Mazda MX-3 EC KL-DE '91

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Bo_Lo » 10 kwi 2018, 07:57

Graty wykresu i czasów,auto podaje dobrze <spoko>
Co do jednego się nie zgodzę :P
Dźwięk jaki wydawało 370z i c AMG kleeman to była symfonia dla uszu.Chyba że mówimy o samych mazdach ,ale to wtedy i tak mój głos ląduje u gronka i jego rx8 .Ale wiadomo jak z gustami ,każdy ma swój <oczko>
Dobrze że pocałunek z bandą nie był mocniejszy,ale jak to mówią albo grubo albo wcale <spoko>
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4343 (415/198)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez marcinowozniako » 10 kwi 2018, 10:10

Bo_Lo napisał(a):Co do jednego się nie zgodzę :P


Ty to się ze mną chyba w większości spraw nie zgadzasz <lol> :P

Fakt faktem akurat czerwonej grupy nie słuchałem ale Z pewnie brzmiała podobnie a AMG no coż to jedyne V8 chyba na zlocie więc fakt brzmiało bardzo męsko.

Bo_Lo napisał(a):Ale wiadomo jak z gustami ,każdy ma swój <oczko>


Dokładnie.

Bo_Lo napisał(a):ale jak to mówią albo grubo albo wcale <spoko>


Tak to jest jak się chce za bardzo ale jest nauczka na następne zloty, a mx3 właściwie już się robi więc spokojnie ;)

Bo_Lo napisał(a):Graty wykresu i czasów,auto podaje dobrze <spoko>


No szkoda że oficjalny czas nie był zanotowany lepszy bo po moich filmikach o wiele bliżej do 2min jest, no ale trudno.


Pomoże ktoś z doborem dobrego stożka? Ten obecny jest strasznie zasyfiony i zabiera mi sporo Koni i momentu więc trzeba włożyć coś dobrego :D
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 916 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Bartg » 10 kwi 2018, 11:24

Cena w ogłoszeniu na sprzedajemy.pl sprzed "parkowania" przy bandzie? :P A najlepszy czas nie było coś 2:09? Bo coś tam mówili chłopaki, że ktoś jeszcze emiksem śmigał Twoim.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 21:25
Posty: 7765 (20/115)
Skąd: Łódź
Auto: Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 98'

Postprzez marcinowozniako » 10 kwi 2018, 11:30

Bartg napisał(a):A najlepszy czas nie było coś 2:09?


Rok temu w zielonej było 2.08, tutaj 2.02 zmierzone a najlepsze blisko 2min ale nie zmierzone.

Bartg napisał(a):ena w ogłoszeniu na sprzedajemy.pl sprzed "parkowania" przy bandzie?


Dzięki za przypomnienie, to już chyba nieaktualna sprawa, za dużo frajdy mi sprawia to auto aby je sprzedawać. Będzie przecinak. <czarodziej>
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 916 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez KoRnFUN » 10 kwi 2018, 11:38

A co z kwestia drugiego kierowcy? Bo tez slyszalem jak ktos na zlocie o tym mowil.
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 12 sty 2009, 23:13
Posty: 2031 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez DARO MAZDA 323 » 10 kwi 2018, 13:44

Gratulacje wyniku na Hamowni.
Widząc tor jazdy masz jeszcze do urwania 2 , 3 sekundy . Dobra opona na tył i 2 min poniżej realne jak nic na TP.
Co do bandy to tylko cieszyc się , że tylko tak się skńczyło ;–) w tym zakrece ma sie około 130 – 140 km / h więc takie otarcie to bande to pikuś .
Mazda 323 BG KLde -175 KM
VW Touran 1.9 TDI – 135 KM
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 10:44
Posty: 2713 (8/60)
Skąd: Wrocław
Auto: SKODA FABIA II – 1.4 TDI
VW Touran 1.9 TDI
Mazda 323 BG V6

Postprzez marcinowozniako » 10 kwi 2018, 13:55

DARO MAZDA 323 napisał(a): Dobra opona na tył i 2 min poniżej realne jak nic na TP

Tzn? Założyłem nówki r1r spuszczone do 1.5 bara ciśnienie na zimno, nie wiem co tu lepszego mógłbym włożyć, Jakieś profile czy Extreme w średniej bądź miękkiej mieszance? Fakt faktem widać, że auto jak juz leciało to całe bokiem co jest chyba dosyć porządanym efektem.
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 916 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Neonixos666 » 10 kwi 2018, 13:58

pomijając to że ciut za wcześnie wziąłeś zakręt i musiałeś końcówkę dociągnąć mocniej to chyba odpuściłeś gaz?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 8684 (34/183)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez marcinowozniako » 10 kwi 2018, 14:01

Neonixos666 napisał(a):mocniej to chyba odpuściłeś gaz?


Nie, nie odpuściłem, słychać moment w którym odpuściłem gaz wtedy jest jakby taka przygazówka. Widziałem że będę mieć ciężko się zmieścić ale rok temu tez tam zachaczyłem poboczę i nic sie nie stało a tutaj tył wpadł na piasek i momentalnie poleciał bokiem :(
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 916 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Neonixos666 » 10 kwi 2018, 14:37

No niestety tak to już bywa, przy takich prędkościach mały błąd i jesteśmy poza drogą.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 8684 (34/183)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez mx-3lover » 10 kwi 2018, 16:13

Tak patrzę na zdjęcia i coś mi się nie zgadza. Moja MX-3 dalej jeździ i ma 192KM? <czarodziej>
Odżyły we mnie wspomnienia i chyba muszę pomyśleć o jakiejś zabawce...
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 22:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez adis555 » 14 kwi 2018, 09:05

Gratuluję fajnego czasu i dobrego wykresu . Auto jechało naprawdę dobrze. Chylę czoła za jazdę mx3 na Poznaniu . Jeździłem parę lat mx3 w tym 3 z KLde i wiem jak to auto potrafi być nieprzewidywalne. Nie da się oszukać tego że przód z ciężką vką oraz bardzo lekkim tyłem to nie najlepszy stosunek rozłożenia masy. Więc na pewno nie było to najłatwiejsze auto do prowadzenia na Torze ;)
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 10:15
Posty: 1426 (75/76)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez Biniu » 14 kwi 2018, 09:10

Jaką ciężka Vka? Ten silnik jest aluminiowy. Nie waży więcej niż BP w miacie czy BG.
Zbiera się i brzmi bardzo ładnie.
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 06:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez adis555 » 14 kwi 2018, 09:17

Jaaasne ;)
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 10:15
Posty: 1426 (75/76)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez Bo_Lo » 14 kwi 2018, 09:21

Biniu napisał(a):Jaką ciężka Vka? Ten silnik jest aluminiowy. Nie waży więcej niż BP w miacie czy BG.
Zbiera się i brzmi bardzo ładnie.

Chyba jednak,jest spora róznica wagi np BA z BP a BA z KFem to 1115kg vs 1210
mx3 B6 990kg vs K8 1145kg (dane z autocentrum)
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4343 (415/198)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Biniu » 14 kwi 2018, 09:29

adis555 napisał(a):Jaaasne ;)


No jasne. Zważ silniki. Targalem zarówno Kserie jak i BPka.
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 06:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez adis555 » 14 kwi 2018, 10:22

Dokładnie jak piszesz Bolo.
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 10:15
Posty: 1426 (75/76)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez marcinowozniako » 14 kwi 2018, 10:32

adis555 napisał(a):Gratuluję fajnego czasu i dobrego wykresu


Dzięki. Mx3 da się okiełznać dobrze ustawioną geometrią i dobrymi oponami, mi prawie się to udało. Gdyby były lepsze kąty z tyłu to bym nie wypadł:D Ten czas to spokojnie lepszy by był nawet na tych filmikach już jest 2.01 a przecież nie miałem czystego okrążenia.

adis555 napisał(a):Więc na pewno nie było to najłatwiejsze auto do prowadzenia na Torze


Może i tak ale zdecydowanie jest potencjał który zostanie pokazany jeszcze bardziej na następnym zlocie.


Ogólnie KL jest ciężki i fakt rozkład mas jest kiepski w mx3 Ale przy dobrej mocy silnika auto traci minimalnie na zakrętach za to nadrabia na prostych. Hamowanie na prostej startowej z 200km/H też nie robi na nim wrażenia układ hamulcowy się spisał i narazie odpuszczam dlubanie w celu zmiany tarcz i zaciskow na większe. Jak dojde do granic możliwości obecnego układu wtedy zacznę się tym martwić.
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 916 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez adis555 » 14 kwi 2018, 10:39

Z uwagą będę śledzić postępy na kolejnym Poznaniu .
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 10:15
Posty: 1426 (75/76)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez Płomień » 14 kwi 2018, 11:05

Sprawdzanie masy auta w celu określenia masy silnika to wróżenie z fusów. Przypominam że pojazdy wyposażone w większe silniki, mają większe i cięższe układy napędowe, układy hamulcowe, lepsze wyposażenie. BA V6 na przykład miało amory na grubszej ladze co też robi różnicę masy. Układ wydechowy większej średnicy – oczywiście mówię o serii, nie customowych. Większy aku. Układ chłodzenia.

Zapewne zestaw silnik+skrzynia w KLu będzie cięższy niż silnik+skrzynia BP, ale to różnica parunastu kilo, czyli zaledwie kilka %. Dodatkową masę robią peryferia. Właśnie po to K-seria była aluminiowa, żeby nie dokładać masy do sprawdzonego projektu budy i zawieszenia.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 927 (15/57)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy