Czateria...cd
Czekaj, niech no tylko wytne DPF'a, wtedy kanony beda zachowane
300k km zbliża się dużymi krokami... 
ło panie! to na sam widok świat staje w miejscu. W takim wypadku to już musisz jak Bimbak radzi – zmieniać tarcze zawse jak wymieniasz klocki – naturalnie wymiana przewodów i płynu, ja bym jeszcze nawet wymieniał sam pedał – nie wiadomo co się tam zużywa i osłabia pracę układu 

PeKa napisał(a):Xenocyd napisał(a):Laguna 3 chyba nie jest niemieckim pojazdem o sportowym zacięciu
Ej ej! Mam hebel jak w Clio III RS! Wypraszam sobie
W lagunie montują 4 tłoczki z brembo ?
Peka wymień komplet tylko nie wyrzucaj tych starych klocków, jak zjedziesz te to podmienisz o dotrzesz te stare 
sq2jul napisał(a):Doszly mnie sluchy, ze w zwiazku z zaostrzonymi przepisami w kwestii przegladow w warsztatach samochodowych zaczynaja pojawiac sie klienci chetni na powrotny montaz dpf w autach
Potwierdza się – dwa przypadki w mojej okolicy już wróciły do DPFów
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Potwierdza się – dwa przypadki w mojej okolicy już wróciły do DPFów
Mam ochotę odezwać się w pewnym wątku, pewnego przedsiębiorcy na tym forum... Ok, poczekam jeszcze
To jest porada na biznes jakiej by się typ z jakoszczedzacpieniadze.pl nie powstydził:
1- prowadź biznes polegający na wycinaniu DPF, zachowuj wycięte DPFy
2- prowadź biznes polegający na montażu DPF, używając DPFów z wycinki
1- prowadź biznes polegający na wycinaniu DPF, zachowuj wycięte DPFy
2- prowadź biznes polegający na montażu DPF, używając DPFów z wycinki
Niedługo DPF na kominach będą montować 

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości