Mazda 626 GF '00 2.5 v6 zezłomowana do zamknięcia
Cześć. Na imię mam Mateusz. Trochę sam grzebię w przy samochodach. Przedstawiam Wam swoją pierwszą mazdę, lecz nie pierwsze japońskie auto, miałem w 2010r nissana primerę p10.
Historia zakupu:
Auto kupiłem w niedzielę 30.04.17. Rano jak co tydzień pojechałem na giełdę samochodową w Białymstoku w poszukiwaniu części do swojego mercedesa.
Wychodząc zauważyłem nietypową Mazdę 626 w wersji USA, podszedłem, obejrzałem pobieżnie, pogadałem z właścicielem, przejechałem się i już wiedziałem, że będzie
moja. Wróciłem do domu po pieniądze i po godzinie 12 mazda stała już pod moim domem. Jestem 3 właścicielem w Polsce, pierwszy właściciel sprowadził ją w 2008r. z
USA na mienie przesiedleńcze.
Auto:
Mazda 626 GF USA
Rocznik: 2000
Silnik: 2.5v6 klg4 170km + LPG
Przebieg: 196000mil
Wyposażenie standardowe:
– ABS;
– automatyczna 4-biegowa skrzynia
– 4 el. szyby;
– elektryczne i podgrzewane lusterka;
– wspomaganie kierownicy;
– klimatyzacja manualna
– centralny zamek z kluczyka;
– szyberdach elektryczny
– skórzana tapicerka
– elektryczny fotel kierowcy
– alufelgi 16'' Mazdy z oponami zimowymi.
– radio oryginalne bose na cd i kasety
-tempomat
Zrobione:
– łączniki stabilizator + gumy tył
– uszczelki pokryw zaworów + czyszczenie przepustnicy
– jeden wahacz poprzeczny tył
– świece zapłonowe + przewody
– amortyzatory przód+poduszki
– łączniki stabilizatora przód
Co w planach:
– zmiana żarówek w lampkach wewnątrz auta na led-zrobione
– felgi z oponami 17''–zrobione
– przejrzeć układ hamulcowy-zrobione
– wspawać nowe plecionki-zrobione
– drobne zaprawki lakiernicze
– zmiana radia(ori usa ma tylko nieparzyste stacje)–zrobione
– filtry + oleje-zrobione
– jak się uda to sprężyny obniżające-zrobione
– polerka lamp przednich
– obszycie kierownicy i naprawa fotela kierowcy
– kolektor 6-2-1 z nierdzewki i lepszy wydech
– zmiana prawej lampy tył-zrobione
– naprawa tempomatu –zrobione
Historia zakupu:
Auto kupiłem w niedzielę 30.04.17. Rano jak co tydzień pojechałem na giełdę samochodową w Białymstoku w poszukiwaniu części do swojego mercedesa.
Wychodząc zauważyłem nietypową Mazdę 626 w wersji USA, podszedłem, obejrzałem pobieżnie, pogadałem z właścicielem, przejechałem się i już wiedziałem, że będzie
moja. Wróciłem do domu po pieniądze i po godzinie 12 mazda stała już pod moim domem. Jestem 3 właścicielem w Polsce, pierwszy właściciel sprowadził ją w 2008r. z
USA na mienie przesiedleńcze.
Auto:
Mazda 626 GF USA
Rocznik: 2000
Silnik: 2.5v6 klg4 170km + LPG
Przebieg: 196000mil
Wyposażenie standardowe:
– ABS;
– automatyczna 4-biegowa skrzynia
– 4 el. szyby;
– elektryczne i podgrzewane lusterka;
– wspomaganie kierownicy;
– klimatyzacja manualna
– centralny zamek z kluczyka;
– szyberdach elektryczny
– skórzana tapicerka
– elektryczny fotel kierowcy
– alufelgi 16'' Mazdy z oponami zimowymi.
– radio oryginalne bose na cd i kasety
-tempomat
Zrobione:
– łączniki stabilizator + gumy tył
– uszczelki pokryw zaworów + czyszczenie przepustnicy
– jeden wahacz poprzeczny tył
– świece zapłonowe + przewody
– amortyzatory przód+poduszki
– łączniki stabilizatora przód
Co w planach:
– zmiana żarówek w lampkach wewnątrz auta na led-zrobione
– felgi z oponami 17''–zrobione
– przejrzeć układ hamulcowy-zrobione
– wspawać nowe plecionki-zrobione
– drobne zaprawki lakiernicze
– zmiana radia(ori usa ma tylko nieparzyste stacje)–zrobione
– filtry + oleje-zrobione
– jak się uda to sprężyny obniżające-zrobione
– polerka lamp przednich
– obszycie kierownicy i naprawa fotela kierowcy
– kolektor 6-2-1 z nierdzewki i lepszy wydech
– zmiana prawej lampy tył-zrobione
– naprawa tempomatu –zrobione
Ostatnio edytowano 23 paź 2018, 10:45 przez ace-mati, łącznie edytowano 11 razy
- Od: 30 kwi 2017, 19:35
- Posty: 70
- Skąd: Czarna Białostocka
- Auto: Mada 626 GF USA 2.5v6
Witamy w dziale Nasze Mazdy Fajna rzadka sztuka w tej wersji, ale prosiłbym dodać zdjęcia na serwer MS (opis jak to zrobić w poradniku viewtopic.php?f=321&t=177089), z fotosika lubią poznikać nagle i niespodziewanie
A potem nie ma co ogladac
Ostatnio znalazlem jakiekolwiek info o 626 gf z silnikiem wiekszym i mocniejszym niz 2.0FS(do kupienia w EU), chetnie bym takie serducho znalazl u siebie.
Dbaj o bryczke bo poza eksploatacją i samochod bezawaryjny
Jak z rdzą w wersjach USA ? Automat działa jakoś znośnie? Duzo wachy wciąga ?
Ostatnio znalazlem jakiekolwiek info o 626 gf z silnikiem wiekszym i mocniejszym niz 2.0FS(do kupienia w EU), chetnie bym takie serducho znalazl u siebie.
Dbaj o bryczke bo poza eksploatacją i samochod bezawaryjny
Jak z rdzą w wersjach USA ? Automat działa jakoś znośnie? Duzo wachy wciąga ?
- Od: 27 mar 2016, 09:43
- Posty: 213 (0/5)
- Skąd: KN/DW
- Auto: Mazda 626 2.0 115 1998 GW
dansomi napisał(a):Jak z rdzą w wersjach USA ? Automat działa jakoś znośnie? Duzo wachy wciąga ?
Rdza, na razie nie atakuje podłużnice, podłoga zdrowe, z moich oględzin wynika, że miała malowane drzwi pasażera z przodu(trochę różni się odcień lakieru), wymieniane reperaturki tylnych nadkoli i wymienione poszyci progów. Wiadomo auto ma swoje lata i jakąś tam przeszłość...
Automat działa zaskakująco dobrze, płynnie zmienia biegi i kick-down działa prawidłowo. Co do spalania to na razie zrobiłem ok 2000km i wyszło średnio 13l lpg/100km
- Od: 30 kwi 2017, 19:35
- Posty: 70
- Skąd: Czarna Białostocka
- Auto: Mada 626 GF USA 2.5v6
Trochę zaniedbałem temat Madzia śmiga bardzo dobrze, czasem ma jakieś drobne fochy , ale wiadomo ma swoje lata ... Aktualny przebieg to 206k mil. Po za wymianami filtrów i płynów eksploatacyjnych, zdechła pompka paliwa, przerobiłem trochę instalację gazową. Mazda dostała nowe wtryski lpgtech dragon i nowy reduktor kme gold, teraz śmiga sporo lepiej... Wymieniłem też jeden sworzeń wahacza(pasuje z 626 ge). Założyłem radio 2din z dvd w miejsce oryginalnego(przeszkadzały nieparzyste fale radiowe).
Zrobiłem też trochę zakupów na najbliższy czas:
-Zaciski na przód od Mazdy 6 GH pod tarcze 299mm
-Tarcze klocki przód
-Tarcze klocki tył 280mm
-Felgi 17'' 8j szerokości na lato repliki, ale nowe w bardzo okazyjnej cenie...
Co do planów na najbliższy czas:
-Założyć hamulce przód i tył.
-Do wymiany mam jedną poduszkę amortyzatora z przodu.
Aktualne zdjęcia auta dodam jak się trochę poprawi pogoda...
Zrobiłem też trochę zakupów na najbliższy czas:
-Zaciski na przód od Mazdy 6 GH pod tarcze 299mm
-Tarcze klocki przód
-Tarcze klocki tył 280mm
-Felgi 17'' 8j szerokości na lato repliki, ale nowe w bardzo okazyjnej cenie...
Co do planów na najbliższy czas:
-Założyć hamulce przód i tył.
-Do wymiany mam jedną poduszkę amortyzatora z przodu.
Aktualne zdjęcia auta dodam jak się trochę poprawi pogoda...
- Od: 30 kwi 2017, 19:35
- Posty: 70
- Skąd: Czarna Białostocka
- Auto: Mada 626 GF USA 2.5v6
a na zime jaki rozmiar ? Bo 15" chyba ci juz nie wejdzie na te tarcze :/ U siebie mam wtryski AC W03 pojedynczo i jest spoko, ogarniają nawet volvo w turbo(230km) także warte polecenia
- Od: 27 mar 2016, 09:43
- Posty: 213 (0/5)
- Skąd: KN/DW
- Auto: Mazda 626 2.0 115 1998 GW
Na zimę mam 16. Co do wtryskiwaczy LPG to mam elektronikę lpgtecha, dlatego zdecydowałem się na ich produkt.
- Od: 30 kwi 2017, 19:35
- Posty: 70
- Skąd: Czarna Białostocka
- Auto: Mada 626 GF USA 2.5v6
A kiedy planujesz porządki pod maską? :p
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1835 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Porządki pod maską już zrobione. Między innymi dlatego przerabiałem instalację LPG. Zdjęcie z pierwszego posta jest świeżo po zakupie auta...
- Od: 30 kwi 2017, 19:35
- Posty: 70
- Skąd: Czarna Białostocka
- Auto: Mada 626 GF USA 2.5v6
Dawaj tu więcej fot i chwal się! Tu za moto-ekshibicjonizm nikt nie ruga
Kurczę, ten hamerykański model GF z X9 można pomylić! Tak na pierwsze zerknięcie
Kurczę, ten hamerykański model GF z X9 można pomylić! Tak na pierwsze zerknięcie
- Od: 30 kwi 2017, 19:35
- Posty: 70
- Skąd: Czarna Białostocka
- Auto: Mada 626 GF USA 2.5v6
wygląda nieźle, pewnie jeszcze lepiej hamuje ? Tarcze mikody czy jakiś inny wynalazek ?
- Od: 27 mar 2016, 09:43
- Posty: 213 (0/5)
- Skąd: KN/DW
- Auto: Mazda 626 2.0 115 1998 GW
Hamuje lepiej niż było, lepiej też wypełnia felgę... Co do tarcz to są marki kager, kupiłem je podczas likwidacji sklepu w bardzo, bardzo przyzwoitej cenie...
- Od: 30 kwi 2017, 19:35
- Posty: 70
- Skąd: Czarna Białostocka
- Auto: Mada 626 GF USA 2.5v6
Z czego tarczunek? Ja się przymierzam z Xedosem do tarcz i zacisków z M6.
Tarcze i zaciski ma z mazdy gh. Jakbyś chcial mam mpsy na sell. A 626 bardzo ladna fajne mody cieszy mnie to ze jeszcze ktos modzi te autka.
Takie to nie pod felgi 15" no i serwo by trzeba było zmienić. Tamte są p&p bez serwa.
Ale może komuś innemu będą jak trafił
Ale może komuś innemu będą jak trafił
Tak jak kolega wyżej napisał tarcze i klocki z Mazdy 6 GH, z tym, że one też nie wejdą na 15"
- Od: 30 kwi 2017, 19:35
- Posty: 70
- Skąd: Czarna Białostocka
- Auto: Mada 626 GF USA 2.5v6
Racja! GH i niektóre GG wielgachne (299 mm). Ale nie we wszystkich odmianach GH! Z innych modeli M6 mniejsze (273 – 285 mm). Tu znalazłem jak modzili ale nie podane z jakiego M6 zaciski i tarcze: viewtopic.php?f=102&t=55133&start=40
Trzeba będzie tego pilnować!
Trzeba będzie tego pilnować!
Dziś korzystając z wolnej chwili wymieniłem przednie amortyzatory na kayaba prenium i górne poduszki amortyzatora z łożyskami firmy monroe. Naprawiłem też tempomat, okazało się, że wiązka była uszkodzona...
Co ciekawe moja mazda wg. rocznika i vinu jest GF, a amortyzatory i poduszki podchodzą od GE...
Co ciekawe moja mazda wg. rocznika i vinu jest GF, a amortyzatory i poduszki podchodzą od GE...
- Od: 30 kwi 2017, 19:35
- Posty: 70
- Skąd: Czarna Białostocka
- Auto: Mada 626 GF USA 2.5v6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości