Renault Laguna III GT GrandTour 2.0 dCi 2010 (Aktualizacja fot str. 9)
Garaż jest, ale nie jest w nim ciepło i na bank pourywam zaczepy. Do wiosny wytrzymam. Gra to dobrze, nawet bardzo, ale zdarzają się :świerszcze" w boczkach. Dziś miała być folia na halogeny, ale wleci juro. Na razie na stan, w wolnej chwili przykleję
A póki co ciesze się momentem w ON
EDIT: sąsiad mnie wczoraj oznajmił, że trzeba wcisnąć dwa razy gaz, gdy chcesz szybszej redukcji, działa
A póki co ciesze się momentem w ON
EDIT: sąsiad mnie wczoraj oznajmił, że trzeba wcisnąć dwa razy gaz, gdy chcesz szybszej redukcji, działa
PeKa napisał(a):EDIT: sąsiad mnie wczoraj oznajmił, że trzeba wcisnąć dwa razy gaz, gdy chcesz szybszej redukcji, działa
Serio? Jakoś dziwnie ten automat działa. U mnie jest dosyć stary automat (ZF5HP19FLA) a redukuje w zależności od stopnia wciśnięcia gazu. Czyli np. podczas jazdy wcisnę lekko gaz to zrzuca jeden bieg, gdy prawie do końca zrzuca dwa biegi. Na końcu jest jeszcze guzik na podłodze, gdy się go wciśnie gazem wtedy zrzuca maksymalnie w dół. Dużo nowocześniejsza i młodsza skrzynia chyba też powinna tak mieć
Może, nie wiem, nie znam się. Może jak wciskałem dziś dwa razy to wreszcie docierałem do guzika
EDIT: Rzeczywiście, wystarczy wcisnąć do oporu, aż kliknie
Dzisiaj wleciały nowe ramki tablic, zwykłe czarne (nie lubię tych z reklamami itp.), gaśnica, bo nie było w aucie oraz gumowe dywaniki na przód (na piątek będą także z tyłu).
Żółtej folii nie udało się kupić stacjonarnie, bo nie potrzebuje metrowego pasa. Zamówiony już z neta.
EDIT: Rzeczywiście, wystarczy wcisnąć do oporu, aż kliknie
Dzisiaj wleciały nowe ramki tablic, zwykłe czarne (nie lubię tych z reklamami itp.), gaśnica, bo nie było w aucie oraz gumowe dywaniki na przód (na piątek będą także z tyłu).
Żółtej folii nie udało się kupić stacjonarnie, bo nie potrzebuje metrowego pasa. Zamówiony już z neta.
Udało się wyeliminować brzęczenie wiatraczka w czujniku temperatury wewnętrznej. Niezły syf tam był
Dokupiłem też gumowe dywaniki na tył oraz wymieniłem postojówki. Jedna była przepalona, ale wymieniłem obie. niezły cyrk tam trzeba odwalić rękami... A czeka mnie ta zabawa ponownie, bo zwykła W5W przy xenonie wygląda słabo...
Wracam tez do tematu pocącego się zacisku. Nie będzie on jednak regenerowany, wleci nowy ori.
Dokupiłem też gumowe dywaniki na tył oraz wymieniłem postojówki. Jedna była przepalona, ale wymieniłem obie. niezły cyrk tam trzeba odwalić rękami... A czeka mnie ta zabawa ponownie, bo zwykła W5W przy xenonie wygląda słabo...
Wracam tez do tematu pocącego się zacisku. Nie będzie on jednak regenerowany, wleci nowy ori.
PeKa napisał(a):Jedna była przepalona, ale wymieniłem obie. niezły cyrk tam trzeba odwalić rękami...
Nie jest źle. Popatrz lepiej na dostępność żarówki kierunkowskazu w tym reflektorze
Niestety do kierunku trzeba demontowac lampy na szeście żarówki są bardzo bardzo wytrzymałe i niema potrzeby ich zmiany. A tak propo jakiś mocny ten xenon masz. Jaka barwa?
PeKa napisał(a):W bagażniku mam opakowania po żarnikach Bosma 6000k, a w nich żarniki Philipsa. Sądzę więc, że to właśnie ta Bosma.
Sam mam zamiar zmienić xenony na Bosma ale 4300K są dość tanie i dobre opinie mają.
Ori są 4300K a tutaj od razu widać że świeca niebiesko więc pewnie te 6000K maja. W deszcz pewnie porażka na takich jechać.
Ja u siebie mam 5500K i to jest według mnie idealne światło, nie za słabe i nie za mocne-biała barwa
Ja u siebie mam 5500K i to jest według mnie idealne światło, nie za słabe i nie za mocne-biała barwa
Unikajcie produktów firmy Bosma- ponoć polskie, ale mimo całych chęci wsparcia swojego rynku- nie dają rady. Niska cena nie bierze się znikąd.
U mnie Bosma po jakichś 10kkm już zaczyna delikatnie mrugać, pójdą na śmietnik. Nastawiłem się na osram xenarc 4300k.
U mnie Bosma po jakichś 10kkm już zaczyna delikatnie mrugać, pójdą na śmietnik. Nastawiłem się na osram xenarc 4300k.
mark.87 napisał(a):Ori są 4300K a tutaj od razu widać że świeca niebiesko więc pewnie te 6000K maja. W deszcz pewnie porażka na takich jechać.
Ja u siebie mam 5500K i to jest według mnie idealne światło, nie za słabe i nie za mocne-biała barwa
No właśnie nie świeca na niebiesko a i w deszczu widać świetnie Do niebieskich jest im już bliżej niż dalej, ale wciąż są białe. Na foto, fakt, tak wygląda, ale mój telefon do zdjęć się nie nadaje.
Dymian napisał(a):Unikajcie produktów firmy Bosma
http://autooleje.pl/pol_pl_Zarowka-samo ... 3217_1.jpg
Przejechałem na takich już 20kkm i świecą elegancko. Czytałem wcześniej o nich opinie i też nikt nie narzekał, jak w przypadku chińskich żarników.
Dlatego też nie odpisywałem na posta, bo raczej każdy sam zadecyduje co kupić. U mnie w aucie są Bosmy, bo takie włożył poprzedni właściciel. Przejechały już ok 30tyś km (nie u mnie) i nie ma się do czego przyczepić. A z opiniami spotykam się jedynie pozytywnymi
Osramy i Philipsy to jedne wielkie podróbki a na oryginały bardzo ciężko trafić, cena też kosmos.
Rozumiem że masz oryginalne przetwornice fabryczne?
Dymian napisał(a):U mnie Bosma po jakichś 10kkm już zaczyna delikatnie mrugać, pójdą na śmietnik.
Rozumiem że masz oryginalne przetwornice fabryczne?
Dymian napisał(a):po jakichś 10kkm już zaczyna delikatnie mrugać
Raczej problem z przetwornicą...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
ostatnimi czasy interesowałem się tematem xenonów bo szukam dla siebie, znalazłem opinie o Bosma ale nie były to negatywne opinie. Pisałem nawet z jednym gościem który zamontował D1S w Vectrze C i bez problemu już rok jeździ.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości