Na coś trzeba było zamienić. Szukałem 2-3 letniego volvo, mercedes A klasy itp (sabem na co dzień jeździła żona ) Wszędzie trąbili o wyprzedażach 2017 roku. Z nudów pochodziłem po wszelakich salonach.
Zaważyło (japoniec, mam nadzieje mało awaryjny, sporo systemów, niezłe wyposażenie no i najmocniejszy silnik z tego pułapu cenowego) W zeszłym roku już się oglądałem za civik IX generacji.
Kolejny raz się przekonałem, że samochód musi być fajny, ale sprzedawca również może zachęcić lub wręcz przeciwnie. Odwiedziłem salon w Lublinie. Jazda próbna trwała 10 minut, łącznie z odmrażaniem samochodu. Porażka. wsiadłem w Audi i do stolycy
Poważna rozmowa ze sprzedawcą. W lublinie zero upustu(raptem od biedy może zimówki dołoży)
W warszawie to samo plus 2800 złotych mniej (brak dopłaty do lakieru perła) Tak więc kredytówka w dłoń, przedpłata i po sprawie. Kilka zdjęć z salonu, odbieram za tydzień.
HONDA CIVIK X Produkcja grudzień 2017 sedan(wyszedł dopiero w listopadzie 2017)
Pierwsze rejestracja dopiero będzie w 2018 roku
Silnik 1.5 i-VTEC t
184/6500
240/1900-5000
Przebieg, chyba 6 km
Wyposażenie seryjne,wersja comfort :
6 biegowy manual
16 cali alufelgi
chyba 7 poduszek
BA – System wspomagania hamowania w sytuacjach
awaryjnych (do 70 sam hamuje przed przeszkodą)
LKAS – System utrzymywania na pasie ruchu
RDM – System zapobiegania zjeżdżaniu z pasa ruchu (fajnie choć stanowczo sam kręci kierą)
TSR – System rozpoznawania znaków drogowych
Klimatyzacja automatyczna
Automatyczne światła z czujnikiem zmroku, łącznie z długimi
Elektrycznie regulowane szyby przednie i tylne
Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
zewnętrzne
Podgrzewane przednie fotele
ACC – Tempomat adaptacyjny (w pakiecie z CMBS) działa super
Sterowanie radiem z kierownicy
Bezprzewodowy system obsługi telefonu Bluetooth® (HFT)
System automatycznych świateł drogowych
Tyle z pamięci. Kilka zdjęć prosto z salonu
Modyfikacje:
brak
Plany:
16 cali zostają z zimówkami, nowe 17 na lato