Subaru Impreza GT@STI MY00
Piwo – mając jakiś luz na łożysku, tarcza rozchyla klocek w zacisku. Powstaje szpara pomiędzy tarczą a klockiem i przy pierwszym naciśnięciu pedał wchodzi głębiej.
Ravo – bo problem ten dotyczy tylko aut z "dużą tarczą" tak jak w moim przypadku (330mm). Kilka osób już miało taki problem, nowe oryginalne piasty trzeba albo przerabiać na SBD. Jeśli występuje coś takiego (pedał "na dwa razy" po zakrętach) na OEM 294mm tzn, że łożyska są już bardzo kiepskie, ale wtedy wymiana samego łożyska wystarcza.
Ravo – bo problem ten dotyczy tylko aut z "dużą tarczą" tak jak w moim przypadku (330mm). Kilka osób już miało taki problem, nowe oryginalne piasty trzeba albo przerabiać na SBD. Jeśli występuje coś takiego (pedał "na dwa razy" po zakrętach) na OEM 294mm tzn, że łożyska są już bardzo kiepskie, ale wtedy wymiana samego łożyska wystarcza.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
jak patrze na to zdjecie to kumam porblem juz

jednym slowem zacisk mocowany jest do piasty a tarcza hamulcowa juz jest za lozyskiem. wiec faktycznie moze tak byc.
dzialaj w takim razie z wymiana bo nie ma co sie zastanawic tutaj.
jednym slowem zacisk mocowany jest do piasty a tarcza hamulcowa juz jest za lozyskiem. wiec faktycznie moze tak byc.
dzialaj w takim razie z wymiana bo nie ma co sie zastanawic tutaj.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Tarcz jest mocowana do piasty, Piwo
stad luz na łożysku powoduje odchylenie tarczy pod obciążeniem czytaj w zakrętach i wtedy następuje cofnięcie się tloczka w zacisku które jest przykrecone do jarzma. Jarzma jest na stałe przykrecone do ZWROTNICY 
Ten luz jest zawsze czy tylko przy zmęczonych łożyskach? Wymiana na jakieś z górnej półki to eliminuje?
Przy zmęczonych łożyskach i dużej tarczy.Czasem okazuje się że nowe łożysko już nie pomoże bo gniazdo łożyska jest już wyjechanie.Subaru jest trochę jak alfa,albo demokracja-walczysz z problemami nieznanymi innym markom xd
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
zobacz Mariusz. nie ty jedyny :
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 44070&st=0
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 44070&st=0
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Hmmm, no niestety...
Moja sprawa to już tylko próba ściągnięcia kasy od 2 gości – mataczy z tego warsztatu. Ogólnie w zakresie usługi mechanicznej wykiwali 6 osób. Albo popsuli coś przy naprawie, albo powyciągali graty z silnika wkładając inne/gorsze/uszkodzone. Sprawa rozwojowa, ale niestety na moim koncie nadal brak jakiegokolwiek przelewu z tej sprawy.
Moja sprawa to już tylko próba ściągnięcia kasy od 2 gości – mataczy z tego warsztatu. Ogólnie w zakresie usługi mechanicznej wykiwali 6 osób. Albo popsuli coś przy naprawie, albo powyciągali graty z silnika wkładając inne/gorsze/uszkodzone. Sprawa rozwojowa, ale niestety na moim koncie nadal brak jakiegokolwiek przelewu z tej sprawy.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Auto w sobotę przeszło ponowne strojenie (poprawę). Jest lepiej, ale niestety tuner który składał motor i zarazem dłubał program nie ma już więcej pomysłów. Ciągle namawia mnie na EMU... 2 auta o identycznym setupie mechanicznym robili na tym i po 310-330 wychodzi.
Jako, że motor po kapitalnym remoncie, sam nie mogę nawet się pobawić w analizę problemu, aby mieć gwarancję na poskładanie motoru. Będę udawał się myślę w połowie roku do Maptek`a (Piotrek Kociałkowski) na strojenie – oni mówią że Eculabs jest bardzo ok i że ogarniają. Cena niestety też jest zaporowa, ale uchodzą za najlepszych w kraju od Subaru.
Wcześniej było 239KM, teraz
hamownia mówi, że jest coś lepiej, ale nadal to nie to. Pewnie koło 260 będzie.
Niestety wczoraj też poddał się dyfer, szukam zamiennika, jest jeszcze trochę czasu do 8 kwietnia. A jeszcze łożyska do wymiany w kołach zostały.
Jako, że motor po kapitalnym remoncie, sam nie mogę nawet się pobawić w analizę problemu, aby mieć gwarancję na poskładanie motoru. Będę udawał się myślę w połowie roku do Maptek`a (Piotrek Kociałkowski) na strojenie – oni mówią że Eculabs jest bardzo ok i że ogarniają. Cena niestety też jest zaporowa, ale uchodzą za najlepszych w kraju od Subaru.
Wcześniej było 239KM, teraz

Niestety wczoraj też poddał się dyfer, szukam zamiennika, jest jeszcze trochę czasu do 8 kwietnia. A jeszcze łożyska do wymiany w kołach zostały.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Powodzenia w zmaganiach z autem.
Obyś się wyrobił i nie musiał znowu szóstką jechać, choć w klasie diesel miałbyś mniej konkurentów
Obyś się wyrobił i nie musiał znowu szóstką jechać, choć w klasie diesel miałbyś mniej konkurentów
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3198 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Zapytam w gc8 o dyfer
sewo napisał(a):Mariusz ogólnie ty to masz pecha. A jak sprawa sądowa?
Sprawa już dawno wygrana, od dłuższego czasu podejmowane są próby ściągania długu, na razie bez rezultatu...
Piotr_ napisał(a):sprzedaj, kup miatę, zaturb, ciesz się autem
Już niedługo pojawi się ogłoszenie w dziale sprzedam

Ale miata nie dla mnie
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Nie no – z tą sprzedażą to był 1-szo kwietniowy fake
Na Poznań będzie niestety stary dyfer, bo nie ma obecnie w sprzedaży nigdzie odpowiedniego a zregenerować nie zdążę. Wraz ze spuszczonym olejem wyleciały opiłki metalu, dyfer zostanie jedynie wyczyszczony i zalany nowym olejem 75w140.
Na Poznań będzie niestety stary dyfer, bo nie ma obecnie w sprzedaży nigdzie odpowiedniego a zregenerować nie zdążę. Wraz ze spuszczonym olejem wyleciały opiłki metalu, dyfer zostanie jedynie wyczyszczony i zalany nowym olejem 75w140.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
MariuS napisał(a):zregenerować nie zdążę.
z tego co pamiętam to nikt tego nie ogarnia,nawet ASO poległo.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości