Jakie alu proponowalibyście na ori zawieszeniu 17 czy może da się 18 włożyć?
Mazda Premacy CP FS '02 Sportive – Starry Blue Mica / -40 MTS / Enkei BA GT / 131.5KM 159NM
Powinno być ok do seryjnego zawieszenia 
Tymczasem Premacy odwiedziło swój pierwszy zlot na Torze Poznań
Grzechem było nie skorzystać z hamowni w takiej cenie, wynik bardzo fajny, trzeba popracować nad wydechem (katalizator zapewne wąskie gardło) i odzyskać parę utraconych niutonometrów. Do tego wystartowaliśmy razem z żoną w małej próbie na torze kartingowym, auto spisało się świetnie, jedyna przeszkoda w uzyskaniu lepszego czasu to seryjny fotel, gdzie na szybkim zakręcie (80+ kmh) trzymałem się kurczowo kierownicy żeby nie spaść z fotela
Więcej mediów wkrótce jak fotografowie się ogarną 
Tymczasem Premacy odwiedziło swój pierwszy zlot na Torze Poznań
Z autobusu nie zrobisz rakiety. Miast inwestować pieniądze w Premacy lepiej przeznaczyć je na zakup i budowę bezwzględnego killera, bo i tak Premacy nie da takiej przyjemności z jazdy. A o Premacy po prostu dbać i robić to co konieczne by była na chodzie.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Premacy ma być daily dające przyjemność z jazdy i już
Czasy na kartingu przyzwoite w środku stawki. Nie powiem Poznań wkręcił mnie mocno w klimat rejskarów, więc ciekawe skąd wezmę na to pieniążki, ale zaczynam odkładać 
~Grunt że cieszy oko i daje funkcjonalność. A że jedzie trochę gorzej no to już nic nie zrobimy. Lub zrobimy za mało by nazywać takie auto zabawką do upalania.
- Od: 22 lis 2017, 12:26
- Posty: 44 (2/0)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 5 II CW 2012 Sport 2.0 150KM
Fakt świetnie się prezentuję tak na granicy efektu vs używalność, nie tak jak na tych japońskich stronkach hyhyhy.
Ja preferuję offroad bagno czalendż premką to nie obniżam
Ja preferuję offroad bagno czalendż premką to nie obniżam

Żeby auto nie tylko wyglądało z zewnątrz, ale i trzymało się kupy (co przy Premacy poliftowej jest bardzo nieoczywiste) w zeszłym tygodniu auto przeszło mały remont blacharki – odbudowa kielichów przód (od zewnątrz jeszcze jakoś wyglądało, od środka była tragedia), poprawki podłogi, wyspawane mocowanie wahacza tylne prawe. Następne będą reperaturki progów i nadkoli i z grubsza będzie wszystko ogarniętę.
Szczerze mówiąc ta wieczna walka z rudą potrafi zniechęcić,u mnieco prawda ruda nie tańczy zbytnio ,ale miejsce pod/nad tylnym wózkiem już widać jest spękana konserwacja więc przypuszczam że tam chrupie.To auto jest tak kochane że bede to pewnie robił,ale na pewno jest to ostatnie auto jakie kupiłem podatne na rdzę.Choćbym miał kupić fiata,francuza czy vaga.Tyle ze premka jest tak fajna że pewnie ma u mnie dożywocie ,aż się nie złamiew pół,bo ogólnie to ciężko się przyczepić do czegokolwiek 
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Jak Premka dokończy żywota to też kupię auto mniej podatne na rdzę, daje Premce jedną szansę tzn raz zrobię co potrzeba i zobaczymy ile pożyję. U mnie też przy tylnym wózku wydawało się, że powierzchowna korozja, a wyszło, że trzeba ciąć i spawać. Także takich rzeczy bym nie odkładał, bo widzę, że w premce korozja na wierzchu oznacza, że zjadło od środka 
Wydaje mi się że 5tka jest już w miarę wolna od tego problemu,a nie ukrywam że moje kółko zainteresowań to 5tka właśnie,toyota prius2 i fiat croma FL.
Tylko ze ja bym chciał automat co w 5tce chyba nie występuje a we fiacie są traficzne.Znowu diesel fiata jest genialny,mazdy nie jest zły(za to benzyny tragedia) a prius jest najmniejszy w środku z tch trzech
Tylko ze ja bym chciał automat co w 5tce chyba nie występuje a we fiacie są traficzne.Znowu diesel fiata jest genialny,mazdy nie jest zły(za to benzyny tragedia) a prius jest najmniejszy w środku z tch trzech

Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości