Rysy na progu po odebraniu samochodu z ASO
Strona 1 z 1
Hej,
ktoś mi w nocy wgniótł na parkingu drzwi od strony kierowcy więc oddałem samochód do ASO do naprawy. Dzisiaj odbierałem samochód i oglądnąłem sobie tak cały dookoła czy wszystko jest ok no i oczywiście zwróciłem szczególna uwagę na nowe drzwy (wymieniali całe) + elementy sąsiednie, próg itd.
Teraz zajechałem do pracy i potrzebowałem coś wrzucić na tylną kanapę i zobaczyłem że próg tylny prawy (tam nie bylo zadnej naprawy) jest porysowany do białego i się zastanawiam czy mogę jeszcze coś wskurać zakładając że podpisałem odbiór samochódu .
ktoś mi w nocy wgniótł na parkingu drzwi od strony kierowcy więc oddałem samochód do ASO do naprawy. Dzisiaj odbierałem samochód i oglądnąłem sobie tak cały dookoła czy wszystko jest ok no i oczywiście zwróciłem szczególna uwagę na nowe drzwy (wymieniali całe) + elementy sąsiednie, próg itd.
Teraz zajechałem do pracy i potrzebowałem coś wrzucić na tylną kanapę i zobaczyłem że próg tylny prawy (tam nie bylo zadnej naprawy) jest porysowany do białego i się zastanawiam czy mogę jeszcze coś wskurać zakładając że podpisałem odbiór samochódu .
Ostatnio edytowano 30 sty 2015, 11:35 przez pyqpyk, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 1 wrz 2014, 12:46
- Posty: 31
- Auto: Mazda 3 BM SkyEnergy 165KM + red soul + xenon + navi
Przedzwoń do ASO, może zachowają się kulturalnie i jakoś pomogą.
Możesz wrzucić zdjęcia tego progu ?
ps. mi po oddaniu samochodu do ASO zarysowano plastikowa osłonę pomiędzy drzwiami przednimi i tylnymi. Więc trzeba naprawdę uważać i sprawdzać jaki samochód się odbiera.
Możesz wrzucić zdjęcia tego progu ?
ps. mi po oddaniu samochodu do ASO zarysowano plastikowa osłonę pomiędzy drzwiami przednimi i tylnymi. Więc trzeba naprawdę uważać i sprawdzać jaki samochód się odbiera.
ulmen napisał(a):zastanawiam czy mogę jeszcze coś wskurać zakładając że podpisałem odbiór samochódu .
Nie zastanawiaj się tylko jedź czym prędzej do ASO. Postaraj się przedstawić sprawę na spokojnie, bo inaczej się wyprą. Powodzenia

Znaczy ja się nie ciśnieniuje o to tylko się zastanawiam jak to załatwić. No bo patrząć z ich perspektywy to niby kazdy moglby sobie wyszukiwac ryski i wracać do nich że to ich wina. Ale z drugiej strony ciężko za każdym razem przy oddawaniu i odbieraniu sprawdzać każdy szczegół samochodu na 100% .
Zrobie fotkę i może przedzwonie do nich z tą sprawą.
Zrobie fotkę i może przedzwonie do nich z tą sprawą.
- Od: 1 wrz 2014, 12:46
- Posty: 31
- Auto: Mazda 3 BM SkyEnergy 165KM + red soul + xenon + navi
pyqpyk napisał(a):i może przedzwonie do nich z tą sprawą.
Ja bym nie dzwonił, tylko do nich autem podjechał. Chyba, że masz bardzo daleko. Miałem kiedyś podobną sytuację i uznali moją reklamację. Wprawdzie to była inna marka auta, ale sytuacja niemal identyczna.
My właśnie walczymy z Aso, oddaliśmy auto ponieważ w zawieszeniu były słyszalne stuki, niestety po wcześniejszych doświadczeniach auto obejrzałem dokładnie z każdej strony. Okazało się że jest porysowane z każdej strony, oba skrzydła drzwi od strony kierowcy i tylne drzwi od pasażera, masakra. Oczywiście Aso nie przyznało się, że to u nich zostało porysowane. Zwróciłem się do Mazda Polska i niestety w odpowiedzi napisali mi, że nie są stroną w sporze i nie będą brać w tym udziału. Teraz jedyne co mi pozostało to zgłoszenie do turbo kamery w tvn turbo. Bo już z nimi nic nie załatwię, cały czas podtrzymują swoją decyzję o odmowie uznania reklamacji.
- Od: 12 lut 2015, 12:53
- Posty: 5
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Mazda 3 BM, SkyPassion,165KM+ kremowa skóra, 2014'
Na przyszłość w takim przypadku, pozostaje przed oddaniem auta do warsztatu ASO dokładnie je obejrzeć wraz z pracownikiem serwisu. Zawsze przecież otrzymujemy kwit odbioru auta, na którym można poczynić uwagę o braku widocznych uszkodzeń lakieru auta. Z tego wiosek, że trzeba będzie tak robić. 
czarmi napisał(a):Na przyszłość w takim przypadku, pozostaje przed oddaniem auta do warsztatu ASO dokładnie je obejrzeć wraz z pracownikiem serwisu. Zawsze przecież otrzymujemy kwit odbioru auta, na którym można poczynić uwagę o braku widocznych uszkodzeń lakieru auta. Z tego wiosek, że trzeba będzie tak robić.
My tak zrobiliśmy, jednak w protokole przekazania auta wpisane zostało, że auto jest zaśnieżone i tym też ASO się podpiera.
- Od: 12 lut 2015, 12:53
- Posty: 5
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Mazda 3 BM, SkyPassion,165KM+ kremowa skóra, 2014'
marko80 napisał(a):...w protokole przekazania auta wpisane zostało, że auto jest zaśnieżone i tym też ASO się podpiera.
Zrobiliście więc duży błąd.

Skoro zgodziliście się oddać samochód bez adnotacji o stanie nadwozia, to przykro mi, ale będzie ciężko cokolwiek wywalczyć.

Auto zostało umyte po naprawie i to najprawdopodobniej tam zostało porysowane ponieważ rysy sa podłużne, a my myliśmy auto ręcznie dwa dni wcześniej i żadnych rys nie było a na mycie nie wyraziliśmy zgody gdyż po pierwszym spotkaniu z myjnią w Aso tez wyjechaliśmy z rysami. Mimo tego ze nie chcieliśmy aby auto było umyte serwis ta usługę wykonał dlatego przy odbiorze auta sprawdziłem je całe dokładnie prócz rys była brudna tez skóra a pan kierownik postanowił wyczyścić ją mokrą szmatka. G***o a nie serwis. Nic nam nie zaproponowali prócz naprawy lakieru u nich ( żal ). Nic tez nie pomogło skierowanie do mazdy Polska, szkoda ze tak podchodzą do klienta.
- Od: 12 lut 2015, 12:53
- Posty: 5
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Mazda 3 BM, SkyPassion,165KM+ kremowa skóra, 2014'
Miałem nadzieję nie pisać na forum, a już na pewno nie zaczynać od problemów. Ale niestety spotkała mnie podobna sytuacja. Na razie moje kontakty z ASO Mazda to ciągle jakieś usterki z ich strony. W 2 miesięcznym aucie malowałem dach po uszkodzeniach. Przy odbiorze okazało się że został uszkodzony próg między tylnymi drzwiami a tylnym kołem. Na razie ASO sprawdza monitoring, i czekam na ich propozycje naprawy. Dlatego nie napiszę jeszcze co to za ASO. Jedną wpadkę już zaliczyli pakując do nowo kupionego auta zabłocone letnie opony w workach. Mam nadzieję że teraz zachowają się tak samo na poziomie, jak przy tamtym incydencie. Ale kolejne złe wrażenie pozostaje i coraz mniejsze zadowolenie z Mazdy niestety.
- Od: 7 lut 2018, 21:50
- Posty: 2
Poczekam do poniedziałku z nadzieją że zachowają się należycie. W żadnym serwisie coś takiego nie powinno mieć miejsca. Ale skoro myli auto przed oddaniem to na 90% widzieli i myśleli ze nie zauważe, a to już nie jest fajne. Do tego auto było tym bokiem zaparkowane bardzo blisko innego, że ciężko było wsiąść a co dopiero obejrzeć. Dobrze ze wyjechałem na środek placu i obejrzałem auto dookoła.
- Od: 7 lut 2018, 21:50
- Posty: 2
Czy możesz napisać jak skończyła się da sprawa? Mam dokładnie te samą sytuację. Mają obejrzeć monitoring i odezwać za 2 dni. Na protokole odbioru ustaliliśmy aby aso wpisało ze jest rysa na zderzaku. Mogłem nie odbierać mazdy teraz myślę przez te ryse, ale miałem auto zastępcze.
- Od: 10 lis 2018, 18:14
- Posty: 7
- Auto: 2.2 diesel mazda cx5 automat
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości