Mazda 323F BA BP '96 1.8BP Turbo BeAta

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Neonixos666 » 23 mar 2018, 22:17

Przepływka zostaje?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Bo_Lo » 23 mar 2018, 22:42

Nie.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez Neonixos666 » 23 mar 2018, 22:47

boost sensor z kolektora będzie brał ciśnienie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Bo_Lo » 23 mar 2018, 23:23

Pewnie tak.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez Biniu » 24 mar 2018, 00:32

No i w końcu jakiś ciekawy temat do czytania na tym forum. A ten chciał auto sprzedawać niedawno <lol>
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 07:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez Neonixos666 » 24 mar 2018, 01:04

Biniu napisał(a):No i w końcu jakiś ciekawy temat do czytania na tym forum


zgadzam się, kiedyś było tego więcej teraz nawet swapów an KL nie ma za wiele a zakładanie turbo to już rarytas :P .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez marcinowozniako » 24 mar 2018, 01:23

Neonixos666 napisał(a):nawet swapów an KL


Nikt już nie wchodzi w taką starą technologie <czarodziej> Nie rozwojowe silniki <lol>
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Piotr_ » 24 mar 2018, 03:32

Turbo projekty się robią, ale nie każdy ma czas na prowadzenie tematu ;)
Bolo wszystko na dobrej drodze, niedługo ustawka :D
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Bo_Lo » 27 mar 2018, 14:04

Niestety ale wyszedł mały klops-rury które zamówiłem mają 64-65 mm średnicy i nijak do niczego nie pasują,nie ma już czasu ani pieniążków na odsyłanie i zamawianie innych,więc na razie zostają seryjne rury(ok 2 cale) ,ale na pelnym przelocie-wylatuje katalizator , a końcowy wpadnie ten zakupiony już turboworks 2,5 cala.
Pewnie po sezonie będzie spawany docelowy wydech 2,5cala. Teoretycznie nie powinno to obciąć więcej jak 10hp .
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez Neonixos666 » 27 mar 2018, 16:00

2,5 cala to chyba powinny być 63,5 mm?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Bo_Lo » 27 mar 2018, 16:34

No właśnie powinny,a mają 64 a na zgięciach 65 .Nie wiem dokładnie jaki tam jest problem,zobaczymy co będzie.

Dopisano 27 mar 2018 21:10:

Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez DARO MAZDA 323 » 28 mar 2018, 08:44

potwór zagadał :)
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2869 (9/63)
Skąd: Wrocław
Auto: PASSAT 2.0 TDI DSG

Postprzez Piohrun » 28 mar 2018, 12:11

A w jakie ciśnienie doładowania i moc celujesz? Masz jakiś cel czy ile wyjdzie?
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 gru 2017, 14:06
Posty: 150 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: 323F BG '93 BP+T Moc nie znana
Opel Omega B FL (zwana też C) '01 3.2 V6 218KM

Postprzez Bo_Lo » 28 mar 2018, 12:36

Co wyjdzie to wyjdzie.Ciśnienie ok 0.6-0.8b
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez DARO MAZDA 323 » 28 mar 2018, 13:22

Jak motor zdrowy w BP05 ( 1800 cm 3 ) ja przy 0.75 b miałem 195 KM 205 Nm .
Zdrowy BP do 280 KM bez problemu przyjmie.
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2869 (9/63)
Skąd: Wrocław
Auto: PASSAT 2.0 TDI DSG

Postprzez marcinowozniako » 28 mar 2018, 13:25

DARO MAZDA 323 napisał(a):205 Nm


Malutko coś tego momentu jak na turbo :D W V6 w N/A jest więcej <faja>
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Piotr_ » 28 mar 2018, 13:54

Ja w 1.6 mam ok 240 KM przy 1.1 bara a znoszą 300 bez problemu :D BP powinien ponad 300 wytrzymać :P
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Bo_Lo » 28 mar 2018, 14:05

DARO MAZDA 323 napisał(a):Jak motor zdrowy w BP05 ( 1800 cm 3 ) ja przy 0.75 b miałem 195 KM 205 Nm .
Ale bazowo miałeś 128 ,czyli u mnie powinno wyjśćok 180 przy takim doładowaniu.Chociaż w Poznaniu jest niby koleś co w wersji 128 na tej turbince co ja mam przy 0.3b ma 175 hp (ale nie wiem na ile to prawda).
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez DARO MAZDA 323 » 28 mar 2018, 14:30

A co to za doładowanie 0,3 b :) – śmiech na sali . Michael ( Michał z Opola ) w Mx 3 miał BP 05 i 1,1 bara 230 KM . Obecnie silnik jest zakuty , mocniejsze wtryski i większe turbo – skromnie licze na + 350 KM

Tak bazowo 128 KM , ale ile z tych koni po 25 latach zostało ?
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2869 (9/63)
Skąd: Wrocław
Auto: PASSAT 2.0 TDI DSG

Postprzez piwo » 29 mar 2018, 10:30

Skończą przed świętami?
ja przy 0.75 b miałem 195 KM 205 Nm .

EBC skręciłes tak moment przy 3000-3500 obrotów? Zazwyczaj przy takiej mocy a raczej boście liniowym 1,1bar na turbo jest koło 300nm przy 3000-3500.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy