Mazda Xedos 9 TA KL 2000 MT
Czas dokonać coming out i przestać być tylko czytaczem
A oto ona:
– Pierwsza rejestracja: 2000r,
– Kolor: Twilight Blue Mica,
– Silnik: 2,5 V6 24V DOHC,
– Manualna skrzynia biegów,
– Przebieg w momencie kupna: 224 000km
Wyposażenie:
– opcja Exclusive (wszystkomająca ), plus:
– powiększony zbiornik płynu spryskiwaczy,
– podgrzewane dysze spryskiwaczy,
– czujniki parkowania,
– zmieniarka CD,
– ogrzewanie postojowe Eberspacher Hydronic, sterowane radiowo.
Coś tam dłubię, bo lubię, a nie dlatego, że muszę (wszystko, na razie, działa )
Co już zrobione/zmienione:
– przednie reflektory z millenii, po regeneracji,
– "żarówki" led, mijania i długie,
– wymienione maty grzewcze w siedzeniach na grzejące... bardziej,
– kierownica z "szóstki" ze sterowaniem radiem,
– środkowa konsola i podłokietnik z polifta,
– głośniki wysokotonowe z polifta
A oto ona:
– Pierwsza rejestracja: 2000r,
– Kolor: Twilight Blue Mica,
– Silnik: 2,5 V6 24V DOHC,
– Manualna skrzynia biegów,
– Przebieg w momencie kupna: 224 000km
Wyposażenie:
– opcja Exclusive (wszystkomająca ), plus:
– powiększony zbiornik płynu spryskiwaczy,
– podgrzewane dysze spryskiwaczy,
– czujniki parkowania,
– zmieniarka CD,
– ogrzewanie postojowe Eberspacher Hydronic, sterowane radiowo.
Coś tam dłubię, bo lubię, a nie dlatego, że muszę (wszystko, na razie, działa )
Co już zrobione/zmienione:
– przednie reflektory z millenii, po regeneracji,
– "żarówki" led, mijania i długie,
– wymienione maty grzewcze w siedzeniach na grzejące... bardziej,
– kierownica z "szóstki" ze sterowaniem radiem,
– środkowa konsola i podłokietnik z polifta,
– głośniki wysokotonowe z polifta
Ostatnio edytowano 20 lip 2018, 01:04 przez fotom, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 10 lut 2016, 18:22
- Posty: 16
- Skąd: KRA
- Auto: Mazda Xedos 9 | 2.5 | 2000r
Dzienks, pany
Na zdjęciu skóry jeszcze przed czyszczeniem, teraz wyglądają lepiej . Środek trochę się będzie zmieniał (hybryda przedlift/polift).
Amelinium na lato w fazie poszukiwań, problem, że ja wybredny jestem. Nic mi się nie podoba. A jeśli już, to za milion cebulionów 17'' minimum.
Na zdjęciu skóry jeszcze przed czyszczeniem, teraz wyglądają lepiej . Środek trochę się będzie zmieniał (hybryda przedlift/polift).
Amelinium na lato w fazie poszukiwań, problem, że ja wybredny jestem. Nic mi się nie podoba. A jeśli już, to za milion cebulionów 17'' minimum.
- Od: 10 lut 2016, 18:22
- Posty: 16
- Skąd: KRA
- Auto: Mazda Xedos 9 | 2.5 | 2000r
Z lampami trochę roboty było.
Polerka, rozklejanie, czyszczenie w środku:
Odbłyśniki metalizowane próżniowo:
Soczewki przełożone z wersji ECE, bo hamerykańskie DOTy świecą marnie. Dodatkowo poprawione ogniskowanie i teraz cut-off, jak żyleta:
No taki jest plan. Tylko, że nie ma czym glebić. Na H&R za 1200pln wąż mi się w kieszeni odzywa
Polerka, rozklejanie, czyszczenie w środku:
Odbłyśniki metalizowane próżniowo:
Soczewki przełożone z wersji ECE, bo hamerykańskie DOTy świecą marnie. Dodatkowo poprawione ogniskowanie i teraz cut-off, jak żyleta:
tylko lekka gleba, dobre koło
No taki jest plan. Tylko, że nie ma czym glebić. Na H&R za 1200pln wąż mi się w kieszeni odzywa
- Od: 10 lut 2016, 18:22
- Posty: 16
- Skąd: KRA
- Auto: Mazda Xedos 9 | 2.5 | 2000r
Piekne auto. W reszcie sie pochwaliles. Hybryda wewnatrz sie juz robi?
Co do sprezyn to mozna zrobic ze starych. Koszt nie duzy ale efekt jest Ok
Co do sprezyn to mozna zrobic ze starych. Koszt nie duzy ale efekt jest Ok
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Sprezyny ja robilem u nich i poki co jestem zadowolony. Nie skracaja ale obnizaja i hartuja plus malowanie
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Bardzo ładne x9, dobór felgi nie zawsze w tym aucie jest oczywisty
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Ładny samochodzik obłędnie się prezentuje co do rocznika 2000 strzelam ze jest po 98 a rejestracja 2000 bo masz starą popielniczkę jak prezentuje się od dołu zaglądałeś tam już co do obniżania też miałem dylemat ze 1200 za hr to przesada dlatego znalazłem firmę która robiła mi i jedrzejowi na zamówienie sprężyny ale wstrzymaj się jak coś bo mi chodzi po głowie inne zawieszenie do mojej to może będę miał cały komplet do sprzedania więcej nie zdradzę środek planujesz robić w stylu podłokietnik i tunel środkowy od polifta razem z ramką czy zostawiasz stara ?
DR2K napisał(a):obłędnie się prezentuje
Grazie mille
DR2K napisał(a):co do rocznika 2000
Sprawdziłem wg VINu – październik 1999.
DR2K napisał(a):jak prezentuje się od dołu zaglądałeś tam już
Ja tam damom pod kiecki nie zaglądam
DR2K napisał(a):podłokietnik i tunel środkowy od polifta razem z ramką
Beny już zdradził
DR2K napisał(a):może będę miał cały komplet do sprzedania
Bierę
- Od: 10 lut 2016, 18:22
- Posty: 16
- Skąd: KRA
- Auto: Mazda Xedos 9 | 2.5 | 2000r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości