Mazda 323 BG B6 '94 GLX SEDAN
Powoli do przodu...
Lotka i rozpórka już jedzie do malowania – oby poskładać wsio na Poznań
H&R czerwone obdrapane psiknięte na złoto jutro montaż
			
			
				
			
				Lotka i rozpórka już jedzie do malowania – oby poskładać wsio na Poznań
H&R czerwone obdrapane psiknięte na złoto jutro montaż
Ostatnio edytowano 22 mar 2018, 10:32 przez DARO MAZDA 323, łącznie edytowano 2 razy
					
				
			VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
		Dziś akcja i fotorelacja  wieczorem , lotka bedzie w kolorze nadwozia .'
edit 15:00 zrobione
Powoli do przodu...
Lotka i rozpórka już jedzie do malowania – oby poskładać wsio na Poznań
			
			
				
			edit 15:00 zrobione
Powoli do przodu...
Lotka i rozpórka już jedzie do malowania – oby poskładać wsio na Poznań
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
		Teraz wygląda dokładnie tak, jak powinna wyglądać po wyjściu z fabryki! Nigdy nie zrozumiem tych kóz wychodzących z fabryk, ani to nie wygląda, ani nie jedzie.
Uczyniłeś dobro w czystej postaci
			
			
		Uczyniłeś dobro w czystej postaci

 
 
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1134 (25/85)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
 323C `96 ZM-VE
 Mazda 6 GJ
Szczerze to chyba czarne/ciemny grafit lepiej usiąda do tego koloru budy  
			
			
		Na razie wszystko  zgodnie z planem 
Rozpórka przód GTR pomalowana na Ral 9006
Lakier do zderzka przedniego dobrany , elementy się malują po świetach odbiór i montaż.
			
			
				
			Rozpórka przód GTR pomalowana na Ral 9006
Lakier do zderzka przedniego dobrany , elementy się malują po świetach odbiór i montaż.
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
		B6- bardzo miło wspominam ten silnik,praktycznie ZERO awarii przez 8 lat,wkręca się na obroty jak szalony.On ma żeliwny blok jak BP?,może być wyrzeżbił z tego B6T?   
  
			
			Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
		Ten tylko turbo i turbo...
A powżnie:
Tak, blok jest żeliwny, a biorąc pod uwagę że B6 ma te same korby co BP to powinien wytrzymać dobre dmuchanie (kolega Piciu ma BF'a z B6T i na 1,5 bar śmiga). Jeśli tłoki nie spłyną to pewnie powyżej 200 kunia by B6 przeżyło
			
			
		A powżnie:
Tak, blok jest żeliwny, a biorąc pod uwagę że B6 ma te same korby co BP to powinien wytrzymać dobre dmuchanie (kolega Piciu ma BF'a z B6T i na 1,5 bar śmiga). Jeśli tłoki nie spłyną to pewnie powyżej 200 kunia by B6 przeżyło
 
- Od: 15 gru 2017, 14:06
- Posty: 150 (0/1)
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BG '93  BP+T Moc nie znana
 Opel Omega B FL (zwana też C) '01 3.2 V6 218KM
240 powiadasz...
A możesz mi podać jakie jest źródło tych informacji? Ciekawe ile sohc wytrzyma...
			
			
		A możesz mi podać jakie jest źródło tych informacji? Ciekawe ile sohc wytrzyma...
 
- Od: 15 gru 2017, 14:06
- Posty: 150 (0/1)
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BG '93  BP+T Moc nie znana
 Opel Omega B FL (zwana też C) '01 3.2 V6 218KM
U Piotra chyba taki zestaw siedzi, ale to hamowane było aby potwierdzić dokładną Moc? 
			
			
		- 
					
						
					
						Największy Ścigant
 
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
 Mazda MX-3 KL-DE '91
 Była:
 Mazda MX-3 KL-DE '93
No właśnie nie było,na zlocie się ''shamuje'' i bedzie wiadomo.Ale tutaj nie ma co hameryki odkrywać,są już miaty w PL jeżdżące na seryjnym słupku i 240hp a nawet 270 ,nie pamiętam ksywy właściciela (Mayk?AndyFat'?),ale wystarczy poszperać w ''światku'' miatowców.
			
			Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
		Podoba mi się to co piszecie 
			
			
		
 
- Od: 15 gru 2017, 14:06
- Posty: 150 (0/1)
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BG '93  BP+T Moc nie znana
 Opel Omega B FL (zwana też C) '01 3.2 V6 218KM
B6 ma cieńsze korby niż BP05 . 
B6 ( 1600 cm 3 ) tak do max 200 KM – jak zdrowy motor
BP05 ( 1800 cm 3 ) do max 290 KM – jak wsio ok i motor po rewizji .
i to wszytsko na seryjnych tłokach i korbach . Jak zakuwac to tylko BP05 mocniejszy blok i głowica i bardziej rozwojowy . Są projekty w PL na tym silniku po 260 – 280 km w zależności od turbiny.
			
			B6 ( 1600 cm 3 ) tak do max 200 KM – jak zdrowy motor
BP05 ( 1800 cm 3 ) do max 290 KM – jak wsio ok i motor po rewizji .
i to wszytsko na seryjnych tłokach i korbach . Jak zakuwac to tylko BP05 mocniejszy blok i głowica i bardziej rozwojowy . Są projekty w PL na tym silniku po 260 – 280 km w zależności od turbiny.
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
		Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości










 Od razu inaczej wygląda.
  Od razu inaczej wygląda.