Witam serdecznie od jakiegoś czasu jestem szczesliwym posiadaczem mazdy 626 V 2.0 115 km od tego czasu został wymieniony kompletny rozrzad wraz z pompą wody, świece, przewody WN, uszczelka pod kolektorem dolotowym, czyszczenie przepustnicy wraz z wymianą uszczelek, dorobienie złącza diagnostycznego obd II w kabinie
![zeby :D](./images/smilies/zeby.GIF)
, filtry, wymiana oleju uszczelka pod kolektorem wydechowym ale niestety albo mechanik zpaprał robotę albo jest jakaś nieszczelność w kolektorze bo po otwarciu maski widać wydostające się spaliny z kolektora ale nie w tym rzecz. Mój problem jest taki że
ciężko się wkręca do 3000 rpm, jest strasznie zamulona po podpięciu interfejsu i sprawdzeniu Forscanem wywala błąd P1100 – występująca chwilowo usterka obwodu MAF
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika(Power Train Chain Control Module)
jaka może być przyczyna wyżej wymienionego błędu?
z góry dziękuję i pozdrawiam!