Czateria... 2021
po dwóch godzinach powinien się już na tyle podładować że odpali
radzi89 napisał(a):Ja tam lubię czytać o tym mx-3 Mam nadzieję, że chłopak nie zrazi tym jak próbujecie go przekonać, że możecie być szybsi
A jak napiszę że ta mx3 może być podobnie szybka co twoja cupra?
radzi89 napisał(a):Miastem, które mnie motoryzacyjnie zaskoczyło jest Koszalin – w sumie małe miasto, a sporo ciekawych projektów tam się kryje
Tam chłopaki zajmują się swapowaniem innych silników niż wankiel do rx8 zdaje się
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
marcinowozniako napisał(a):A jak napiszę że ta mx3 może być podobnie szybka co twoja cupra?
W promieniu 100 metrów od mojego podjazdu stoją 3 szybsze od Cupry auta więc nawet wtedy będę trzymał kciuki
jednak chyba to awaria rozrusznika albo jakieś masy.
i są to cupry po programie, tak jak Marek pisał trudno teraz biedniejszemu błyszczeć jak nawet wybebeszyć takiego MX3 i używać go jako daily do killowania, albo co gorzej nightly to się robi drogo i nieopłacalnie, trochę lepiej jest w oplu i jego 3.2 V6 gdzie można nawet jakieś średnie 12 klepać na zawodach i błyszczeć 13 na codzień w nie super warunkach. ale świat poszedł do przodu mocno. moje 15 wystarczą co najwyżej na PH w ich fabiach więc wieczorem nawet nie wyjeżdżam z domu .
Jak lubisz swoje KL to je zakuj/zaturb jak lukster, a jak chcesz ominąć ten krok to od razu kup BMW jak Łukasz.
Jak lubisz swoje KL to je zakuj/zaturb jak lukster, a jak chcesz ominąć ten krok to od razu kup BMW jak Łukasz.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gib napisał(a):i są to cupry po programie, tak jak Marek pisał trudno teraz biedniejszemu błyszczeć jak nawet wybebeszyć takiego MX3 i używać go jako daily do killowania, albo co gorzej nightly to się robi drogo i nieopłacalnie,
Fakt V6 swoje pali szczególnie przy pałowaniu, 20+, jednak co to tego błyszczenia. Musicie zrozumieć że piszę to z perspektywy swojego miasta gdzie wygląda to trochę inaczej i od naprawdę wielu aut jestem zwyczajnie szybszy, niektóre sporo, sporo mocniejsze, przypominam że mazda ma tylko 190KM.
Gib napisał(a):oplu i jego 3.2 V6 gdzie można nawet jakieś średnie 12 klepać na zawodach i błyszczeć 13 na codzień w nie super warunkach.
W jakiej budzie? Chyba Corsa, czy inne tego typu lekkie i małe auta.
Gib napisał(a):moje 15 wystarczą co najwyżej na PH w ich fabiach więc wieczorem nawet nie wyjeżdżam z domu .
Mając zieloną mx3 które robiła średnio 15 też wyjeżdżałem i objeżdżałem sporo aut, nie przesadzaj
Gib napisał(a):Jak lubisz swoje KL to je zakuj/zaturb jak lukster, a jak chcesz ominąć ten krok to od razu kup BMW jak Łukasz.
Lubie, ale nie do tego stopnia żeby psuć całą przyjemność z jazdy. Wiem że może wam się zdawać inaczej ale nie dąże do osiągów za wszelką cene, gdyby tak było to dawno by w mx3 było turbo i dmuchnięte pod 250 i wtedy zamiast 14s na ćwiarę byłoby z 13-13.5
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
loockas napisał(a):A ja mam wieczór na SOR... trzecia godzinę tu tkwimy.
Znam to, z drogą na całą akcję poszło 6 godzin
Pewnie że nie w omedze, najlepsza jest corsa A bo silnik się mieści, Cb czy nexia też mogą zaskoczyć z tym motorem, koszty podobne a spektrum potencjalnych killi o niebo większe niż w EC-KL, ale jak już mówiłeś Corsy, Tigry i Nexie Ci się nie podobają tak jak MX3 (dla mnie to jak porównanie 130 i 150 kg baby obie mi się nie podobają) wybrałbym szybszą
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gib napisał(a):potencjalnych killi o niebo większe niż w EC-KL, ale jak już mówiłeś Corsy, Tigry i Nexie
Te auta które wymieniłeś to auta na typową prostą to w ogóle chyba nie skręca. Mx3 jeszcze mogę próbować coś tam na zakrętach zdziałać, bo jest to fajne niskie autko. Ganiałem się kiedyś z 260KM golfem 2 w TDI ze znajomym, i jak ganialiśmy się tak po mieście to golf był sporo szybszy na prostej natomiast ja nie zwalniałem na zakrętach tak mocno przez co ogólnie byłem z przodu
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
marcinowozniako napisał(a):Gib napisał(a):potencjalnych killi o niebo większe niż w EC-KL, ale jak już mówiłeś Corsy, Tigry i Nexie
Te auta które wymieniłeś to auta na typową prostą to w ogóle chyba nie skręca. Mx3 jeszcze mogę próbować coś tam na zakrętach zdziałać, bo jest to fajne niskie autko. Ganiałem się kiedyś z 260KM golfem 2 w TDI ze znajomym, i jak ganialiśmy się tak po mieście to golf był sporo szybszy na prostej natomiast ja nie zwalniałem na zakrętach tak mocno przez co ogólnie byłem z przodu
Uprawiasz trudną dyscyplinę, budujesz jednocześnie auto które jest szybkie na prostej i na zakrętach mając za bazę FWD V6, szacunek.
Do wszystkich innych, ja już też przestaję karmić, niech zdechnie z głodu.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gib napisał(a):Uprawiasz trudną dyscyplinę, budujesz jednocześnie auto które jest szybkie na prostej i na zakrętach mając za bazę FWD V6, szacunek.
Na razie na każdym z tych pól jest średniakiem ale jest jeszcze zapas na przyszłość
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Gib napisał(a):O innych wynalazkach tworzonych w tajnych garażach piaseczna pruszkowa czy kobyłki nie wspomnę.
U mnie może nie stolica, ale w pobliskim garażu powstają takie cuda:
https://www.facebook.com/s4turbo/posts/2527461767279958
Z tą Warszawą to tak półżartem było Tak w drugą stronę niemcy pożenili kiedyś Lupo z 4.2 V8 z audi, a z tego co im zostało czyli 1.2 TDI i A8 zrobili prawdziwego killera, odcinając jeden cylinder i robiąc A8 0.8 TDI 2cyl
przygoda z SOR zakończona pozytywnie?
przygoda z SOR zakończona pozytywnie?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości