :)](./images/smilies/usmiech.GIF)
Jeśli osiągi są dla Ciebie akceptowalne to będzie Pan zadowolony
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
JohnnyB napisał(a):Leasing ?
No jeszcze mi firma tak dobrze nie prosperuje, żeby w pół roku 100k odłożyć więc niechętnie ale leasing
brii napisał(a):Jeśli osiągi są dla Ciebie akceptowalne to będzie Pan zadowolony
Osiągi w przypadku przeznaczenia tego auta schodzą trochę na drugi plan, ale... w tym aucie są one wystarczające. Do 100 to nie jest demon, ale do tych 70 robi robote. Testowałem to auto na wszelkie sposoby i nie odczuwam dyskomfortu z powodu niewielkiej mocy (a już się dość wybredny zrobiłem). Poza prędkościami autostradowymi wyprzedzanie nie jest problemem, wajcha w lewo na S i naprawdę fajnie to leci
Foka zostaje do zabawy, a jak się znajdzie kupiec to może mnie bimbak przekona do NC
JohnnyB napisał(a):Ponawiam pytanie, ktoś tu użytkuje MX5 zimą ? Czy faktycznie trzeba to pod koc i na kołki w zimę chować w garazu czy da się tym jeździć po osolonych drogach i faktycznie trakcja w zimie działa na tyle ze na ośnieżonej drodzę auto nie będzie chciało mnie zabić ?
Woziliśmy się NBFLem 2 zimy.
Plusy dodatnie:
grzeje się w mig w środku
bez kontroli trakcji na śliskim jest mocno zabawnie
Koniec plusów dodatnich
Plusy ujemne:
żre go w oczach
widoczność z racji zawsze podniesionego dachu kulawa
NCka żre mniej, ma ESP więc spokojnie na drodze sobie radzi, oczywiście wszystko w granicach rozsądku. Ostatniej zimy miałem okazję jechać w taką gęstą mokrą śnieżycę, że AWD momentami nie dawało pewności żeby jechać z maksymalną dozwoloną prędkością poza miastem
Ogólnie użytkowanie MX5 całorocznie jest możliwe, ale trochę upierdliwe. Na przykład to auto jest małe w środku, wsiądź w dwie osoby w kurtkach, zrobi się ciepło dosyć szybko. Zdjąłbyś kurtkę, ale gdzie ją położysz? W bagażniku jedynie, o ile nie wieziesz tam już czegoś. No i musisz wyjść z auta żeby to zrobić.
Tak jak Julo napisał – wszystko można, skoro się kaszlakiem do Bułgarii w 5 osób i psa jechało, tylko po co? Jedyną sensowną opcją podróżowania MX5 jest jazda bez dachu – zimą nie zdarza się często taka okazja.
Xenocyd napisał(a):Zdjąłbyś kurtkę, ale gdzie ją położysz?
Rzucić za drugi, albo i trzeci rząd
Faktycznie jazda tym autem zimą jest mocno upierdliwa.
I suszenia włosów ![łoł <lol>](./images/smilies/lol.gif)
![łoł <lol>](./images/smilies/lol.gif)
Ja trochę jeździłem pierwszej zimy. Najgorszą wadą jest widoczność. Dach jest tak blisko że jak włączasz się do ruchu pod kątem innym niż prosty to robisz to na wiarę i pozytywne nastawienie do życia. Nawet wyjeżdżanie z parkingu do tył z podniesionym dachem to trochę loteria.
Apropos kurtki to nawet jakbyś jechał sam to jej w aucie nie zdejmiesz.
Auto bez problemu jednak poradzi sobie każdej zimy. Kontrola trakcji, grzane pupy, wydajne ogrzewanie (na prawdę szybkie), a w deszczu klima ekspresowo osuszy powietrze w środku.
NC ma mniej problematycznych miejsc jak RX-8 jeśli chodzi o rudą.
W nadwoziu śruby mocujące przednie podszybie potrafią puszczać wodę do środka, to samo niedrożne odpływy dachu powodują że przelewająca się nimi woda trafia między plastikami za fotel kierowcy i pasażera. W podwoziu korodują głownie elementy zawieszenia, ich mocowania w nadwoziu i tylne elementy podwozia, najgorzej te schowane we wnęce za tylnym zawieszeniem (podłoga i wewnętrzne ściany nadwozia).
Auto po prostu po jeździe na mokrym gromadzi tam wodę. Podnosząca się woda spod tylnych kół unosi się we wnękę, a przepływ powietrza nie pozwala jej się wydostać. Tylna część podwozia NCka jest ogólnie dziwnie zaprojektowana .... jakby nieskończona i tylko zakryli dziurę zderzakiem hehe – tzn tak ja sobie to tłumaczę ... mogę się mylić. Faktem jest jednak że jest tam bardzo mokro po jeździe na mokrym i bardzo brudno po jeździe na brudnym.
Większość tej wnęki zabiera wydech ale mimo wszystko jest to dziwnie rozwiązane.
![Obrazek](https://farm3.staticflickr.com/2914/14677150385_9616f28a22.jpg)
by jeremy jozwik, on Flickr
Dopisano 22 cze 2018 19:49:
Na prawdę?! Ruch drogowy na forum kojarzy się z pieszczotami?
Apropos kurtki to nawet jakbyś jechał sam to jej w aucie nie zdejmiesz.
Auto bez problemu jednak poradzi sobie każdej zimy. Kontrola trakcji, grzane pupy, wydajne ogrzewanie (na prawdę szybkie), a w deszczu klima ekspresowo osuszy powietrze w środku.
NC ma mniej problematycznych miejsc jak RX-8 jeśli chodzi o rudą.
W nadwoziu śruby mocujące przednie podszybie potrafią puszczać wodę do środka, to samo niedrożne odpływy dachu powodują że przelewająca się nimi woda trafia między plastikami za fotel kierowcy i pasażera. W podwoziu korodują głownie elementy zawieszenia, ich mocowania w nadwoziu i tylne elementy podwozia, najgorzej te schowane we wnęce za tylnym zawieszeniem (podłoga i wewnętrzne ściany nadwozia).
Auto po prostu po jeździe na mokrym gromadzi tam wodę. Podnosząca się woda spod tylnych kół unosi się we wnękę, a przepływ powietrza nie pozwala jej się wydostać. Tylna część podwozia NCka jest ogólnie dziwnie zaprojektowana .... jakby nieskończona i tylko zakryli dziurę zderzakiem hehe – tzn tak ja sobie to tłumaczę ... mogę się mylić. Faktem jest jednak że jest tam bardzo mokro po jeździe na mokrym i bardzo brudno po jeździe na brudnym.
Większość tej wnęki zabiera wydech ale mimo wszystko jest to dziwnie rozwiązane.
![Obrazek](https://farm3.staticflickr.com/2914/14677150385_9616f28a22.jpg)
by jeremy jozwik, on Flickr
Dopisano 22 cze 2018 19:49:
Bimbak napisał(a): jak włączasz się do pieszczot pod kątem
Na prawdę?! Ruch drogowy na forum kojarzy się z pieszczotami?
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
BMW stojące na podjeździe mówi wszystko ![język :P](./images/smilies/jezyk1.GIF)
Przez przypadek wylądowałem Profi Auto Show w Katowicach. Spotkałem pana Klimka z TVN Turbo i miałem okazję posłuchać zespołu którego nie słuchałem z 15 lat – Kaliber 44. Ciekawe to było, 40 latki rapujący na scenie i 30-40 latki pod sceną, bo współczesna młodzież chyba nie kupuje już tego gatunku muzyki (podobnie jak ciężkiego grania).
Ale dzisiaj miałem branie! W tłumie ludzi zaczęła się do mnie uśmiechać jakaś dziewczyna (bardzo ładna z buzi), po jakimiś czasie ją spotkałem ponownie – przestała się uśmiechać, jak tylko zobaczyła, że jestem z córką. A mi mina zrzedła, bo dziewczyna 100kg+, czego po twarzy nie było widać
. Co za zawód, co za masakra ![hahaha hahaha](./images/smilies/hahaha.gif)
![hahaha hahaha](./images/smilies/hahaha.gif)
ale zalisz sie czy chwalisz? ![język :P](./images/smilies/jezyk1.GIF)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości