
Dostepne akcesoria, modyfikacje wizualne
toruńczyk napisał(a):Wywołany do odpowiedzi załączam niezbyt udane fotki z telefonu![]()
Wspomnę , że montaż jest prosty lecz trudności są w najprostszej czynności jak przykręcenie nakrętek do oporu. Dzieje się tak bo reling układa sie w rynience tak , że ścianka relingu styka sie z nakrętką co uniemożliwia nałożenie jakiegokolwiek klucza nasadowego i operowanie nim. Myślę , że jak ktoś zdecyduje sie na te relingi to niech dokupi 4szt. śruby fi 6mm dł 2cm z główką na imbus lub śrubokręt krzyżakowy z podkładkami i bez problemu je przykręci . Pozostałe kwestie pozostawiam do Waszej oceny
Witam
Dzięki kolego toruńczyku za podpowiedź jak sobie ułatwić montaż
Muszę przyznać że relingi to jest to !
, autko prezentuje się bardzo ładnie jak „dorosły” suw , dobrze że niewiele ponad dach wystają a wręcz zlewają się z nim. I jeszcze za tą cenę..., muszę się spiąć i swoje założyć , bo jeszcze nie znalazłem czasu. Foto pustej rynienki mogłeś dać po umyciu , bo może ktoś pomyśleć że tam rdza była Pozdrawiam
Ukłony Andrep
! ... od małżonki też !
Pewnie, że bez Twojej wizji w Top Tunie ciężko zdecydować byłoby się...
A teraz relingi cieszą nie tylko oczy nasze ale i innych jak też zainteresowanie osób spostrzegawczych
Natomiast jakości fotek zastrzegałem i nie jest tajemnicą , że też pedanci nie sprzątają auta pod listwami dachowymi

! ... od małżonki też !
Pewnie, że bez Twojej wizji w Top Tunie ciężko zdecydować byłoby się...
A teraz relingi cieszą nie tylko oczy nasze ale i innych jak też zainteresowanie osób spostrzegawczych
Natomiast jakości fotek zastrzegałem i nie jest tajemnicą , że też pedanci nie sprzątają auta pod listwami dachowymi
Dzisiaj znalazłem trochę czasu i zamontowałem relingi, bardzo prosty montaż
Tak wyglądają na moim autku
PS
Dzięki toruńczyk za podpowiedź co do montażu, kupiłem śruby na inbus i dlatego poszło gładko
Tak wyglądają na moim autku
PS
Dzięki toruńczyk za podpowiedź co do montażu, kupiłem śruby na inbus i dlatego poszło gładko
Znalazłem dość ciekawy bajer. Mianowicie automatyczne otwieranie i zamykanie klapy bagażnika. Cena zabójcza ale myślę, że warto to tutaj dodać:
https://pl.aliexpress.com/item/Smart-Electric-Tail-Gate-Lift-Easily-For-You-To-Control-Trunk-for-Mazda-CX-3-Control/32691993264.html?spm=a2g17.search0104.3.60.39824369gpfql9&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1_10152_10151_10701_10065_10344_10068_10342_10325_10546_10343_10340_10548_10341_10696_10084_10083_10618_10304_10307_5711211_10313_10059_10534_100031_10103_10624_10623_10622_10621_10620_10811-10701,searchweb201603_25,ppcSwitch_5&algo_expid=e129d35b-379f-41ca-8314-bd03dc778bd0-8&algo_pvid=e129d35b-379f-41ca-8314-bd03dc778bd0&transAbTest=ae803_5&priceBeautifyAB=0
Do tego moduł otwierania bagażnika za pomocą stopy:
https://pl.aliexpress.com/store/product/Jedno-foot-aktywny-modu-dla-Smart-Auto-Elektryczne-indukcyjne-Tail-Brama-Podnoszenia/801413_32831472953.html?spm=a2g17.10010108.1000023.1.61e616a74PvbHF
https://pl.aliexpress.com/item/Smart-Electric-Tail-Gate-Lift-Easily-For-You-To-Control-Trunk-for-Mazda-CX-3-Control/32691993264.html?spm=a2g17.search0104.3.60.39824369gpfql9&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1_10152_10151_10701_10065_10344_10068_10342_10325_10546_10343_10340_10548_10341_10696_10084_10083_10618_10304_10307_5711211_10313_10059_10534_100031_10103_10624_10623_10622_10621_10620_10811-10701,searchweb201603_25,ppcSwitch_5&algo_expid=e129d35b-379f-41ca-8314-bd03dc778bd0-8&algo_pvid=e129d35b-379f-41ca-8314-bd03dc778bd0&transAbTest=ae803_5&priceBeautifyAB=0
Do tego moduł otwierania bagażnika za pomocą stopy:
https://pl.aliexpress.com/store/product/Jedno-foot-aktywny-modu-dla-Smart-Auto-Elektryczne-indukcyjne-Tail-Brama-Podnoszenia/801413_32831472953.html?spm=a2g17.10010108.1000023.1.61e616a74PvbHF
A tak z innej beczki: w ostatnich dniach zrobił się mocny szum nt. wprowadzonego od dzisiaj obowiązkowego systemu eCall w nowych samochodach. Wie ktoś jak to wygląda w CX3? Jest coś takiego w wyposażeniu? Trzeba to będzie dokupić i zamontować? np. Opel ma swojego OnStara, w Mazdzie nie słyszałem o czymś takim...No i co to znaczy "nowy samochód" ? Wyprodukowany po 1 kwietnia?
Ja kupiłem coś takiego https://pl.aliexpress.com/item/Car-Styl ... 0.0.B3Bqcr
jak dotrze (jest już w kraju) to spróbuję zamontować na stałe nie do zapalniczki i zobaczymy
Jeśli chodzi o wycieraczki to zmieniłem tylko gumki i jest super
Pozdrawiam
jak dotrze (jest już w kraju) to spróbuję zamontować na stałe nie do zapalniczki i zobaczymy
Jeśli chodzi o wycieraczki to zmieniłem tylko gumki i jest super
Pozdrawiam
andrep napisał(a):Ja kupiłem coś takiego https://pl.aliexpress.com/item/Car-Styl ... 0.0.B3Bqcr
jak dotrze (jest już w kraju) to spróbuję zamontować na stałe nie do zapalniczki i zobaczymy![]()
Jeśli chodzi o wycieraczki to zmieniłem tylko gumki i jest super![]()
Pozdrawiam
No właśnie chciałem się dowiedzieć, czy jakieś konkretne modele polecacie, bo jak wiadomo jest tego mnóstwo – np. Bosch?
A chodzi mi też o takie coś: https://www.mazda.pl/serwis-i-akcesoria ... C855V7057/
a nic do gniazdka zapalniczki
1080 napisał(a):A tak z innej beczki: w ostatnich dniach zrobił się mocny szum nt. wprowadzonego od dzisiaj obowiązkowego systemu eCall w nowych samochodach. Wie ktoś jak to wygląda w CX3?
Witam
Taką odpowiedź od Mazdy PL dostałem na Facebooku
" Obowiązek montowania systemu e-call dotyczy samochodów, których homologacja będzie miała miejsce po 1 kwietnia 2018. Aktualnie w naszych samochodach ten system jeszcze nie jest dostępny, ponieważ wszystkie modele dostępne w ofercie były homologowane przed tą datą."
Kolego furiat po co przepłacać?
Natomiast podświetlenie powitalne Ty już masz, podmienić np. na to co ja kupiłem na Ali... (odciąć wtyczkę do zapalniczki...) i masz zabawę z kolorami
,roboty 15 minut.Ja to muszę dopiero pogłówkować PS
Pisząc Bosch chodzi Ci o gumki
Pozdrawiam
Źle obstawiłeś
Ja mam metalowe , a te to plastik (oryginalne też są z plastiku) zresztą wtedy nie było takich w TopTunie
, moje mają inny kształt.
Po zimie wyglądają jak po kupnie , nic się z "nierdzewką" nie dzieje , dobra jakość
Ja mam metalowe , a te to plastik (oryginalne też są z plastiku) zresztą wtedy nie było takich w TopTunie
Po zimie wyglądają jak po kupnie , nic się z "nierdzewką" nie dzieje , dobra jakość
Każda rzecz ma swoją żywotność i zależy to od wielu czynników ile wytrzyma?
. Ja opisałem jakość i wykonanie tych nakładek-moich i obawy przed zimą i solanką jaka występuje w tym okresie w miastach, na szczęście rdzy i nalotów rdzawych na nich i śrubach nie widać.
Jeśli chodzi o fizyczne uszkodzenia pewnie blacha jest bardziej odporna niż ABS i w dodatku w takim miejscu jak zderzaki, ale to moje skromne zdanie , poza tym niewielka różnica w cenie skłania mnie do przypuszczeń że warto wziąć metalowe – to odp. na pytanie co o tych nakładkach z linka sądzimy. Kolega toruńczyk ma też nakładkę metalową na przednim zderzaku (taką jak ja) więc może potwierdzić lub zaprzeczyć moją opinię
.
Pozdrawiam
Jeśli chodzi o fizyczne uszkodzenia pewnie blacha jest bardziej odporna niż ABS i w dodatku w takim miejscu jak zderzaki, ale to moje skromne zdanie , poza tym niewielka różnica w cenie skłania mnie do przypuszczeń że warto wziąć metalowe – to odp. na pytanie co o tych nakładkach z linka sądzimy. Kolega toruńczyk ma też nakładkę metalową na przednim zderzaku (taką jak ja) więc może potwierdzić lub zaprzeczyć moją opinię Pozdrawiam
Jeśli nakładka ,listwa służyłaby tylko jako ozdoba to nie mam nic przeciwko ABS.
Ale nakładki o których piszemy służą też jako ochrona więc są narażone na uszkodzenia. Wiadomym jest ,że nic nie uchroni zderzaka przed dużymi uderzeniami ale już przed przytarciami to tak . Na wyroby z abs-u są nakładane powłoki chromowe i one ulegają uszkodzeniu w przeciwieństwie do blachy . W takim przypadku to nie wiem czy można i czy warto taką powłokę uzupełniać a pozostawienie jej wygląda fatalnie.
Choć to nie regułą ale miałem kiedyś nakładkę ABS,która przez zimę "skorodowała" – wystąpiły purchle na powierzchni "chromowanej" dlatego też mam uprzedzenie do takich wyrobów .
Ale nakładki o których piszemy służą też jako ochrona więc są narażone na uszkodzenia. Wiadomym jest ,że nic nie uchroni zderzaka przed dużymi uderzeniami ale już przed przytarciami to tak . Na wyroby z abs-u są nakładane powłoki chromowe i one ulegają uszkodzeniu w przeciwieństwie do blachy . W takim przypadku to nie wiem czy można i czy warto taką powłokę uzupełniać a pozostawienie jej wygląda fatalnie.
Choć to nie regułą ale miałem kiedyś nakładkę ABS,która przez zimę "skorodowała" – wystąpiły purchle na powierzchni "chromowanej" dlatego też mam uprzedzenie do takich wyrobów .
Ostatnio edytowano 7 kwi 2018, 04:23 przez toruńczyk, łącznie edytowano 1 raz
Metalowe maja jeden minus: trzeba je przykręcić w widocznych miejscach, plastikowe są na taśmę. Druga sprawa ze zderzak pracuje i taka metalowa nakładka prędzej się trwałe dokształci lub zniszczy zderzak przy mocniejszym walnięcie, plastik lepiej to zniesie. Natomiast zwykle otarcia „ładniej” zniesie metalowa.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderatorzy
Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9, Moderatorzy CX-30 / CX-50 / CX-60

