Audi A6 C7 2.0TFSI '12 S-Line Phantom Black @ 270KM // Weelkoo
W tym tygodniu A odwiedziło mechanika na zdjęcie skrzyni i kontrolę sprzęgła / dwumasy. Zgodnie z podejrzeniami dwumasa w stanie fabrycznym, bez żadnych luzów a wina leżała po stronie sprzęgła – powierzchnia docisku nosiła ślady mocnego przypalenia, tarcza okładziny miała jeszcze dość ale widać, że ktoś ją solidnie zmęczył. Wpadł więc kompletny zestaw sprzęgła Sachsa, na razie zgodnie z sugestią jeździmy delikatnie więc próby za jakiś czas

Do tego po przemyśleniach, przymiarkach (zarówno wirtualnych jak i na żywo), porównywaniu wagi i parametrów zdecydowałem się w końcu na komplet felg – finalnie będą to nowe felgi przyzwoitej firmy. Padło na wzór klasyczny choć w świeżym/nowoczesnym wykonaniu, jednocześnie dość masywny jako, że wszelkie mocno ażurowe modele jak i modne teraz wzory z mocno stylizowanymi ramionami nie pasowały mi do stonowanej mimo wszystko i dość klasycznej linii auta (oraz średniej wielkości tarcz hamulcowych) oraz planów jakie co do niego mam
Niestety wysyłka się trochę przeciąga, więc dotrą do mnie zapewne najwcześniej pod koniec przyszłego tygodnia więc do tego czasu potrzymam trochę w niepewności. Powinny siąść ładnie, o ile nie będą przycierać bo celowałem w maks, jaki powinien wejść na tzw. styk – jak widać rozmiar jest gruby 


Do tego po przemyśleniach, przymiarkach (zarówno wirtualnych jak i na żywo), porównywaniu wagi i parametrów zdecydowałem się w końcu na komplet felg – finalnie będą to nowe felgi przyzwoitej firmy. Padło na wzór klasyczny choć w świeżym/nowoczesnym wykonaniu, jednocześnie dość masywny jako, że wszelkie mocno ażurowe modele jak i modne teraz wzory z mocno stylizowanymi ramionami nie pasowały mi do stonowanej mimo wszystko i dość klasycznej linii auta (oraz średniej wielkości tarcz hamulcowych) oraz planów jakie co do niego mam

- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1177 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Solidny rozmiar
Do takiego auta klasyczny i bardziej masywny wzór powinien dobrze pasować. Ciekaw jestem co wykombinowałeś.
Do takiego auta klasyczny i bardziej masywny wzór powinien dobrze pasować. Ciekaw jestem co wykombinowałeś.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3198 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
fockewolf napisał(a):No widzę, że szanowny kolega i w kolejnym nabytku nie próżnuje i dba o bestię Bezawaryjnej jazdy życzę i wielu modów
Dzięki

Przewidywane doręczenie:2018-04-06 w godzinach: 12:00 – 17:00.

- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1177 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
A czemu nie pilot sport 4s lub sport contact 6?
http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... entry92084
Assymetric 3 są g.wniane. pz4 mało testów ale do pilotów 4s im daleko.
Do mnie dotarły sport contact 6. Z pierwszych wrażeń to to że mają dość twarda ściankę boczna. Więc na wstępie już duży plus. Assymetric ma boki mięciutkie jak balonik.
http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... entry92084
Assymetric 3 są g.wniane. pz4 mało testów ale do pilotów 4s im daleko.
Do mnie dotarły sport contact 6. Z pierwszych wrażeń to to że mają dość twarda ściankę boczna. Więc na wstępie już duży plus. Assymetric ma boki mięciutkie jak balonik.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a):A czemu nie pilot sport 4s lub sport contact 6?
http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... entry92084
Assymetric 3 są g.wniane. pz4 mało testów ale do pilotów 4s im daleko.
Do mnie dotarły sport contact 6. Z pierwszych wrażeń to to że mają dość twarda ściankę boczna. Więc na wstępie już duży plus. Assymetric ma boki mięciutkie jak balonik.
P4S są po prostu dużo droższe w tym rozmiarze – cena w górę o ok. 700~800 PLN na komplecie co przy dupowozie jest jak dla mnie nie do końca uzasadnione, tym bardziej że w spokojnej jeździe i jeździe autostradowej to zbierają mieszane opinie i w dużych rozmiarach (szerokie i niskie) są podobno głośne nie tylko wg. etykiety (choć gdyby różnica w cenie była mniejsza to pewno sięgnąłbym właśnie po ten model bo się wyróżnia osiągami). Sport Contact 6 z kolei znikają w oczach niestety i to przy normalnej jeździe
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1177 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Wszystkie paczki dziś dotarły
Największa z nich i najbardziej wyczekiwana to komplet nowych felg. Skończyło się na czymś całkiem innym, niż wstępnie zakładałem – ot wypadkowa dokładniejszego zapoznania się z felgami (a to OE w większości bardzo ciężkie a to odrzucała wątpliwa jakość wykonania) i kilku przymiarek (które wybiły mi z głowy felgi z rantem i bardzo ażurowe wzory). Wybór padł na AEZ Straight Shine w rozmiarze 20x9.5 ET35 – klasyczny dziesięcioramienny wzór w minimalistycznym i IMO dość nowoczesnym wydaniu, m.in. przez popularne teraz wklęsłe ramiona (delikatny concave, na tych zdjęciach może słabo widoczny – na aucie będzie łatwiej to pokazać)




W drugiej paczce do kompletu cztery opony Pirelli P Zero PZ4 Luxury Saloon (nowy model) DOT 2018 w rozmiarze 255/35R20


Dzisiejsze dostawy zamyka mała butelka powłoki ceramicznej C.Quartz od Carpro, która została nałożona na felgi (10ml akurat starczyło na zabezpieczenie kompletu z zewnątrz oraz od środka).

Powłoka teraz się utwardza, potrzebuje na to 24h więc montaż raczej w poniedziałek






W drugiej paczce do kompletu cztery opony Pirelli P Zero PZ4 Luxury Saloon (nowy model) DOT 2018 w rozmiarze 255/35R20



Dzisiejsze dostawy zamyka mała butelka powłoki ceramicznej C.Quartz od Carpro, która została nałożona na felgi (10ml akurat starczyło na zabezpieczenie kompletu z zewnątrz oraz od środka).

Powłoka teraz się utwardza, potrzebuje na to 24h więc montaż raczej w poniedziałek

- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1177 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Na sucho felgi ładne. Oby dobrze siadły.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Do takich felg to teraz odpowiednie zaciski w kolor żeby ładnie wyglądało. Felgi fajne fajne kojarzą mi się z 5zigen z NFS MW czy choćby F&F
KMBak napisał(a):Na sucho felgi ładne. Oby dobrze siadły.
zemoj napisał(a):Fajna felga, powinno być dobrze.
Dzięki! Spasowanie wedle tego co liczyłem i sprawdzałem powinno być na styk – tzn. koło praktycznie na równi z nadwoziem, czyli tak jak lubię


Wizualizacja z konfiguratora
mark.87 napisał(a):Do takich felg to teraz odpowiednie zaciski w kolor żeby ładnie wyglądało. Felgi fajne fajne kojarzą mi się z 5zigen z NFS MW czy choćby F&F
Zaciski są czerwone i na razie chyba takie zostaną, pospolity wybór ale dobrze gra z czarną budą i srebrnym kołem

Dziś z kolei pół dnia spędziłem na szukaniu metalowych zaworów, masakra jakaś – wszędzie gumowe lub maks chromowane (czyli gumowe) a miały dotrzeć wraz z felgami. Ale udało się, felgi odleżały 24h w mieszkaniu po nałożeniu powłoki i zostały wraz z oponami zostawione u znajomego wulkanizatora, na spokojnie całość złoży i w poniedziałek montaż

- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1177 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Wow! na prawdę super wyglądają
Ich chyba nie było na liście ?


-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Danmazda napisał(a):Wow! na prawdę super wyglądająIch chyba nie było na liście ?
nie, nie było – jak pisałem, z listy kolejno odpadały a bo to za cięźkie, a bo wzór czy to za delikatny, nie pasujący mi do auta czy wizualnie pomniejszający felgę, a bo rant jednak mi nie leżał, a bo jakość pozostawiała wątpliwości albo po prostu okazywało się, że wychodzą drogo

Dopisano 8 kwi 2018, 21:43:
Dziś otwarcie sezony grillowego na działce u teściów a to oznacza tylko jedno – było porządne mycie a następnie zaaplikowany został Soft Kiwami Extreme Gloss

Kilka po myciu i woskowaniu









A jutro mam nadzieję sesja na nowych felgach

- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1177 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
No i są
Testy pod obciążeniem przede mną ale spasowanie wydaje się być idealne, jak tylko nie będzie obcierać to lepiej chyba być nie mogło
Wzór na aucie też niczego sobie chyba 
AEZ Straight Shine 20x9.5" ET35 + Pirelli P Zero PZ4 235/35ZR20






Spasowanie






AEZ Straight Shine 20x9.5" ET35 + Pirelli P Zero PZ4 235/35ZR20






Spasowanie




- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1177 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Siadło elegancko
Trochę niżej powinna siedzieć, i chyba jakiś nie duży dystans ? Czy tylko mi się tak wydaje...


-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Elegancko
moc jest, wygląd jest – szybko Ci to wszystko idzie 

- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości