bieski napisał(a):marek napisał(a):nie jest to diesel D-4D z Toyoty, więc nie grozi mu wymiana bloku z powodu korozji tulei cylindrów
No to chyba tylko na poczatku produkcji. Wymieniali bez problemu jak komuś taki silnik padł...
3 czy 4 lata to pojecie względne czy to początek produkcji. Tzn. tamta Ravka miała być już "po modyfikacjach i silnik juz bezproblemowy" Subaru też miało być już po poprawkach

Toyota wymieniała bez problemu na gwarancji, ale nie wszystkim padł silnik na gwarancji bo robili mało kilometrów. Zresztą trochę słabo jak płacisz ratę leasingową za Rav4 a przez kilka tygodni jeździsz zastępczym Aurisem 1,4

.
Fakt, że polityka toyoty skutkuje wysokimi pozycjami w rankingu. Serwisy co 15tys mają bez szemrania robić przegląd porządny i wyłapywać usterki, żeby później nie było, że na przeglądach TUV będą niesprawne żarówki czy hamulce, a jak auto ma przegląd co 30tys km to ludzie jeżdżą aż coś padnie, albo na przeglądzie rejestracyjnym wyłapią

A jak wiadomo rankingi bezawaryjności biorą się z przeglądów rejestracyjnych w Niemczech, a nie z tego, czy auto przechodzi remont w ASO co 15tys km
Dopisano N mar 25, 2018 1:35:42:Ja chyba jakoś do hybryd się nie przekonam
https://youtu.be/uJmgXdwULKM