Mazda MX-6 GE KL-DE '91
OK a powiedz mi hamowane to było? Jakieś Media z przyspieszenia masz czy coś? Moc szacunkowo jaką to ma?
Wałki kl31 czy kl01?
Wałki kl31 czy kl01?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
A odczucia z jazdy po zmianie kolektora? NO i jakieś media by się przydały po takich modach Bardzo jestem ciekaw jak to się zbiera i na oko będę wstanie ocenić jaką to ma moc. Skrzynie masz z seryjną z mx6 KL czy k8?
Sterowane to jest jakim ECU? Czy to jest Stand Alone? Dodatkowo głowice kl31 czy kl01?
Sterowane to jest jakim ECU? Czy to jest Stand Alone? Dodatkowo głowice kl31 czy kl01?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Odczucia są pewnie dość subiektywne, ale wydaje mi się, że góra jest fajna, dół też, ale góra jest dobra. A głowice są kl-01, co ciekawe na jakimś forum ze Stanów wyczytałem, że 01 mają lepsze przepływy niż 31. Ciekawe, czy to prawda. Media będą jak się dostroi i zmieni opony, puki co to udało się uzyskać jakieś 6,8s do 100.
- Od: 26 cze 2010, 13:58
- Posty: 50
- Skąd: Koszalin
- Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo
Lepsze przepływy? Szczerze wątpie, w internecie dużo jest syfu więc wiesz. Chociaż fakt faktem lepiej portingować głowice kl01 niż pchać się w pękające talerzyki w głowicach kl31. Mówię krótkie video z przyspieszenia na poszczególnych biegach i będę wstanie CI powiedzieć jak się to odpycha, bo dużo zrobione customowo i powinno być sporo sporo lepiej niż seria, ciekawi mnie jak bardzo. Czas do setki nie zachwyca ale nadal nie odpowiedziałeś na dwa pytania
Czym to jest dokładne sterowane oraz jaka skrzynia biegów
Czym to jest dokładne sterowane oraz jaka skrzynia biegów
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
6.8 do s auta tych rozmiarów na nie wystrojonym aucie to bardzo dobry wynik. Skrzynia zapewne KL. Jeszcze kwestia wielkości i masy kół. Jakby ktoś się jaral samym przyspieszaniem do 100 to można tu jeszcze sporo poprawić.
Hary a skąd pomysł na taki kolektor? Z hamerykanskich stron? Bardzo mnie ciekawi jak przebiega krzywa momentu.
Przeplywka rozumiem wywalona strojone jest na podstawie wychylenia przepustnicy?
Odcinka na ile?
Na jakim paliwku jeździ po takim doprezeniu. 1mm w KL dość mocno podnosi stopień sprężania.
Mam nadzieję, że będziesz dalej relacjonował postępy
Hary a skąd pomysł na taki kolektor? Z hamerykanskich stron? Bardzo mnie ciekawi jak przebiega krzywa momentu.
Przeplywka rozumiem wywalona strojone jest na podstawie wychylenia przepustnicy?
Odcinka na ile?
Na jakim paliwku jeździ po takim doprezeniu. 1mm w KL dość mocno podnosi stopień sprężania.
Mam nadzieję, że będziesz dalej relacjonował postępy
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Biniu napisał(a):auta tych rozmiarów
Jakich rozmiarów? Mx6 jest cięższa od mx3 o jakieś, hmm 20kg? Wiem bo porównywałem, co prawda waga z dowodu ale w przypadku mx3 ta waga się zgadzała.
Czas do setki nie jest świetny ale nie jest taki zły jeżeli nie było jakieś większej spiny o to, czas na ćwiartkę w sumie powiedziałby wiecej o mocy tego auta.
Niestety skrzynia KL to największy mół tego zestawu więc tutaj proponowałbym wymienić na te z k8 i już będzie sporo szybciej.
Oczywiście niezmiernie mnie ciekawią kreski tego auta na hamowni bo chyba jeszcze czegoś takiego tutaj na forum nie było.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
To tak na ten moment, to jak już wcześniej pisałem po części:
-słupek doprężony tłokami i planowaniem głowic
-skrzynia kl
-kolektor zrobiony tak naprawdę "na pałę"
-przepustnica 80mm
-Stand Alone Easy Ecu 3+
-nowa wiązka
-paliwo 95, docelowo 98
-koła 215/40/17
-słupek doprężony tłokami i planowaniem głowic
-skrzynia kl
-kolektor zrobiony tak naprawdę "na pałę"
-przepustnica 80mm
-Stand Alone Easy Ecu 3+
-nowa wiązka
-paliwo 95, docelowo 98
-koła 215/40/17
- Od: 26 cze 2010, 13:58
- Posty: 50
- Skąd: Koszalin
- Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo
A co skłoniło Ciebie do zmiany turbo na N/A? Ciekawe ciekawe ile to wypluje na hamowni jak tylko będzie pomiar to wrzucaj tutaj wykres
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Do zmiany na N/A skłoniło mnie uszkodzenie silnika i nie chciało mi się wtedy więcej grzebać i jak zwykle wyszło co innego. Z drugiej strony jestem ciekaw jak by ten silnik zachowywał się w aucie seryjnym, z seryjną wiązką, zasilaniem kolektorami, było by najbardziej wiadomo.
- Od: 26 cze 2010, 13:58
- Posty: 50
- Skąd: Koszalin
- Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo
Przejście z turbo na N/A nie ujmuje ciekawości temu przedsięwzięciu
Fajnie ze dzialasz w tym kierunku, kibicujemy i sledzimy
Aj, wielka szkoda bo plany były grube i nietypowe. SKąd ta decyzja?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
a tak się ciekawie zapowiadało, jeszcze trochę i marcinowozniako będzie ostatnim co dłubie coś przy KL
Auto sprzedało się, jest jakieś info o forumowiczu?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości