sewo napisał(a):Ostatni będą pierwszymi
Też wlałem Eneosa
Olej w skrzyni wymieniałeś? Stop techy dają rade ciekawe czy ci tarcza ich nie zje za bardzo.
Tito jak to urwał kunie?
Sewo narazie auto na podnośniku rozrzad i hamulce robione reczny tez i smarowanko sprzegla bo skrzypi mi jak stara szafa jak dusze ^^
skrzynia najpierw musi zostac zbadana dlaczego sie troche poci ( całą zime stała w garazu ani grama kropli na podlodze ) uszczelniacz do wymiany pewnie sie okaże
juz wiem ze rudą szmatą musze sie zajac zaraz po sezonie... więc chyba nici z turbieniem
ale jeszcze sie zobaczy
jesli skrzynia bedzie musiala zostac zdemontowana to wiadomo ze olej wymienie od razu
Dopisano 16 mar 2018, o 18:45:Bo_Lo napisał(a):o ile w czasie jazdy powietrze pod maską się schładza pod wpływem ''wiatru'' to już po chwili stania robi się tam piekiełko.Długo się męczyłem w BJ z mułowatością na otwartym stożku ,odgradzałem,kombinowałem,dopiero airbox dał częściową poprawę,ale jak mu podłączyłem spirorurę ze zderzaka to już było czuć wyrażnie że auto odżyło co potwierdził wynik na chamowni.Najlepiej to właśnie czuć w tak słabych silnikach gdzie różnica 5 kuni jest już odczuwalna,bo np w KLu ciężej zuważyć różnicę czy jest tam 165 czy 160.
Też myślę o tym zeby spróbować odgrodzic
z drugiej strony mysle zeby pociągnąć również tą rurke z norauto to ją masz na mysli (spirorurka?) coz tam dodatkowego powietrza mysle ze dmuchnie tym bardziej w trakcie jazdy po torze...
Dopisano 16 mar 2018, o 19:18:Maksymalnie jak to jest możliwe oddalilem stożek