Z tego co wiem to wyciszenie w GH jest wyraźnie lepsze. Domyślam się, że wspomaganie w GH jest mocniejsze i układ kierowniczy nie jest już tak bezpośredni jak w GG. Zawieszenie jest bardziej komfortowe czy sztywniejsze? Poza tym jakie są ogólne wrażenia po przesiadce? GH stawia bardziej na poprawę wygody i komfortu kosztem przyjemności z prowadzenia czy jednak ktoś kto lubi czuć na kierownicy co się dzieje z samochodem też nie będzie zawiedziony? No i podobno GH przed i po liftingu też wyraźnie się od siebie różnią.
Najbardziej interesuje mnie porównanie z bezpośrednim następcą PB 2.0, ale jeśli ktoś ma doświadczenie z innymi wersjami to wrażenia też mile widziane




Ja robię porównania GY vs. GH które są w moim profilu (obydwa klekoty) i uważam przepaść w wygluszeniu na korzyść GH (tak jak mam przy 160 w GH to jest porównywalne z 110 w GY) marek219 wyłapał to od razu i ja też tak twierdzę na uzasadnionej podstawie posiadania obydwu modeli w dalszym ciągu. Więc lepszego porównania chyba już nie ma 