Znaleźć zadbany egzemplarz nie bylo łatwo, Lagun z silnikiem F4RT jest bardzo mało w porównaniu do Diesli.
Lagune udalo się sprowadzić ze Szwajcari, gdzie miała dwóch właścicieli. Auto do końca serwisowane, ori lakier na calym nadwoziu, ostatnie faktury z aso przy przebiegu 168 000 / 11.2017 i tym samym mamy kolejna Lagune na forum mazdy.
Trochę więcej na temat samego samochodu:
Rok produkcji: 2008
Przebieg: 175 000 km
Silnik: 2.0T F4RT
Moc: 170 KM przy 5000 obr/min
Moment: 270 Nm przy 3250 obr/min
Skrzynia: Automatyczna 6-biegowa
Waga: 1625 – sporo
Tarcze przód: 296mm
Tarcze tył: 300mm
O-100km/h : 9.2s
40 – 140 km/h: 14.4s
80-140 km/h: 5.9s
Wersja wyposazenia Dynamique – czyli tak naprawdę podstawowa.
• Trójramienna kierownica, pokryta skórą
• Tapicerka materiałowo-skórzana ze wzmocnionym podparciem bocznym
• Dwustrefowa klimatyzacja automatyczna
• Podgrzewane fotele
• Czujnik światła i deszczu
• Regulator – ogranicznik prędkości + tempomat
• system Hands-free
• Automatyczny hamulec postojowy
• Tarcze zegarów z chromowanym obramowaniem
• Relingi dachowe w kolorze chromu (Grandtour)
• Zaczep na torbę (Grandtour)
• Światła przeciwmgłowe przednie
• Poduszki kurtynowe z przodu i z tyłu + pasażerów
W cenie samochodu byly opony letnie 17" Pirelii P7 + felgi stalowe zimowe 16” + ori kołpaki kół Bayadere z oponami Michelin Alpin 5 w bardzo dobrym stanie.
Z rzeczy które do tej pory już zrobiłem to:
• dołożone czuinki parkowania tył
• nowe ori dywaniki welurowe renault
• filtr powietrza K&N
• Hybryda – czyli instalacja gazowa założona u Krzyśka w Busku http://autogaz-busko.pl/
Laguna obecnie przejechałam około 4,5 tys kilometrów i jestem bardzo zadowolony. Jest to komfortowy połykacz kilometrów i własnie czegoś takiego szukałem. Sam silnik jest w miarę elastyczny. Przy 140 km/h na autostradzie można w aucie normalnie rozmawiać, w porównaniu do BJ'otki to przepaść

Sporo osób ma Renowki na naszym forum wiec czekam na propozycje dobrej auto lawety i pakietu assistance
