Audi A6 C7 2.0TFSI '12 S-Line Phantom Black @ 270KM // Weelkoo
loockas napisał(a):Dobry bokeh nie jest zły i nawet z banalnej fotki zrobi fajny obrazek. Zajmujesz się fotografią hobbistycznie czy zawodowo?
Amatorskie hobby
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1177 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Weelkoo napisał(a):ale skończyło się ponownie na Yi – przynajmniej tymczasowo
jak byś zmieniał to daj znać to może odkupie
Fajnie Ci wychodzi te hobbby

Kosztowne to hobby bo patrząc po cenach takich aparatów A7 to nawet i po 6tys zł są więc nie dla biednych
A tak propo to już wiem skąd u handlarzy takie idealne fotki aut
A tak propo to już wiem skąd u handlarzy takie idealne fotki aut
mark.87 napisał(a):Kosztowne to hobby bo patrząc po cenach takich aparatów A7 to nawet i po 6tys zł są więc nie dla biednych
Wcześniej zdjęcia robiłem korpusem/aparatem, za który przy odsprzedaży wziąłem 500 PLN (za czasów GG i z początku GH)
A Yi ma zacięte/gorące piksele widoczne na materiale wideo
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1177 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
ogólnie podesłałem Twoje foto fotografowi, który prowadzi kursy itd. z pytaniem czy mam skrzywione oczy czy serio masz dryg do zdj, bo mi się podobały. Padło mnóstwo słów, których nie przytoczę, bo słowa brzmiały jak z jakiegoś NASA slangu, ale ogólnie się podobały- jedynie dodawana wszędzie winieta była jedynym minusem jaki usłyszałem/zrozumiałem
Co do wyboru aparatu, też padły dobre słowa.
A widzę, masz jak on, kiedy ktoś się pyta czym robione zdj<diabełek>

Co do wyboru aparatu, też padły dobre słowa.
A widzę, masz jak on, kiedy ktoś się pyta czym robione zdj<diabełek>
Sprzet sprzętem ale na automacie na pałę nie robione i trzeba mieć pojecie o swietle, obiektywach i innych pierdolach o ktorych ja nie mam pojecia choc przez pół roku robiłem ludziom zdjecia do dowodów☺
Zgadzam się, sprzęt to nie wszystko! Mam lustrzankę gdzieś tam pokitraną w domu, obiektywy do tego...i co? I nic, nie ma drygu, wiedzy i wyczucia 
A foty miażdżą za każdym razem, są jak z prospektu – dobry aparat to tylko dodatek
A foty miażdżą za każdym razem, są jak z prospektu – dobry aparat to tylko dodatek
Przed wszystkim na wstępie – zdrowych i spokojnych wszystkim!
Przechodząc do spraw przyziemnych to drugie tankowanie za mną – tym razem niemal połowę pokonanego dystansu stanowił wyjazd do rodziny w 1. dzień świąt więc wynik zgoła odmienny – 9,21l / 100km. Na samej trasie (głównie droga dwupasmowa z umiarkowanym ruchem, trochę miasta, trochę dróg lokalnych) w jedną stronę w trybie Efficiency i przy spokojnej jeździe (większość trasy ~130 km/h na tempomacie) spalanie średnie na dystansie 130km zamknęło się na poziomie 7,7l / 100km wg. komputera, ta sama trasa tyle że w druga stronę, w trybie Dynamic i zdecydowanie dynamiczniej (aczkolwiek z podobnymi prędkościami) – 8,8l / 100km;)
Oczywiście do kompletu kilka zdjęć, tym razem w pseudo-świątecznym klimacie







Przechodząc do spraw przyziemnych to drugie tankowanie za mną – tym razem niemal połowę pokonanego dystansu stanowił wyjazd do rodziny w 1. dzień świąt więc wynik zgoła odmienny – 9,21l / 100km. Na samej trasie (głównie droga dwupasmowa z umiarkowanym ruchem, trochę miasta, trochę dróg lokalnych) w jedną stronę w trybie Efficiency i przy spokojnej jeździe (większość trasy ~130 km/h na tempomacie) spalanie średnie na dystansie 130km zamknęło się na poziomie 7,7l / 100km wg. komputera, ta sama trasa tyle że w druga stronę, w trybie Dynamic i zdecydowanie dynamiczniej (aczkolwiek z podobnymi prędkościami) – 8,8l / 100km;)
Oczywiście do kompletu kilka zdjęć, tym razem w pseudo-świątecznym klimacie








- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1177 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Spalanie na bardzo dobrym poziomie, nie wiele gorzej niż moje 2.0 tdi. Przy 120 na trasie lodz – Toruń – lodz spaliła mi równo 6 litrow. Po mieście przy dużych korkach i dynamicznej jeździe regularne wskazania to 9-10 litrow. Raz, z czystej ciekawości postanowiłem jeździć przepisowo i dosyć spokojnie, po mieście pokazał mi komputer 7 litrow.
Co do samej bryły, co raz bardziej podoba mi sie sedan w C7, i chyba zmiana na 3.0 tfsi w sedanie nastąpi szybciej niż myślałem
Co do samej bryły, co raz bardziej podoba mi sie sedan w C7, i chyba zmiana na 3.0 tfsi w sedanie nastąpi szybciej niż myślałem
rclmati napisał(a): chyba zmiana na 3.0 tfsi w sedanie nastąpi szybciej niż myślałem



Dopisano 28 gru 2017, 03:19:
No i właśnie wróciłem z wycieczki do Pragi

I teraz co do samej drogi – 90% trasy to autostrada, reszta praktycznie dwupasmówki + trochę jeżdżenia po Pradze. Całość pokonana że tak powiem żwawo – dość dodać, że średnia prędkość z całej wycieczki według komputera to 125km/h (do tego tu 125 km/h wg. komputera/licznika to jakieś 123~124km/h wg GPS na aktualnych oponach – w przypadku GH to by musiało być wg. komputera średnio ok. 132~135km/h)

Pic unrelated (bo A6 w Pradze nie uwieczniłem




- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1177 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Weelkoo napisał(a):Spalanie – 8,26 l / 100 km z niemal całej trasy
No to jestem pod wrażeniem


PS. Jak się podobało w Pradze? Byliśmy z żoną też któregoś roku na kilkudniowym wypadzie "tylko we dwoje" i nam się bardzo Praga podoba, mimo że nie przepadamy za wielkimi miastami – także z chęcią pojechalibyśmy raz jeszcze...
Aaa i byłoby nie taktem z mojej strony nie napisać, że zdjęcia znów mega

Nie wiem jak Ty to robisz, ale ja po skończonym kursie fotograficznym tak nie potrafię

jpski napisał(a):No to jestem pod wrażeniem Nie sądziłem, że niemiecka technologia benzynowa będzie lepsza od japońskiej
Coś tak mi się wydaje, że na krótkich odcinkach i przy mniejszych prędkościach będzie trochę więcej niż w GH (co dla mnie i tak jest dobrym wynikiem biorąc pod uwagę, że auto jest szybsze i zdecydowanie bardziej elastyczne a to wszystko przy wyraźnie większej i cięższej budzie – choć tej wagi akurat za cholerę nie czuć) ale mniej przy większych prędkościach – jak dla mnie bajka
jpski napisał(a):PS. Jak się podobało w Pradze?
Praga teraz rewelacja ale tłumy nieziemskie, most Karola to był jeden ciąg przewalających się z brzegu na brzeg ludzi











jpski napisał(a):Nie wiem jak Ty to robisz, ale ja po skończonym kursie fotograficznym tak nie potrafię
Tu już nie wiem co odpowiedzieć
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1177 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Weelkoo napisał(a):jpski napisał(a):
Nie wiem jak Ty to robisz, ale ja po skończonym kursie fotograficznym tak nie potrafię
Tu już nie wiem co odpowiedzieć
Tu po prostu trzeba mieć zmysł foto, a ja go nie mam – najważniejsze jednak, że jesteś zadowolony z autka i oby tak było cały czas

Przy okazji Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku życzę
jpski napisał(a):Przy okazji Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku życzę
A dziękuję!

Skoro już przy temacie nowego roku jesteśmy to czas na małe podsumowanie. Przez nieco ponad 11 miesięcy mijającego roku służyła nam dzielnie GH, która według Motostat przejechała w tym okresie 14700 km i zużyła średnio 8,87 l/100km. W skali całego okresu użytkowania, a więc pełnych 3 lat przejechaliśmy wspólnie 48632 km – średnia spalania z całego okresu użytkowania 9,04 l/100km). Przez cały okres użytkowania samochód zaliczył de facto trzy awarie z czego dwie w tym roku tj. brak ładowania akumulatora spowodowany brakiem styku na wiązce od alternatora oraz niesprawny czujnik parkowania. Do awarii zaliczyłem również chwycony mechanizm ręcznego, który odmówił współpracy pomimo konserwacji. Poza tym raczej kwestie eksploatacyjne (piasta tylnego koła, odbój amortyzatora przedniego). Jako całokształt samochód oceniam bardzo wysoko, głównie ze względu właśnie na brak istotnych awarii podczas użytkowania, przyzwoite spalanie i osiągi, świetne prowadzenie. Gdyby nie fakt, że 3~4 razy w roku ruszamy w długie trasy (dość dodać, że w tym roku z ~17000km przejechanych w przeciągu całego roku ponad 9000km to dłuższe wyjazdy typowo turystyczne) , podczas których dawało o sobie znać wyciszenie (tu głównie na autostradach przy prędkościach powyżej 130kmph a i tak mój egzemplarz oceniam pod tym względem o niebo lepiej niż GJ) oraz fotele (przede wszystkim z zza krótkim siedziskiem dla wysokiego kierowcy) auto pewno by nam nadal służyło

Ostatnie 3 tygodnie mijającego roku to już historia Audi A6, które w tym czasie przejechało 2040 km i zużyło 186l paliwa co przekłada się na średnie spalanie 9,12l. Tu nie ma co poruszać tematu awaryjności bo nie zdarzyło się nic w tak krótkim okresie, życzyłbym sobie jednak by sprawowała się w tej kwestii co najmniej tak dobrze jak GH. Przy otwieraniu garażu czasem trochę żal, że jednak GJ nie cieszy oka (oczywiście obniżona, na porządnej feldze bo seria nie wiem czy by cieszyła bardziej niż A6 w aktualnym stanie
Najważniejsze w tym wszystkim jednak to, że rok przejechałem bezpiecznie bez udziału w jakimkolwiek zdarzeniu drogowym oraz z czystym kontem punktowym i tego wszystkim Wam życzę. Do tego szczęścia przede wszystkim, bo jak to mawiają – na Titanicu zdrowi byli wszyscy, tylko im szczęścia zabrakło


Oczywiście nie wypada w Nowy Rok brudnym autem wjechać więc kilka zdjęć po myciu i aplikacji QD









- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1177 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Dylematy, dylematy
Jako, że klocki z przodu już przy zakupie były w stanie wskazującym na wymianę (choć komputer nie zgłasza jeszcze ich zużycia) to przemierzyłem sobie tarcze z przodu i tyłu – o obu przypadkach bliżej im do minimalnej grubości niż do nominalnej, pójdzie więc komplet tarcz i hamulców na obie osie. I tu pierwszy, choć mniejszy, dylemat – brać polecany zestaw tarcz Zimmermann i klocków Ferodo czy również polecany zestaw ATE, który idzie na pierwszy montaż. Więcej osób sugeruje Zimmermanny, z drugiej strony jest też o nich więcej negatywnych opinii (choć głównie o Sportach, ja będę brał gładkie).
Drugi dylemat przyjemniejszy ale to już zostawię do rozwiązania po zasięgnięciu opinii fachowca – rozbija się mianowicie o to, czy robić program pod Pb95 czy Pb98
Jak nic się nie zmieni to termin w Dynosoft mam wstępnie umówiony na 15.01
PS.
Dzień wolny = prawie puste parkingi.
Prawie pusty parking podziemny =





Drugi dylemat przyjemniejszy ale to już zostawię do rozwiązania po zasięgnięciu opinii fachowca – rozbija się mianowicie o to, czy robić program pod Pb95 czy Pb98

PS.
Dzień wolny = prawie puste parkingi.
Prawie pusty parking podziemny =





- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1177 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Weelkoo napisał(a):termin w Dynosoft mam wstępnie umówiony na 15.01
Szybko mocy zaczęło brakować
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3198 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
zemoj napisał(a):Szybko mocy zaczęło brakować
E, nie, mocy nie brakuje (na pewno nie po przesiadce z GH i nie przy takiej a nie innej aurze – co nie znaczy, że wzrosty nie będą mile widziane


- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1177 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Weelkoo napisał(a):modyfikacje trzeba robić szybko, by dłużej się nimi cieszyć
zgadzam się
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3198 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości