Zakup używanego auta – Mazda6 GH (2007 – 2012)
troche krótko ktos nim jezdzil i sprzedaje najprwdopodobniej ze strata.. dziwe aczkolwiek mozliwe. angol to nie problem, najwazniejsz zeby nie byl spawany po mega dzwonie. bierz vin i pisz do forumowego marianka.
Ku przestrodze
I szukaj człowieku samochodu w Polsce od handlarzy jak można trafić na takie coś po "naprawie".
Ja nie rozumiem jak można czymś takim w ogóle handlować i spać spokojnie w nocy.
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-6-0 ... 129178a840
Ja nie rozumiem jak można czymś takim w ogóle handlować i spać spokojnie w nocy.

Nie bawili się z nią i otworzyli jak sardynki a niby tylko przodem walnięta
Tak to straż tylko nie wiem dlaczego, może obrażenia były na tyle duże że nie mogli wyciągnąć go przez drzwi. W sumie to większe szkody w aucie wyrządzili strażacy niż sama kolizja ale niestety tak jest czasem jak straż gasi pożar w mieszkaniu to leją tyle wody że mieszkania nie tknięte przez pożar nadają się do remontu bo są kompletnie zalane.
Neonixos666 napisał(a):może obrażenia były na tyle duże że nie mogli wyciągnąć go przez drzwi.
Nie, to nie możliwe. Kabina jest nienaruszona, drzwi otwierają się, pedały i podłoga też nie cofneły się. Jedyne co możliwe to uraz kręgosłupa ale to kołnierz ortopedyczny i normalnie wyciąganie bokiem przez drzwi – to opinia kogoś z rodziny, strażaka, dowódcy oddziału, który najeździł się bardzo dużo do wypadków.
Jedyny możliwy powód to nadgorliwość niemieckich (?) strażaków – lub procedury że tną dach zawsze bo tak i już.
- Od: 16 wrz 2011, 00:45
- Posty: 181 (1/2)
- Skąd: Tarnów okolice
- Auto: Sprzedam opony: viewtopic.php?f=5&t=190412
Mazda 626 GF 1999r,
Exclusive
2.0 FS 136KM + LPG.
Względną gwarancję dają na przykład oferty z Belgii posiadające Car-Pass. Kryterium cenowe dla tych roczników stosuj powyżej 8000 euro, choć o benzynę u nich niezwykle trudno. Podpytaj Marianka – może znajdzie czas, aby coś dla Ciebie wyszukać.
Zajrzyj również do wątku Andrzeja Carpasja w dziale Firmy – ma na forum sporo zadowolonych klientów i z pewnością udzieli wyczerpujących odpowiedzi na Twoje pytania.
Zajrzyj również do wątku Andrzeja Carpasja w dziale Firmy – ma na forum sporo zadowolonych klientów i z pewnością udzieli wyczerpujących odpowiedzi na Twoje pytania.
- Od: 21 wrz 2006, 17:09
- Posty: 5602 (328/456)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE
Witam.
Rozważam kupno Mazdy 6.0 . Rocznik 2009 . Diesel 2.0 . 180 tyś km.
Gdy zapytałem mechanika na co mam zrobić uwagę powiedział mi abym sobie darował kupno Mazdy z tym silnikiem.
Rzeczywiście jest to tak słaba jednostka pod względem awaryjności?
Ż góry dziękuję.
Rozważam kupno Mazdy 6.0 . Rocznik 2009 . Diesel 2.0 . 180 tyś km.
Gdy zapytałem mechanika na co mam zrobić uwagę powiedział mi abym sobie darował kupno Mazdy z tym silnikiem.
Rzeczywiście jest to tak słaba jednostka pod względem awaryjności?
Ż góry dziękuję.
- Od: 17 cze 2018, 22:07
- Posty: 2
GH już tak nie rdzewieje jak GG/GY.
GH jest lepiej zabezpieczona, ale rdza i tak wychodzi, jak w każdym aucie, powiedzmy że 10ci letnim....
Ogólnie jej nie widać nawet z roczników 2008, trzeba mocno się postarać aby coś.zobaczyc w odcieniu rudej rdzy.
A diesel? 2.0 RF7J to stara dobra konstrukcja, taki zmodyfikowany RF2A czy późniejszy RF5C miałem wszystkie jak widać po prawej
... ważne podkładki i regulacja zaworów oraz oryginalny rozrząd czy oliwa co 10kkm z filtrami.
DPF też jest bardzo wytrzymały, pamiętać tylko że awarie DPFu nie istnieją, to silnik niszczy DPF. Jak dbamy o silnik to DPF jest w stanie żyć grubo ponad 400kkm, tak, znam takie GH
Diesel nie wypija oleju jak Pb w GH.
Diesel 2.0 jest bardzo oszczędny ale w trasie, 5.5l/100km jest normalne w osiągnięciu ale do 140kmh.
Przy 90kmh to poniżej 4/100km, takie spalania u mnie były normą.
GH w dieslu 2.0 z lat 2009 w wersji Exclusive Plus jest bardzo dobra opcją w zakupie, oczywiście musi być zadbany pod każdym względem. Skóra bardzo dużo znosi, jest gruba nie tak jak w GL przykładowo. Wnętrze jest bardzo wytrzymałe, plastiki u mnie nie były nawet wytarte, jedynie sposób użytkowania może dużo zmienić.
Zawieszenie jest bardzo trwałe.
Duże i bardzo przestronne auto, a w kombi to już wogóle bajka, pakowny wygodny, w sam raz na trasy. Miło wspominam swoją GH kombi w dieslu, obecnie jeszcze nie ma 200kkm. Dobre auto a w kolorze Silver metalic wygląda świetnie, moim skromnym zdaniem, szkoda że Mazda nie ogarnęła sposobu lakierowania w tym samym kierunku bądź zderzaki malują do góry nogami
Nie ma co szukać auta bez wiedzy serwisowej lub bez potwierdzenia brzegu, można kupić parcha z Niemców od turasa nawet i za 20kzł, ale później się nie opłaca go trzymać ze względu na koszty ukryte.
Dwumasowe koło też jest bardzo wytrzymałe (patrząc na GG GY) , ale większość i tak wymieniają nawet takie które nie szarpie, nie trzęsie czy nawet jeszcze nie telepie... itp.
GH jest lepiej zabezpieczona, ale rdza i tak wychodzi, jak w każdym aucie, powiedzmy że 10ci letnim....
Ogólnie jej nie widać nawet z roczników 2008, trzeba mocno się postarać aby coś.zobaczyc w odcieniu rudej rdzy.
A diesel? 2.0 RF7J to stara dobra konstrukcja, taki zmodyfikowany RF2A czy późniejszy RF5C miałem wszystkie jak widać po prawej
DPF też jest bardzo wytrzymały, pamiętać tylko że awarie DPFu nie istnieją, to silnik niszczy DPF. Jak dbamy o silnik to DPF jest w stanie żyć grubo ponad 400kkm, tak, znam takie GH
Diesel nie wypija oleju jak Pb w GH.
Diesel 2.0 jest bardzo oszczędny ale w trasie, 5.5l/100km jest normalne w osiągnięciu ale do 140kmh.
Przy 90kmh to poniżej 4/100km, takie spalania u mnie były normą.
GH w dieslu 2.0 z lat 2009 w wersji Exclusive Plus jest bardzo dobra opcją w zakupie, oczywiście musi być zadbany pod każdym względem. Skóra bardzo dużo znosi, jest gruba nie tak jak w GL przykładowo. Wnętrze jest bardzo wytrzymałe, plastiki u mnie nie były nawet wytarte, jedynie sposób użytkowania może dużo zmienić.
Zawieszenie jest bardzo trwałe.
Duże i bardzo przestronne auto, a w kombi to już wogóle bajka, pakowny wygodny, w sam raz na trasy. Miło wspominam swoją GH kombi w dieslu, obecnie jeszcze nie ma 200kkm. Dobre auto a w kolorze Silver metalic wygląda świetnie, moim skromnym zdaniem, szkoda że Mazda nie ogarnęła sposobu lakierowania w tym samym kierunku bądź zderzaki malują do góry nogami
Nie ma co szukać auta bez wiedzy serwisowej lub bez potwierdzenia brzegu, można kupić parcha z Niemców od turasa nawet i za 20kzł, ale później się nie opłaca go trzymać ze względu na koszty ukryte.
Dwumasowe koło też jest bardzo wytrzymałe (patrząc na GG GY) , ale większość i tak wymieniają nawet takie które nie szarpie, nie trzęsie czy nawet jeszcze nie telepie... itp.
Witam.
Przymierzam się do zakupu Mazdy6 GH w hatchbacku (obecnie w posiadaniu jest GG Która ma raczej dożywocie u mnid). Mam kilka pytań dotyczące modelu.
– lepszym wyborem będzie 2.0 czy 2.5 przed liftem czy juz po nim. Jak z ich awaryjnością?
– które wersje maja dwukolorowe podświetlenie zegarów czy wszystkie 2.5 czy tylko jakieś konkretne wersje wyposażenia jak np. sport(to taki kaprys mojej drugiej ładniejszej połówki)
POZDRAWIAM
Przymierzam się do zakupu Mazdy6 GH w hatchbacku (obecnie w posiadaniu jest GG Która ma raczej dożywocie u mnid). Mam kilka pytań dotyczące modelu.
– lepszym wyborem będzie 2.0 czy 2.5 przed liftem czy juz po nim. Jak z ich awaryjnością?
– które wersje maja dwukolorowe podświetlenie zegarów czy wszystkie 2.5 czy tylko jakieś konkretne wersje wyposażenia jak np. sport(to taki kaprys mojej drugiej ładniejszej połówki)
POZDRAWIAM
- Od: 22 lip 2010, 14:03
- Posty: 22
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda 6 GH
2012 rok
2.5 benzyna 170km
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości