Renault Laguna III GT GrandTour 2.0 dCi 2010 (Aktualizacja fot str. 9)
Wygląda jak zbiorniczek amortyzatora ohlinsa.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Foliatec 2171 bardzo fajny. Z tego co znalazłem to na żywo wygląda lepiej niż na puszce i materiałach promocyjnych.
Tu przykład:
Co do zacisków to wyglądają identycznie jak te w 6 MPS. Nawet rozmiar się zgadza.
Tu przykład:
Co do zacisków to wyglądają identycznie jak te w 6 MPS. Nawet rozmiar się zgadza.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Mr_Bartek napisał(a):Tu przykład:
Obrazek
No na tym zdjęciu wygląda trochę jak złoty kolor zacisków BREMBO, bo na tej palecie promocyjnej, to bardziej jak
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
ja polecam ci 2165
brat pomalowal takim zaciski w volvo i wygladaja mega- fakt real a wzornik troche sie roznia ale ten zloty jest bardzo fajny
brat pomalowal takim zaciski w volvo i wygladaja mega- fakt real a wzornik troche sie roznia ale ten zloty jest bardzo fajny
A kolega nie myslal nad adapterami do zaciskow innych,
na forum RLKP jest mozliwosc zamowienia,czytaj wszystko opisane co i jak, fakt robi sie koszt juz ale mozna poprawic sobie hamulce
na forum RLKP jest mozliwosc zamowienia,czytaj wszystko opisane co i jak, fakt robi sie koszt juz ale mozna poprawic sobie hamulce
Co do kolorów, to po przemyśleniach odpuszczę srebrne/szare bo się zwyczajnie zgubią.
Przy tej dość sporej tarczy (320mm) nie czuję potrzeby montowania innego zacisku. Hamuje to bardziej niż dobrze.
Jak sobie przypomnę tłoczki w 626 czy C5, to tutaj jest tłoczysko!
Przy tej dość sporej tarczy (320mm) nie czuję potrzeby montowania innego zacisku. Hamuje to bardziej niż dobrze.
Jak sobie przypomnę tłoczki w 626 czy C5, to tutaj jest tłoczysko!
Za długo była cisza w aucie. Od wczoraj pojawił się niepokojący dźwięk. Stoję na hamulcu, puszczam i zaczynam ruszać, wtedy słychać pojedyncze stuknięcie. Ponadto wcześniej już coś stukało w lewym przodzie, jednak poszukiwania nie wykazały niczego niepokojącego i stanęło na mocowaniu amora. Wczoraj też kilka razy usłyszałem puknięcie pojedyncze podczas wolniejszego, ostrzejszego skrętu. Wszystkie te objawy sprowadzają się, według wcześniej przerobionych historii na forach, do przesuwającego się stabilizatora.
Te systemy nie są głupie i analizują co się mniej/więcej dzieje. To, że teoretycznie tyle koła mogą skręcać "do środka" przy 60km/h nie oznacza, że to robią za każdym razem Zależnie od prędkości / przyśpieszenia / gwałtowności ruchu robią to z różną intensywnością albo niekiedy i w ogóle tego nie robią.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na pewno mają dobry wpływ na prowadzenie. Wszyscy testujący byli zachwyceniem, w momencie prezentacji auta i systemu.
Kupując LIII spodziewałem się odrobinę lepszego prowadzenia, niż pontonowaty C5, a tu przewrót 180stopni. Cholernie lubię jeździć tym autem!
Kupując LIII spodziewałem się odrobinę lepszego prowadzenia, niż pontonowaty C5, a tu przewrót 180stopni. Cholernie lubię jeździć tym autem!
Gib napisał(a):Do nabycia także w nowym P911 więc coś w tym musi być
I w A8 D5
Beny napisał(a):Wybrałeś kolor na zaciski?
Finalnie jeszcze nie, ograniczyłem do trzech
Z poprzedniej strony 2165, 2170, 2171.
Na chwilę obecną trzeba zadziałać z tym stukaniem. Na SKP nic nie znaleziono, a już pomysł z zapięciem "P" i bujaniem auta nie uważam za dobry. Stuknięcie jest przy odjęciu gazu, ale mniejszych prędkościach i przy ruszaniu z zatrzymania. Wiadomo, na SKP nie zrobimy naprężeń, jak podczas jazdy.
Przejechał się później znajomy mechanik, stwierdził, że ewidentnie się coś przesuwa jak by było poluzowane. Zapytał czy niedawno coś było wymieniane w zawieszeniu. Były, tuleje z przodu. Obstawia, ze coś nie dokręcone. Środa, czwartek zajrzymy, jak nie to przyszła środa jestem umówiony do speca od Reno.
Gib napisał(a):Do nabycia także w nowym P911 więc coś w tym musi być
w starej Prelude już to było
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości