Gamboa napisał(a):na pewno nie TRW
można prosić o uzasadnienie?? Na komplecie klocki i tarcze TRW na przedniej i tylnej osi przejechałem 81 tys. km. Hamulce nadal działają rewelacyjnie... Siła hamowania wysoka, żadnego pukania, stukania czy pisków. Bicie też się nie pojawiło pomimo wielu gwałtownych hamowań w tym przynajmniej jedno 180km/h do 0.
Jeżeli odpowiedź będzie w stylu tarcze TRW miały bicie po kilkuset kilometrach i jednym gwałtownym hamowaniu a na komplecie producenta XX jeżdżę już tysiące km.... Ktoś w końcu przyłożył się do wymiany przy XX. Tarcze no name nawet z kilkadziesiąt zł mogą dużo wytrzymać (relatywnie do ceny) jezeli są dobrze osadzone a klocki włożone w przygotowane zaciski. Przygotowanie to nie tylko wepchnięcie tłoczka żeby dało się wcisnąć nowy klocek.
Wśród renomowanych producentów układów hamulcowych nie ma produktów skrajnie dobrych czy tandetnych. Wbrew pozorom potwierdzają to diametralnie różne opinie o tych samych produktach... ATE, BREMBO itd. założone przez partacza długo nie wytrzymają.
Ale jeżeli wymiana klocków ma kosztować 50 zł za bo klient więcej nie da albo za rogiem tyle biorą. Sam się prosi o kłopoty. Za te pieniądze dostanie klasyczny wrzut.... wyrwać stare i upchnąć nowe.